מנכ"ל
משרד התחבורה קרן טרנר-אייל אינה שוללת את האפשרות שקווי השירות הפרטיים לים ולמקומות הבילוי אותם מפעילות האגודות השיתופיות שבוס ונוע תנוע אינם מנוגדים לחוק. עם זאת הבהירה כי הנושא אינו חלוט ועדיין נמצא בבחינה.
במכתב ששלחה לוועדת הארבעה, כתבה טרנר-אייל: "על פניו, היות שנראה כי מדובר בהסעה פרטית, הרי שפעילות זו אינו מנוגדת לדין, אך אנו נבחן את ההיבטים ונעדכנכם בדבר תוצאות בחינה זו".
דבריה אלה של טרנר-אייל עומדים בניגוד לדברים שהשמיעו בעבר גורמים משפטיים במשרד התחבורה. אם אכן תתקבל במשרד התחבורה החלטה לפיה מדובר בשירות חוקי שאינו נוגד את החוק, יהיו לכך השלכות רוחב על ענף התחבורה, וכל גורם פרטי יוכל להפעיל קווי שירות בתשלום גם בימי חול, ובלבד שהוא אגודה שיתופית והתשלום אינו נעשה ישירות לנהג.
היא השיבה למכתב אותו שלחה הוועדה, המורכבת מחברי הכנסת מיכאל מלכיאלי,
אורי מקלב,
ישראל אייכלר ויואב בן-צור, בו ביקשו לשלול היתרים שניתנו בעבר ל
תחבורה ציבורית בשבת מערים בהן מפעילות העיריות שירות הסעיות (שאטלים), כדי להפעיל על העיריות לחץ לסגור את השירות - הפועל כחוק.
מנכ"ל משרד התחבורה כתבה כי אין כל בסיס משפטי וציבורי ליצירת 'קשר' בין שתי הפעילויות מאחר ש"מדובר בפעילויות שונות באופן מובהק, שאינן תחליפיות ואינן משרתות את אותן
המטרות (הן שונות לחלוטין בהיבט התפעולי והאסדרתי), ואין בסמכותו של משרד התחבורה לבטל את ההיתרים שניתנו בעבר על-ידי שר התחבורה".