עם עליית המודעות העולמית למזון בריא ואולי גם בעקבות הבהלה בארה"ב משיעור האנשים הסובלים מעודף שומן, החלו רשתות המזון לערוך שינויים בתפריט אותו הן מציעות.
רשת בורגראנץ' יוצאת גם היא במהלך אסטרטגי, במסגרתו מרחיבה הרשת 3 קטגוריות מזון עקריות: מוצרי הפרמיום, מוצרי התוספות החמות וקו מוצרי הבריאות. מהלך ההחדרה לשוק יגובה בקמפיין רחב היקף באמצעי מדיה שונים ובפעילות קידום מכירות בסניפים. היקף ההשקעה בפיתוח המוצרים ובהחדרתם לשוק עומד על כ-350,000 ש"ח.
בנוסף, לראשונה בענף המזון המהיר יתקיים שיתוף פעולה בין בורגראנץ לתזונאית אולגה רז, במסגרתו תוביל רז מסע הסברה נרחב באמצעי התקשורת וזאת על-מנת להדגיש את הערכים הבריאותיים במוצרים החדשים ואת יתרונותיהם התזונתיים.
סביון בר-סבר, משנה למנכ"ל בורגראנץ' מסרה כי: "בורגראנץ' היתה הראשונה לזהות את המגמה העולמית המסתמנת בתחום מזון הבריאות, וכחלק מהפתרונות שפיתחנו על-מנת לתת מענה לצרכנים שוחרי הבריאות השקנו את ארוחת צי'קן לייט - ארוחה מזינה ומשביעה בפחות משליש מהקלוריות לעומת ארוחות אחרות, וכל זאת מבלי "ששומרי המשקל" ירגישו התפשרות כלשהי בטעם".
לדבריה "בהשקת המותג החדש, בו הושקעה עבודת פיתוח שארכה למעלה משנה, שוב מוכיחה בורגראנץ' את מובילותה בהכנסת חידושים מהפכניים לתחום המזון המהיר".