|
משה ברקת. קשר אישי עם מבוטחים [צילום: משרד האוצר]
|
|
|
|
|
"אני קורא לחברות הביטוח: שיהיו פחות מקרים שבהם מבוטחים נתקלים אצלכם בקיר אטום או ראש אטום! שתהיה לכם אנושיות". כך אמר (יום ג', 13.11.18) המפקח החדש על הביטוח ד"ר
משה ברקת, שדיבר בכינוס סוכני הביטוח באילת.
בהופעה ראשונה בפקידו החדש גילה ברקת: "בכל יום חמישי אני מתקשר באופן אקראי למבוטח שהגיש תלונה נגד חברת ביטוח, משוחח עימו ומעביר את תלונתו לטיפול מהיר. כמובן הוא מופתע. אני מעביר את המסר של גישה אישית לציבור וללקוחות, לעובדי רשות שוק ההון והביטוח. מטרתי להזכיר לעובדי הרשות, למנהלי חברות הביטוח וגם לסוכנים הגדולים, שעליהם לשבור את החומות האטומות שהם מציגים לעיתים בפני מבוטחים. המבוטחים הם בני אדם". ברקת סיים את דבריו באזהרה חמורה לסוכנים: "אם אתם סוכני הביטוח לא תתנהגו כך, ולא תראו את האנושיות הדרושה, תהפכו בסופו של דבר לאגפי שיווק של חברות הביטוח".