נהגי חברת הדר לוד מוחים על כך שייאלצו להוזיל כשליש ממחיר הנסיעה, והם מונעים איסוף של נוסעים מנמל התעופה בן-גוריון. השביתה מונעת מנוסעים לצאת במונית מנמל התעופה. הנהגים תוקפים פיזית ומילולית נהגים אחרים שמבקשים להביא נוסעים לבתיהם לפני כניסת השבת. הדבר יוצר בלגאן בנמל.
רכבת ישראל הודיעה כי היא מתגברת משמעותית את הרכבות לתחנת נתב"ג ואליה. בהודעת דובר הרכבת נאמר כי לאור שביתת נהגי המוניות בנתב"ג ובתיאום עם
משרד התחבורה ונמל התעופה בן-גוריון תתגבר רכבת ישראל באופן משמעותי את הרכבות העוצרות בתחנת הרכבת שבנתב"ג. הרכבת נערכת לתוספת של כ-4,000-3,000 נוסעים מנתב"ג, הרכבות יסיימו את פעילותן בלוח הזמנים המתוכנן והסדיר, לפני כניסת השבת. לנוסעים מומלץ להתעדכן ביישומון ובאתר הרכבת.
נפתר הסכסוך בין זוכות מכרז המוניות בנתב"ג, "הדר" ו"Gett (גט)" והן צפויות לחתום על חוזה המוזיל את התעריפים ב-31%. בגלי צה"ל דווח (יום ו', 26.5.17) כי בדיונים שהתקיימו הלילה בין הזוכות במרכז, הושגו הסכמות המאפשרות חתימה על המרכז המקורי, המוזיל את תעריפי הנסיעה ב-31%.
השותפות צפויות לחתום כבר ביום ראשון על החוזה, ולעצור את כוונת רשות שדות התעופה לאפשר לכל מונית לאסוף נוסעים מנתב"ג כבר מיום שני. הלילה פתחו נהגי הדר בשביתת פתע, וסירבו להעניק שירות לנוסעים.
בהנהלת התחנה הבהירו כי השביתה לא הייתה על דעתם ומסרו כי ״מוניות הדר-לוד ימשיכו לשרת את הציבור הנוסעים בנתב״ג במקצועיות ונאמנות, לצד מחויבות לשמירה על מטה לחמם ופרנסתם של הנהגים״.
יחיאל לוי, נהג במוניות הדר-לוד, אמר מוקדם יותר בגל"ץ כי זו מלחמה על הפרנסה: "צר לי על כך שאנחנו פוגעים בנוסעים, אבל אנחנו נלחמים על הפרנסה של הבית, על הפרנסה של הילדים שלנו".