חשיפה ב-News1:
עיתון הארץ ו
ערוץ 10 פרסמו כזבים בניסיון להפליל את ראש ה
ממשלה בנימין נתניהו ואת בא-כוחו (בכמה מענייניו הפרטיים) עו"ד דוד שמרון. לפי פרסומיו של הבדאי הסדרתי,
רביב דרוקר, שצוטט בכמה כלי תקשורת ובהם עיתון ואתר הארץ (23.11.16), עו"ד דוד שמרון, המייצג את מיקי גנור (נציג המספנות מגרמניה - תיסנקרופ), טלפן אל היועץ המשפטי של משרד הביטחון, עו"ד אחז בן-ארי (22.07.14), וביקש ממנו "לפעול למען התאגיד, בהתאם לבקשת ראש הממשלה, בנימין נתניהו", ו-הופ - המכרז לרכש ספינות משמר אכן בוטל, כ"הזמנתו" ולשביעות רצונו של התאגיד הגרמני, וסוכנו המיוחד מיקי גנור.
עו"ד שמרון הוצג על-ידי דרוקר משל מדובר ב"קוסם" ובאיש בעל השפעה עצומה על ראש הממשלה, בעניין זה, ולא כך הדבר; וכן כפושע שסיפסר בכספי מדינת ישראל - וגם זה טיעון כוזב. האמת הפשוטה היא: מדובר בעיתונאי-שרלטן שביצע מניפולציה נכלולית, והצליח להדיח כמה כלי תקשורת ואת יריביו הפוליטיים לפמפם את כזביו.
דרוקר הבדאי הציג טיעון ולפיו עו"ד דוד שמרון פעל תוך ניגודי עניינים, בעצם זאת שפנה אל עו"ד בן-ארי. טיעון זה הופרך, מכל וכל,
כפי שכבר הוכחנו בחשיפתנו הקודמת בנושא זה (22.11.16), שממנה נמצאנו למדים: שמרון לא סטה מהסדר
ניגוד עניינים, שאכן מתיר לו להתקשר עם "שומרי הסף" (היועצים המשפטיים של כל משרד ממשלתי). נושא זה מצוי בבדיקה משטרתית, לפי הנחיית היועץ המשפטי לממשלה,
אביחי מנדלבליט, וניתן לקוות שלאחריה יובאו בפני הציבור הממצאים הרשמיים.
חמור מכך: דרוקר - שטרם שילם מחיר אישי ראוי על כזביו הסדרתיים בעניינים רבים - הוביל בתקשורת קו-שקרי, משל ביטול המכרז לרכישת ספינות המשמר נעשה באופן מוזמן ומתוזמן - לפי בקשתו של שמרון, שפעל לדבריו עבור המספנות בגרמניה, תמורת שלמונים, כביכול. לפי פרסומיו של דרקר, הצופה/הקורא הסביר יכול היה להניח כי משלמונים אלה ייהנה, כמובן, גם נתניהו עצמו.
ערוץ 10 ו
עיתון הארץ מקיימים שיתוף-פעולה דורסני נגד נתניהו. המטרה ברורה: להפילו מהשלטון. שיתוף הפעולה נעשה באופן גלוי וצמוד. עיתון הארץ חוזר על כזביו של דרוקר, משל מדובר בסוכנות של ערוץ 10. גם בעניין האמור לעיל, כמובן, וגם כאשר העובדות מלמדות: על אי-קיום מכרז לרכישת ספינות המשמר סוכם בפועל עוד קודם לשיחת שמרון–בן-ארי שנערכה ביום 22.07.14, ודבר זה בא-לידי ביטוי, בהרחבה, בכלי התקשורת בישראל, כולל בעיתון הארץ:
- אתר וואלה דיווח (08.12.13) על לחצו של הרמטכ"ל דאז, גבי אשכנזי, לרכוש את ספינות המשמר (ספינות טילים) מהמספנה בגרמניה: "הרכש הגרמני שיגן על היעד האסטרטגי של ישראל בים"; וכן: "המשחתות שישראל תרכוש מגרמניה אמורות לשמור על פוטנציאל כלכלי של גז בשווי מאות מיליארדי דולרים. כשחיזבאללה בכוננות, בחיל-הים סומכים על "המרצדס של כלי השיט"". הנה-כי-כן: גם באותה ידיעה דובר על רכש של ספינות מגרמניה, לצרכי ביטחון, בלא מכרז ובסיוע ממשלת גרמניה;
- עיתון הארץ ואתרו דיווחו בזמן המשבר עם גרמניה (15.05.14), חודשיים לפני שיחת שמרון–בן-ארי, על משבר הספינות עם גרמניה, מחמת הפסקת המו"מ עם הפלשתינים: "בגלל הפיצוץ בתהליך השלום: גרמניה לא תתן לישראל מענק לרכישת ספינות טילים". כמו-כן נאמר באותה ידיעה, שנחתמה על-ידי העיתונאי ברק רביד: "גרמניה החליטה שלא להעניק הנחה של מאות מיליוני דולרים על רכישת הספינות, להגנת מתקני הגז. פקידים ישראלים וגרמנים: הרקע - השעיית השיחות". מאוחר יותר, כפי שהוברר, הצליח נתניהו לשכנע את ממשלת גרמניה ובראשה את הקנצלר אנגליה מרקל לסייע בבניית הספינות, וזה הרקע לביטוח המכרז;
- עיתון מעריב דיווח בזמן אמת (15.05.14) כי "גרמניה חזרה בה: ישראל לא תקבל הנחה על רכישת ספינות קרב". בידיעה בחתימתו של העיתונאי בן כספית נאמר: "הקנצלר מרקל הדהימה את נתניהו ביום העצמאות האחרון כשבישרה לו: תשלמו מחיר מלא עבור שלוש הספינות המיוחדות שאמורות להגן על אסדות הגז. בירושלים חושדים כי מדובר ב'צעדי ענישה' שיזמה ארה"ב בעקבות הפסקת המו"מ המדיני". העולה מהפרסום של בן כספית, כי מלכתחילה הובן כי אם תצא העסקה אל הפועל, הרי שהיא תבוצע מול המספנה בגרמניה - בלא מכרז בינלאומי - וזאת נוכח הסיוע שנותנת ממשלת גרמניה להקמת הספינות.
- עיתון הארץ ואתרו דיווחו (19.10.14) על סיום המשבר: "ישראל תקבל מגרמניה סטי"לים בהנחה של 300 מיליון אירו. בשבועות הקרובים ייחתם הסכם לרכש הספינות להגנת אסדות הגז; ברלין סירבה תחילה למכור אותן בהנחה, בשל פיצוץ המו"מ והבנייה בהתנחלויות". באותה ידיעה עליה חתם העיתונאי ברק רביד נמסר, כי הרכש ממספנות גרמניה יבוצע, בלא מכרז, לאחר שלובנו העניינים המדיניים והפוליטיים בין שתי המדינות.
דרוקר ושות' למניפולציות התקשורתיות פרסמו דברי כזב שיצרו מצג כוזב, כאילו נתניהו פעל בשיתוף פעולה עם עו"ד שמרון, וכל זאת באופן לקוי ומשיקולים זרים. אלא שמהדיונים שהתקיימו בכנסת עולה, כי הצורך בספינות אלה עלה ונדון בכנסת עוד ב-2010 בתקופה שבה כיהן אהוד ברק בתפקיד שר הביטחון; וגם בתקופתו של משה יעלון בתפקידו כשר ביטחון. דיון פרטני בנושא התקיים בישיבת הוועדה לענייני ביקורת המדינה (11.06.14), כחודש לפני שיחת שמרון–בן-ארי. באותה תקופה הובן הצורך הדחוף ברכש ספינות משמר. הכתובת היחידה שעמדה על הפרק: המספנות בגרמניה.