שנת 2004 מהווה נקודת מפנה משמעותית בתעשיית התוכן הדיגיטלי, לאחר שב-2003 חלה צמיחה של 4.6% בקצב הגידול שלה תוך יישום מחזור עולמי של כ-200 מיליארד דולר.
כך מסר מתי פינקלר, מנהל חטיבת המידע בחברת "טלדן", לקראת שבוע המידע בישראל שייערך בין ה-10 ל-12 במאי במלון ת"א הילטון. באירוע יוצגו המגמות וההתפתחויות של תעשיית המידע הדיגיטלי בעולם ובארץ, במסגרת הכנס והתערוכה הבינלאומית ה-19 למידע, מודיעין, ידע ותוכן.
פינקלר מסר, כי תחום ניהול התוכן, הולך ומתפתח במהירות, תוך העסקת אלפי מומחים לניהול תוכן, מידענים וחברות הנזקקות לשינוע תכנים באינטרנט.
לדבריו, האינטרנט ממלא תפקיד מרכזי בעולם ובישראל ומגבש סביבו בעלי מקצוע חדשים היוצקים את התכנים ומשנעים אותם בצורה ידידותית ונוחה למאות אלפי משתמשים.
התוכן הוא "מלך"
יותר ויותר מומחים הגיעו למסקנה שאיכות התוכן, עדכניותו וזמינותו לגולש, תקבע את היקף תנועת הגולשים באתר תוך השלכה על השימוש המירבי בפורטלים הארגוניים המתפתחים בתוך החברות והארגונים.
פינקלר הדגיש, כי המערכות המתקדמות לניהול תוכן, שתוצגנה בכנס, מאפשרות לאנשי התוכן, לשלוט בכל התהליך המורכב ללא תלות במתכנתים ובאנשי HTML.
הדור החדש של המערכות שתוצגנה מאפשר גישה ישירה של בעל התוכן, תוך חסכון מירבי בזמן וקביעת תצורת הצגה מיידית של התוכן.
בכנס יוצגו טכנולוגיות חדשניות המאפשרות דחיפת תכנים, ישירות לחברות ולגורמי עניין בשווקים הכלכליים, תוך התאמתם האוטומטית לפרופיל ההתעניינות של הצרכנים.