שירלי פאר ולימור נבון-בנאש הן מנכ"ליות משותפות בחברת Athena אותה הקימו לאחרונה, המתמחה בליווי והטמעת מהלכי שיווק ומתמקדת בנאמנות ושימור לקוחות.
החברה תעסוק בין היתר בתוכניות ניהול קשרי לקוחות, בניית אסטרטגיות לשימור לקוחות, אפיון מדדי נאמנות וקביעת יעדים להצלחת פעילות שימור, בחינת כדאיות השקעה בלקוח קיים, סקרי לקוחות ואפיון דרכי השימור האופטימליות, תוכניות מניעת נטישה והחזרת לקוחות נוטשים, הגדלת סלי הקניה של הלקוח ועוד.
שירלי פאר (32), לשעבר מנהלת אגף השיווק במשביר לצרכן, היא בוגרת MBA במנהל עסקים. פאר מתמחה בשיווק, בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום השיווק, שימור וטיפוח נאמנות לקוחות, התנהגות צרכנים, מחקרי שוק, החלטות קניה במרחב הקימעונאי, הקמת מועדוני לקוחות ומוקדי שירות לקוחות, בניית מותגים והחדרתם לשוק, בניית מערכות מחסני נתונים ובסיסי מסדי נתונים בשיווק אחד על אחד, ניהול תקציב שיווק ופרסום בהיקף מיליוני שקלים.
לימור נבון-בנאש (34), לשעבר מנהלת תקשורת שיווקית בסופרגז מקבוצת גרנית הכרמל, היא בעלת השכלה אקדמאית בתחום הסוציולוגיה. נבון-בנאש בעלת ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום השיווק, בניית תדמית שיווקית כוללת לחברות, מיתוג מוצרים לחברות במשק, החדרה וליווי מוצרים חדשים בשוק הקימעונאי, הקמת מערכי ומוקדי שירות והרצאות בפועל, תכנון וניהול קמפיינים תקשורתיים פנים וחוץ חברה, תכנון והפקת מבצעי direct marketing, כתיבת תוכניות שימור ונאמנות לקוח, תכנון וביצוע מבצעי קידום מכירות, ייזום והפקות אירועים ותערוכות.