סקר הרגלי האזנה לרדיו שנערך על-ידי
הרשות השנייה מצא כי 42.7% מהנשאלים היהודים מאזינים לרדיו לפחות פעם ביום. רק 5.2% דיווחו כי הם אינם מאזינים כלל. לעומת זאת, בקרב הנשאלים מהאוכלוסייה הערבית נמצא כי 22.1% בלבד מאזינים לרדיו בתדירות של פעם ביום ואילו 55.3% אינם מאזינים כלל. הבדל נוסף בין המגזרים הוא הטכנולוגיה באמצעותה מאזינים הצרכנים לרדיו; 53.8% הנשאלים היהודים השיבו כי הם מאזינים לרדיו בעיקר באמצעות מקלט הרדיו ברכב, זאת אל מול 39.7% בלבד מהנשאלים הערבים. לצד זאת, נמצא כי ההאזנה לרדיו באמצעות מכשיר הסמארטפון נפוצה פי 3 בקרב האוכלוסייה הערבית (5% בקרב האוכלוסייה היהודית ו-15.6% בקרב האוכלוסייה הערבית).
הסקר, שנערך עבור כינוס הרדיו "+FM קולטים את העתיד" (7.3.16), בבית ספר סמי עופר לתקשורת, המרכז הבינתחומי הרצליה, בדק נושאים כמו הרגלי האזנה לרדיו, השימוש בטכנולוגיות שונות וכן מה הם התכנים המרכזיים אותם צורכים המאזינים לרדיו. כמו-כן בחן הסקר את ההבדלים בתדירות ובאופן צריכת התכנים על-פי קבוצות גיל ומגזרים בחברה הישראלית. הסקר נערך בקרב 755 נשאלים בגילאי 18 ומעלה.
בנוסף, נבחנו הרגלי ההאזנה למוזיקה של הנשאלים. מעל 80% מהם דיווחו שהם אינם נוהגים לשלם על האזנה למוזיקה או על שירותי האזנה בתשלום. באשר לאופן ההאזנה נמצאו הבדלים ניכרים בין המגזרים, כאשר 37.9% מהנשאלים היהודים דיווחו כי הם מאזינים למוזיקה בעיקר דרך הרדיו (24% מהמחשב ו-18.8% מהטלפון הנייד), זאת אל מול האוכלוסייה הערבית בה 48.6% דיווחו כי הם מאזינים בעיקר באמצעות הטלפון הנייד (23.3% דרך הרדיו ורק 4.2% דרך המחשב).
בקרב האוכלוסייה היהודית נבחנו גם ההבדלים באופן צריכת המוזיקה בין צעירים למבוגרים ונמצא כי בעוד 48.3% מהמבוגרים (+35) מאזינים עדיין באמצעות מקלט רדיו רגיל, בקרב הצעירים המצב שונה, כאשר 72.2% מהם מאזינים בעיקר באמצעות הטלפון הנייד והמחשב (36.5% ו- 35.7% בהתאמה).
איילת טריאסט, מנהלת כינוס הרדיו +FM והרדיו הבינתחומי fm106.2 אמרה בהתייחס לממצאי הסקר כי "המגמה של עליית הפלטפורמות הדיגיטליות ניכרת באופן ברור בשנים האחרונות ובולטת כמובן בעיקר אצל צעירים ובמגזר הערבי, שכנראה מחפש יותר תכנים בינלאומיים בשפתו. בנוסף, חשוב לדון ולהבין כיצד משפיע הנתון הדרמטי לפיו יותר מ80% מהציבור לא משלם על מוזיקה על התעשיה ועל האמנים".