המחסור בנהגי התחבורה הציבורית לצד הגודש בכבישים נותן אותותיו. הציון הממוצע במדד הדיוק לחודש יולי יורד בנקודה נוספת ומגיע לשפל של 74.74 נקודות, ציון המעיד על הרעה משמעותית ברמת השירות בתחבורה הציבורית.
על-פי דוחות אגף פיקוח, בקרה ורמת שירות של
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רבים מדי ממפעילי התחבורה הציבורית הציגו ביולי תוצאות נמוכות.
בראש הרשימה נמצאות חברת גלים (ציון 99.3) ואקסטרה - שהאשכולות העירוניים בהפעלתן ברהט ובנתניה הם הטובים ביותר - ואחריהן נסיעות ותיירות, מועצה אזורית אילות,
נתיב אקספרס, דן בדרום, ש.א.מ, אגד, בית שמש אקספרס ודן באר שבע (ציון89.7).
החברות עם הציון הכי גרוע הן: מטרופולין (ציון 56) קווים, אלקטרה אפיקים, דן ו
אגד תעבורה (64.8). ציונים בינוניים מקבלות מועצה אזורית גולן, ג'י בי טורס,
סופרבוס ותנופה.
ג'י בי טורס רשמה שיפור של כ-12.5 נקודות האחוז, דן בדרום עלתה בכ-14 נקודות האחוז, תנופה ב-15.7 נקודות, ודן באר שבע רשמה שיפור נאה של 23 נקודות. לעומתן, סופרבוס ירדה ב-8 נקודות האחוז ומטרופולין ב-7.6 נקודות, מה שגרם לה להתברג במקום האחרון.
בראש האשכולות העירוניים שקיבלו דירוג גבוה נמצאים חדרה פרברי (אגד), המטרונית (סופרבוס), רחובות והאשכול הדרומי (אגד). בתחתית הדירוג אשכול אונו-אלעד (קווים), השרון ושרון חולון (מטרופולין), פתח תקוה-ראש העין (אלקטרה אפיקים), תל אביב ובת ים-רמת גן (דן) וחשמונאים (קווים).
את האשכולות הבין-עירוניים מובילות חברות נסיעות ותיירות (קווי נצרת) ונתיב אקספרס (קווי הגלית) מקבוצת עפיפי וסוגרות את הרשימה את האשכולואלקטרה אפיקים (אשדוד-יבנה-ת"א) ותנופה (שומרון), שרושמת עלייה של 16.4 נקודות האחוז יחסית לחודש הקודם.