|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

המועצה לצרכנות: יותר מ-10,000 תלונות בשנה על עסקות טלפוניות

בישיבה ראשונה של ועדת המשנה לבחינת כשלים בצרכנות קראה היו"ר מגן תלם לממשלה לקדם את הצעת החוק לטיפול בבעיה הרשות להגנת הצרכן: רבע מכלל התלונות המתקבלות עוסקות בעסקות טלפוניות - הצעת החוק שתחייב הקלטת שיחה ומסירתה לצרכן נמצאת בשלבי גיבוש, אך מתעכבת בשל דיונים בין משרדי הממשלה
13/02/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
יו"ר הוועדה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבחינת כשלים בצרכנות, בראשות ח"כ לימור מגן תלם, התכנסה (יום א', 13.2.22) לישיבתה הראשונה ודנה בדרכים להגברת שקיפות בין עוסק לצרכן. הוועדה עסקה בנושא הקלטת שיחות בין העוסקים לצרכנים, שמירתן ומסירתן לצרכן.


חובת הקלטת שיחות שמירתן ומסירתן לצרכן / מצגת
שיחות השיווק ככלי לעוקץ הצרכנים שיחות והתנהלות צרכנים מול העוסקים (16 עמ')

עניין אישי מול פרטנר
[צילום: דוברות הכנסת]

בפתח הדיון, סיפרה מגן תלם, כי במסגרת עניין אישי שלה אל מול חברת פרטנר, ביקשה לשמוע שיחה שקיימה עם החברה, אז התבקשה להגיע למרכז שירות של החברה. בהקשר זה, הוסיפה, יש גם מבוגרים שרוצים לשמוע שיחה שהוקלטה ומטריחים אותם להגיע למרכזי שירות. מגן תלם העירה כי הוועדה מבקשת לבחון כשלים בתחום הצרכנות ולמצוא להם פתרונות במטרה להגן הצרכן וזכויותיו אל מול העוסק, אשר נמצא בעמדת כוח. עוד הוסיפה כי מפניות רבות שקיבלה מן הציבור עולה כי הנושא הזה של הקלטת השיחה מטריד רבים. ביחס לעסקות מכר מרחוק, ציינה כי לעיתים מתגלעות בעיות בין הצרכן לעוסק, כדוגמת חוסר הלימה בין מה שהובטח מרחוק בעסקת המכר מרחוק לבין מה שניתן בפועל.

שיחות השיווק הן כלי לעוקץ הצרכנים

הממונה על הרשות להגנת הצרכן, עו"ד מיכאל אטלן, אמר כי הצורך בהתערבות המחוקק נובע משני דברים - האחד - שיחות השיווק הן כלי לעוקץ הצרכנים. השני - שיחות והתנהלות צרכנים למול העוסקים. משכך, התקבלה החלטת ממשלה בשנת 2020, והרציונאלים העומדים בבסיסה הינם הקלטה ומסירה של השיחה ככלי עזר לצרכן להוכחת טענותיו וכן ככלי להעצמת הצרכן ולשמירת האינטרסים הכלכליים שלו אל מול העוסק. עוד הוסיף כי רבע מכלל התלונות המתקבלות עוסקות בעסקות שבוצעו בטלפון, ובתוך עסקות אלו יש חלוקה של התלונות, כאשר מספר רב של התלונות נוגע לתקשורת, מוצרי חשמל וכן ריהוט ומטבחים.


היועצת המשפטית של הרשות להגנת הצרכן, עו"ד חנה וינשטוק טירי, אמרה כי לעיתים יש פערי מידע שהצרכן מעלה למול העוסק, ובמקרים רבים מדובר בסיטואציה של "מילה כנגד מילה". כמו-כן הוסיפה, כי יש גם חוסר הלימה בין החוזה הכתוב לבין הנאמר בשיחה. מדובר בפרקטיקה הרווחת בתחום השיווק הטלפוני, ועל גבי פלטפורמה זו התפתחה שיטת העוקץ כנגד קשישים ואוכלוסיות חלשות נוספות, הסבירה. עוד אמרה כי על-מנת לצמצם את פערי המידע בתחום השיחות הטלפוניות עולה החשיבות לחייב את העוסקים להקליט את השיחות, בין אם העוסק פונה ובין אם הצרכן. עו"ד וינשטוק ציינה כי לפי הצעת החוק המתגבשת, העוסק יחויב לשמור את ההקלטה למשך שנתיים לפחות וכן למסור השיחה המוקלטת לצרכן ע"פ בקשתו. השיחה תונגש לצרכן בהתאם להוראות שיקבעו בחקיקת משנה.

ביחס להשלכות של הפרת החוק, אמרה עו"ד וינשטוק כי אי-הקלטה או מסירה לצרכן יוביל קודם כל לעיצום כספי. שנית, אם העוסק לא מוסר את השיחה לצרכן ע"פ דרישתו - ישנה חזקה (הניתנת לסתירה) ולפיה הצרכן צודק בטענותיו כלפי העוסק, דבר בעל משמעות גדולה בהליך אזרחי. עו"ד וינשטוק ציינה כי היא תחול על שיקה שיווקית בעסקות למכירת טובין למעט מזון, ייעוץ למשכנתאות, שירות לבדיקת זכויות רפואיות, שירותי תקשורת ובכלל זה שידורי טלוויזיה, טלפוניה, אינטרנט ועוד.

החברות ממילא מקליטות
[צילום: דוברות הכנסת]

ביחס לעלויות העוסקים ביישום ההצעה, ציינה כי החברות הגדולות ממילא מקליטות היום את השיחות. לגבי עסקים קטנים ובינוניים, ציינה כי עומדת להם האפשרות לשמור את השיחות בענן בעלות לא משמעותית, התלויה במספר השלוחות של בית העסק. אם העוסק לא בוחר לשמור בענן אלא על המחשב, העלות תהיה גבוהה יותר. אם לבעל עסק יחידני יש אפשרות לשמור את השיחות בישומונים זמינים.

עו"ד וינשטוק עדכנה כי הצעת החוק הופצה כתזכיר חקיקה, והיא בשלב שלפני אישור ועדת שרים לענייני חקיקה. "אנו מתעכבים שכן אנו בעיצומם של דיונים בין משרדי הממשלה, בעיקר למול משרד האוצר שחושב שיש פה נטל רגולטורי. משרד התקשורת, למשל, סבור שנכון להחריג מן החוק חברות תקשורת קטנות. הנושא נמצא על השולחן ואנו מקווים שהמחלוקות תיפתרנה בקרוב", אמרה וינשטוק.

מנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות, עופר פיינשטיין: "אין ספק שמדובר בנושא שמטריד את הצרכן ומהווה דוגמה לפערי הכוחות בין הצרכן לעוסק. אנו סבורים שצריך לשים לב במסגרת החקיקה להתקדמות הטכנולוגיה. לא ייתכן שישלחו את הצרכן לאיזה מרכז, כאשר ההקלטות נשמרות בענן. הטכנולוגיה היא פשוטה, ואנו בעד הצעת החוק. זהו מהלך מבורך", אמר. בהתייחס לנושא העלויות, אמר כי הן זניחות לחלוטין. "אם הקלטתם כבר - תנגישו, ובצורה ברורה", אמר פיינשטיין.

מנהלת רגולציה וקשרי ממשל במועצה הישראלית לצרכנות, עו"ד הדס יעקובסון ציינה כי ככל שזה נוגע לאוכלוסייה מבוגרת עדיין יש בעיה, והנתונים הם מדהימים - מעל עשרת אלפים תלונות בשנה על עסקות טלפוניות, ולא רק בתחום התקשורת ומכשירי החשמל, אלא גם בתחום הלימודים והקורסים המקוונים. בהקשר זה, אמרה עו"ד יעקובסון כי מבטיחים לאוכלוסיית החיילים המשוחררים "הרים וגבעות", לרבות כסף ותעודות, אולם לאחר מכן קשה מאוד להתנתק מהעסקה. עוד ציינה כי הפתרונות הטכנולוגיים העומדים בפני החברות הם אדירים ועל כן אינה סבורה שמדובר בנטל כלכלי כבד עבורן.

נציגת אגף תקציבים במשרד האוצר, נועם דן, אמרה כי בימים אלו מתקיימים דיונים קדחתניים ברמה הבין משרדית, וכי יש שאיפה כי הצעת החוק הזו תמנע כמה שיותר פגיעה בצרכנים, ומצד שני לא תהווה נטל לעוסקים. לדעת משרד האוצר, אמרה, חובת ההקלטה מהווה נטל רגולטורי משמעותי ביותר. בנוסף, יש צורך להפריד בין עסקים קטנים ובינוניים לבין שאר העסקים. דן הוסיפה כי הנטל לא מתבטא רק בהקשר של חובת ההקלטה, אלא גם בחובת שמירת ההקלטה והפירוט בחשבוניות של מועדי השיחות. לדבריה, אחסון המידע לשנתיים כרוך עלויות משמעותיות. דן ציינה, כי "אין לדבר הזה אח ורע בכל העולם", וכי יש לזכור שבתקופה הזו של הקורונה המון עסקים ממילא קורעים תחת הנטל.

יועץ השרה לשוויון חברתי, עו"ד חי פסח הציג את המקרים הקשים שבהם הונו אנשים קשישים, תוך הפעלת שיווק אגרסיבי. החברה מציגה ללקוח שזכה במתנה ומבקשת תשלום בגין דמי משלוח, ומרגע ביצוע התשלום לחברה יש את נתוני האשראי של הקשיש, שהופך ללקוח שבוי. עו"ד פסח הדגיש כי מדובר באוכלוסיות שאינן יודעות להתמודד עם החברות. הדבר פוגע באמון של אותם קשישים, אשר מרגישים בושה נוראית שהונו אותם, אמר פסח. "אנו נחזיר את הכוח לצרכן אם נחייב את החברות להקליט את השיחות ולהנגיש אותן", הוסיף. כמו-כן ציין כי ביחס לניתוק משירות, החברה פעמים רבות לא מנתקת את הקשישים, שברוב המקרים אין להם טלפון חכם. כך הם נותרים ללא הוכחה בדבר היום שבו ביקשו להתנתק, אמר.

נציג הרשות להגנת הפרטיות, עו"ד עדן אברהם ציין כי זכות העיון היא חשובה ולכן יש להמציא העתק לצרכן. הוא הוסיף כי גם את הקלטת שיחה יש לשלוח, אבל באמצעי נכון ומאובטח. ככל שהאמצעי הוא מאומת ומאובטח אין מניעה מלשלוח את השיחה דרך הווטסאפ או המייל. עם זאת, ציין כי ישנו קושי בפן של שמירה על הפרטיות, עם זה שכל צרכן יהיה מוקלט. ברירת מחדל של הקלטה מנטרלת למעשה את אפקט ההסכמה, ועל כן הוא סבור כי עצם ההקלטה מהווה פגיעה בפרטיות. בהתייחס לסוגיה זו, השיבה היועצת המשפטית של הרשות להגנת הצרכן, עו"ד וינשטוק, כי ישנו איזון אינטרסים בין שמירה על פרטיות מחד-גיסא לבין הגנה על זכויות הצרכן אל מול העוסק מאידך-גיסא. באיזון האינטרסים יש כאן מקום לחייב הקלטה למרות ההתנגשות עם היבטי פרטיות, הבהירה. לדבריה, ברגע שאין חובה להקליט, לשמור ולמסור את השיחה, הרי שגם אם תהיה חובה להנגיש שיחה היא תרוקן מתוכן.

נציגת התאחדות התעשיינים, כרמל פלדמן אבוטבול, העירה כי חובת הקלטת השיחות צריכה להיות מוגבלת לשיחות המתבצעות למוקד השירות הטלפוני של החברה. לדבריה, שיחות בין הצרכן לבין העוסק שלא דרך מוקד השירות הן מעטות ונערכות באופן שאינו ישים לתיעוד - נעשות באמצעות הטלפון הנייד של מנהל המכירות בשטח. לכן, הקלטת השיחות הללו עשויה להביא הן לפגיעה בפרטיות של אותם גורמים אצל העוסק והן לתוספת עלויות משמעותיות ליישום החוק. "יש לשים לב לעלות אל מול התועלת", סיכמה.

היועצת המשפטית של איגוד לשכות המסחר, עו"ד מירב ולדמן, הבהירה כי נקודת המוצא היא שלעסק אכפת מלקוחותיו, וכי הוא שואף לשמרם ואף להגדיל את חוג לקוחותיו. לכן, לעסקים אין אינטרס לפגוע בלקוחות. ולדמן הסבירה כי ישנם כמובן מקרים של עושק, אולם קיימת נטייה להחיל, בעקבות אחוז קטן של מקרים קשים, חוקים שונים ומכבידים על כלל העסקים. לדבריה, ההצעה עומדת בניגוד לגישת הממשלה בדבר צמצום הביורוקרטיה.

חשיבות ההנגשה ללקוח
[צילום: דוברות הכנסת]


ח"כ מגן תלם סיכמה את הדיון באומרה כי הקלטת השיחה חשובה, וישנן תלונות רבות שהן תוצר של היעדר הקלטת שיחה. כמו-כן, מגן תלם עמדה על החובה להנגיש את השיחה באמצעים טכנולוגיים זמינים ונוחים, לרבות ווטסאפ או דוא"ל, מבלי לשלוח את הלקוחות למרכזי השירות. מגן תלם בירכה על עבודת משרדי הממשלה לקידום הצעת החוק, וביקשה מנציגי משרדי הממשלה לקבוע תאריך ביחס להתקדמות החקיקה, כך שהצעת החוק תאושר בממשלה עד תחילת חודש מאי. בתוך כך, הדגישה כי יש לשים לב לנטל הרגולטורי ולעלויות המוטלות על העסקים, משום אין רצון, בייחוד בעידן הקורונה, להכביד על העסקים הקטנים. מגן תלם סיכמה את הדיון בציינה כי יש למצוא את האיזון הנכון בין אסדרה, עלויות והגנת הצרכן.

תאריך:  13/02/2022   |   עודכן:  14/02/2022
עידן יוסף
+ח"כ קרעי: "להקים ועדת חקירה פרלמנטרית להתערבות הפוליטית בגל"צ"
11:57 14/02/22  |  מירב ארד
חהכ שלמה קרעי הגיש (יום ב') הצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתעלה ברביעי הקרוב. בהצעה מגולל חה"כ קרעי את ההיפוך בעמדתו של שר הבטחון גנץ מסגירת התחנה להשתלטות מוחלטת עליה שהחלה בהדחת המפקד הקודם אלקבץ, מינוי אלטשטיין כממלאת מקום והוצאה לפועל על-ידי הדחת אמיר איבגי, ישי שנרב וברדוגו.

"יש לפתוח בחקירה פלילית בעניין, כולל בדיקת מעורבותו של בנט בקידום הדחתו של ברדוגו ובמסע הטיהור בתחנה. במקביל, יש להקים ועדת חקירה פרלמנטרית שתרד לשורש העניין", דברי ח"כ קרעי.
+יוסדר מעמדם של כלבי-שירות לאנשים עם מוגבלויות
11:42 14/02/22  |  מירב ארד
ועדת העבודה והרווחה, אישרה (יuo cw) לקריאה ראשונה, את הצעת החוק המסדירה את מעמדם של כלבי-הנחייה, המיועדים לא רק לעיוורים, אלא גם לבעלי מוגבלויות אחרות. מציעי החוק הדגישו כי למרות ההגנות שקיימות כיום מכוח חוק שוויון זכויות לאנשים-עם-מוגבלות, נדרש להסדיר בחקיקה את אופן ההכשרה והזיהוי של כלבי שירות, כדי להבטיח מתן שירות שוויוני ונגיש.

+בן-גביר: "עדר של שוטרים קפץ עלינו"
11:10 14/02/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ציין: "הלשכה יכולה להרגיז ולקומם אבל אין להם שום זכות לגעת ברכוש של חבר כנסת"  ▪  ח"כ בן-גביר הותקף אמש בידי שוטרים, התעלף ופונה באמבולנס  ▪  ירדן גינתה את העימותים בשייח ג'ראח
(בן-גביר. חזר ללשכתו בשכונת שמעון הצדיק [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+השרים אישרו תמיכה בחוק עסקת חבילה לשכר המינימום
20:38 13/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת השרים לחקיקה אישרה את תיקוני החקיקה שסוכמו במסגרת עסקת החבילה במשק - תיקון חוק שכר מינימום, תיקון חוק חופשה שנתית ותיקון חוק שעות עבודה ומנוחה
ליברמן, בנט וברביבאי [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]
+הממשלה תומכת באיסור פרסום והפצת שמות נפגעים
20:07 13/02/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על פי הצעת החוק, שאותה הגיש ח"כ יצחק פינדרוס, גילוי מידע, בין אמיתי ובין כוזב, והפצת פרטים מזהים של נפגעים או הרוגים בטרם ניתנה הודעה רשמית למשפחת הנפגע או ההרוג על ידי גורם מוסמך ובטרם פורסם שמו על ידי דובר צה"ל תהווה עוולה אזרחית
(פינדרוס. תמיכה ממשלתית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   המועצה הישראלית לצרכנות / .Israel Consumer Council   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל אטלן / Michael Atlan   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המועצה לצרכנות: יותר מ-10,000 תלונות בשנה על עסקות טלפוניות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
וועדת שרים לחקיקה אישרה (יום א', 13.2.22) במשאל טלפוני את הצעת החוק של השרה אורנה ברביבאי לעסקת חבילה בעניין שכר המינימום. הצעת החוק מעוררת התנגדות מצד כמה חברי כנסת מן המניין החברים בקואליציה.
13/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעתות מלחמה ואירועים ביטחוניים מופצות ידיעות שונות על זהותם של נפגעים שפוגעות באדם שפרטיו הופצו ובבני משפחתו אשר, לעיתים, שומעים על המקרה בטרם נמסרה להם הודעה מסודרת על ידי הגורם המוסמך לכך. התקדמות הטכנולוגיה ואובדן היכולת של הממסד לנהל מידע או לצנזרו גורמים להתעצמות התופעה בשנים האחרונות, מה שהביא את ועדת השרים לחקיקה לתמוך (יום א', 13.2.22) בהצעת חוק בנושא.
13/02/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, יחליט לבדו על אופן הפרסום של דוחות העוסקים בנושאי ביטחון, בשל אי-הקמת ועדת הכנסת לביקורת המדינה. ועדה זו, בראשה עומד תמיד נציג האופוזיציה, לא הוקמה בשל המחלוקת הממושכת בין הקואליציה לאופוזיציה על הרכבי הוועדות, אשר גרמה לאופוזיציה להימנע משיגור נציגיה לוועדות - למרות נזיפת בג"ץ על צעד זה.
13/02/2022  |  איתמר לוין  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום א', 13.2.22) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק, הממשלתית והפרטית, ומעתה תתקיים הנחה אוטומטית בארנונה לאזרחים ותיקים. הצעד מתייחס רק לאלו המקבלים הבטחת-הכנסה ולכן מקבלים 100% הנחה ולאלו המשתכרים פחות משכר המינימום ומקבלים 30% הנחה, ורק מגיל 70.
13/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום א', 13.2.22) שורת הטבות למשרתי השירות הלאומי-אזרחי. יו"ר הוועדה, אפרת רייטן-מרום שיבחה את פעילותם של "הצעירים והצעירות הנותנים את מרצם וזמנם בהתנדבות גמורה למען הכלל, וזו זכות של המדינה לשפר ולהיטיב את תנאיהם".
13/02/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il