נועם פתחי, האחראי ליצירת דמותה של
שני כהן בקמפיין "שוקה", תובע 965,000 שקל ממשרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב בו עבד ובמסגרתו יצר את הדמות.
פתחי, שהיה במשך 11 שנים קופירייטר ומנהל קריאייטיב במשרד, טוען (10.4.16) שעבודתו הזניקה את המשרד מהמקום ה-15 למקום החמישי בתחומו. לדבריו, שמו ושם המשרד הפכו לאחד, והוא דחה שורה של הצעות עבודה מפתות שקיבל ממשרדים מתחרים.
בתביעה, שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, נאמר, כי ביולי 2015 נמכרו חלק ממניות המשרד לחברת הפרסום העולמית פובליסיס, וכי עסקה זו עלתה לתובע במשרתו. זאת, בשל דרישתו הפתאומית של המשרד שיחתום על הסכם התקשרות קבלני חד-צדדי שאינו משקף את תפקידו ומעמדו, והכולל הצהרה בה הוא מוותר על זכויותיו ושנות הוותק שנצברו לו עד אותו יום, וזאת כתנאי להמשך עבודתו.
לדברי פתחי, הוא סירב לחתום על ההסכם המקפח ובעקבות כך פוטר, ולכן תובע כעת את זכויותיו. לטענת התובע, באמצעות עו"ד חנה פורת, המשרד אינו מתכחש לעובדה שהתקיימו ביניהם יחסי עובד ומעסיק, אך המשרד לא טרח להסדיר את תנאי עבודתו בהסכם עבודה, אלא הציג בפניו מצג מרגיע לפיו יקבל את המגיע לו. בית הדין מתבקש פסוק לתובע פיצויי פיטורים בסך 310,000 שקל, פיצויי על עוגמת נפש ופגיעה במוניטין בסך 150,000 שקל, פיצוי בגין שעות נוספות בסך 470,000 שקל וזכויות נוספות. טרם הוגש כתב הגנה.