הרווח הנקי של חברת מוצרי הניקיון סנו הסתכם בשנת 2018 ב-153.72 מיליון שקלים. כך עולה מהדוח השנתי שפרסמה החברה (יום ד', 13.3.19) בהודעה שמסרה לבורסה. מדובר בגידול בשיעור של כ-4.1% לעומת רווחי שנת 2017 שעמדו על 147.67 מיליון שקל, אך בירידה בשיעור של כ-2.9% לעומת רווחי שנת 2016 שעמדו על יותר מ-158 מיליון שקל.
מכירות סנו בשנת 2018 הסתכמו בכ-1.502 מיליארד שקל, לעומת 1.448 מיליארד שקל בשנת 2017 וכ-1.487 מיליארד שקל בשנת 2016 .המכירות בשנת 2018 משקפות עלייה של כ-3.7% ביחס למכירות בשנת 2017 ועלייה של כ-1% ביחס למכירות בשנת 2016.
בין שנת 2018 לעומת שנת 2017 קיימת עלייה בהיקף המכירות של מוצרי הניקוי ואחזקת הבית ומוצרי הנייר בשיעור של כ-9%. במוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה קיימת ירידה בשיעור של כ-1%, וההערכה בחברה היא שהירידה נובעת מן התחרות הקיימת כיום בשוק. במגזרים אחרים קיימת ירידה בהיקף המכירות בשיעור של כ-13% בעקבות העברת פעילות הסחר בכימיקלים של חברת כימי סן בע"מ לחברה כלולה ביום 1 ביולי 2017. נטרול מכירות פעילות הסחר בכימיקלים בשנת 2017 מראה עלייה בהיקף המכירות של מגזר אחרים בשיעור של כ-6%.
בהשוואת המכירות לפי מגזרים בין שנת 2018 לעומת שנת 2016 קיימת עלייה בהיקף המכירות של מוצרי הניקוי ואחזקת הבית בשיעור של כ-12%, במוצרי הנייר קיימת עלייה בשיעור של כ-7% ובמוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה קיימת ירידה בשיעור של כ-3%. הירידה נבעה מתחרות בענפים אלו, וכן קיימת ירידה בהיקף המכירות של מגזר אחרים בשיעור של כ-30%. עוד נמסר כי בכל מגזרי הפעילות של החברה קיימת שחיקה במחירי המכירה - דהיינו במחירים שהחברה יכולה להציג בפני הצרכנים - לאור התחרות המתמשכת בקרב לקוחותיה.
המכירות ליצוא ובחו"ל בשנת 2018 הסתכמו בכ-130.8 מיליון שקל, עלייה של 15.8% לעומת שנת 2017, שבה עמדו המכירות על 112.9 מיליון שקל.