|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
הנשיא הרצוג. לקרוא לתומכים להצביע [צילום: אבשלום ששוני /פלאש 90]

הנשיא מתריע מפני עליה באלימות לקראת הבחירות

הנשיא הרצוג פנה לראשי המפלגות וקרא להם לגלות דוגמה אישית בכל הנוגע למתינות, אחריות וכבוד "מפציר בכם, הקפידו לגנות ולהוקיע באופן נחרץ כל הסתה ואלימות, אם תהיינה כאלו, קל וחומר כאלו הבאות מבין שורות תומכיכם"
20/10/2022  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שלח אגרת מיוחדת לכל מנהיגי המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-25 ובה קרא להם לגנות אלימות מילולית ופיזית שעלולה להתפרץ בקרב תומכיהם.

"אנו מצויים בישורת האחרונה של מערכת הבחירות לכנסת ה-25, ואני מבקש לנצל עיתוי חריג זה, של מערכת בחירות חמישית בפחות מארבע שנים, כדי לפנות אליכם באופן אישי. למרבה הצער והדאגה, אנו רואים לאחרונה עלייה ניכרת באלימות הפיזית והמילולית בשטח וברשתות החברתיות. זהו הזמן לגילוי של דוגמה אישית מצד כלל גורמי ההנהגה ובעלי ההשפעה הציבורית והפוליטית, ולהקפדה על מתינות, אחריות וכבוד", כתב הנשיא.

לדבריו, הדברים נוגעים הן לאמירות בכלי התקשורת ובמרחב הציבורי, והן, כמובן, לשיח שמתנהל ברשתות החברתיות. "אני מפציר בכם, הקפידו לגנות ולהוקיע באופן נחרץ כל הסתה ואלימות, אם תהיינה כאלו, קל וחומר כאלו הבאות מבין שורות תומכיכם. בהקשר זה אני שב ומדגיש את החובה להתחשב בכאבן של משפחות שכולות, ובמיוחד משפחות שהצטרפו למעגל השכול לצערנו ולדאבון ליבנו בשבועות האחרונים, ולא להפוך את יקיריהן לכלי תעמולה ביד מפלגה וצד פוליטי כזה או אחר", ציין במכתבו.

עוד פנה לראשי המפלגות ואל תומכיהם בקריאה להביע אמון בהליך הדמוקרטי ובמופקדים על מימושו המיטבי, ולכבד את תוצאותיו - תהיינה אשר תהיינה. "בנוסף, אני מבקש באמצעותכם לעודד את העם בישראל להשתתף בהליך הבחירות לכנסת. לעתים אני חש ששכחנו איזו זכות נפלה בחלקנו, לממש את הדמוקרטיה במובנה הפשוט, ההכרחי והחגיגי ביותר, ולבחור במפלגה המייצגת את השקפתנו", כתב.

תאריך:  20/10/2022   |   עודכן:  20/10/2022
איציק וולף
+אני פוחד מ-61 לנתניהו
08:15 21/10/22  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
בגוש הזה ישנה קבוצה לא מבוטלת התובעת בגלוי לפעול מידית לביטול המשפט, המתנהל כיום נגד נאשם בעבירות מרמה והפרת אמונים
נתניהו. מרמה והפרת אמונים [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+הסתיימה ההצבעה בנציגויות ישראל בעולם
08:12 21/10/22  |  עידן יוסף
הסתיימה ההצבעה בנציגויות ישראל בעולם. שיעור ההצבעה עומד על 74%. הצביעו 3,363 איש מתוך 4,560 בעלי זכות הבחירה.
+סקר חדשות 13: בל"ד מתחזקת, אך עדיין מתחת לאחוז החסימה
20:33 20/10/22  |  עידן יוסף
סקר חדשות 13: הליכוד 32; יש עתיד 26; הציונות הדתית עוצמה יהודית 13; המחנה הממלכתי 11; שס 8; יהדות התורה 7; העבודה, מרצ, ישראל ביתנו 5; חד"ש-תע"ל, רע"ם 4. מתחת לאחוז החסימה: בל"ד 2.5%; הבית היהודי 1.5%. גוש נתניהו מקבל בסקר זה 60.
+סקר: הליכוד מתחזק; הציונות הדתית נחלשת
20:27 20/10/22  |  עידן יוסף
סקר מכון "דיירקט פולס", בהנהלת שלמה פילבר וצוריאל שרון, בעבור ערוץ עכשיו 14, בשאלה למי תצביע אילו היו הבחירות נערכות היום נותן 62 מושבים לגוש נתניהו: הליכוד 34; יש עתיד 23; המחנה הממלכתי 13; הציונות הדתית ועוצמה יהודית 12; שס 9; יהדות התורה 7; ישראל ביתנו 6; העבודה, מרצ, חד"ש-תע"ל, רע"ם 4.

מתחת לאחוז החסימה: בל"ד 2.1% והבית היהודי 1.9%. עוד מהסקר, שיעור ההצבעה בחברה הערבית עולה, אך משחק בעיקר לטובת בל"ד שמגדילה את כוחה.
+נתניהו: לא אוותר על-אף אחד מהציונות הדתית עבור כתבה בהארץ
19:33 20/10/22  |  איציק וולף
ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, הצהיר (יום ה', 20.10.22) כי יקים ממשלה לאומית וכי מפלגתו של בני גנץ לא תהיה חלק ממנה.

"אנחנו צריכים להקים ממשלה לאומית. אני הולך להקים ממשלה לאומית - הליכוד, הציונות הדתית, ש״ס ויהדות התורה. גנץ זה שמאל, הוא רוצה בירה פלשתנית בירושלים, אני לא אקים איתו ממשלה. אני לא אוותר על הציונות הדתית בשביל לקבל איזו כתבה בהארץ. אנחנו נקים רק ממשלת ימין", אמר בכינוס בחירות שהתקיים בדימונה.

דברים אלה של נתניהו, שמשמעותם היא הכרה של נתניהו שלא תהיה לו ברירה אלא לשבת יחד עם ח"כ איתמר בן-גביר בממשלה אחת, אם יצליח לגבש קואליציה אחרי הבחירות, מגיעים לאחר שלפני מספר ימים סרב לעלות על במה אחת שעליה היה בן-גביר, בהקפות השניות שהתקיימו בכפר חב"ד.
[צילום: דוברות הליכוד]
בן גביר. לא תהיה לנתניהו ברירה [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]
+סער: ליש עתיד ולגוש נתניהו יש אינטרס להחליש אותנו
17:52 20/10/22  |  עידן יוסף
גדעון סער תוקף בזום: יש אינטרס משותף ליש עתיד ולגוש נתניהו להחליש את המחנה הממלכתי כמה שיותר כי אנחנו מייצרים אלטרנטיבה.

+נציגים של הבית היהודי לנתניהו: הפסק את הרדיפה וההכפשות נגד המפלגה
17:36 20/10/22  |  עידן יוסף
כ-70 סגני ראשי ערים, חברי מועצה וראשי סניפים של הבית היהודי שלחו מכתב לנתניהו, שבו כתבו: "מסע ההכפשות והרדיפה כנגד ראשי הבית היהודי לא גורם לנו להצביע לאף מפלגה אחרת, אנו קוראים לך להפסיק את ההתקפות ולפעול יחד להקמת ממשלת ימין בראשותך" (ישראל היום).
+גורמים במחנה הממלכתי נגד מיכאלי: לא נמליץ על לפיד לראשות הממשלה
16:45 20/10/22  |  עידן יוסף
‏גורמים במחנה הממלכתי בעקבות ההודעה שמיכאלי תמליץ על לפיד: "מוטב שהעבודה תעסוק בהבאת קולות מגוש נתניהו לגוש שלנו, אחרת לנתניהו יהיו 61 והם לא יעברו את אחוז החסימה, המחנה הממלכתי תמליץ על גנץ לראשות הממשלה" (כיפה).
+יהדות התורה וש"ס חתמו על הסכם עודפים ביניהן לקראת הבחירות
15:34 20/10/22  |  מירב ארד
מפלגות יהדות התורה וש"ס חתמו על הסכם עודפים ביניהם לקראת הבחירות הקרובות.
+בן-גביר: "נעלבתי מנתניהו, אני שוכב על הגדר בשבילו"
14:36 20/10/22  |  מירב ארד
ח"כ איתמר בן-גביר בוועידת המשפיעים של חברת החדשות וקשת 12: "נעלבתי מנתניהו, אני שוכב על הגדר בשבילו". עוד אמר בן-גביר: "אני רוצה לגרש בספינות ובמטוסים את מי שזורק בקבוקי תבערה על יהודים ואת מי שפוגע בחיילי צה"ל, את איימן עודה שעומד כאם ויוצא נגד המדינה הזו".
+לפיד: "אם נתניהו יסכים - אבוא לעימות"
13:27 20/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על הביקרות שמתח נתניהו על ההסכם הימי עם לבנון אמר רה"מ לפיד: "מטריד שראש האופוזיציה לא קרא את ההסכם, הזמנתי אותו והוא לא רצה לבוא"  ▪  על יוקר המחיה: "יש ממשלה שעושה את העבודה, ותיקנה הרבה דברים"
לפיד. האופוזיציה מופקרת
+ממשלה יציבה צו השעה
13:24 20/10/22  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
ימי הבחירות מספקים תילי תילים של הבטחות שאינן שוות את הנייר עליהן נכתבו  ▪  הבטחות חלולות, שברור וידוע מראש כי אין כוונה למי מהפוליטיקאים המבטיחים לקיימן
פגיעה בדמוקרטיה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+"מטריד אותי שיש מספר מנדטים גבוה לבן-גביר וסמוטריץ'"
12:22 20/10/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
גלאון: "רע"ם עשו תהליך מדהים, הניסוי הצליח וחשוב שהם יהיו בממשלה"  ▪  הביעה חשש שמריבות בתוך הגוש יפגעו באחת המפלגות בבחירות
גלאון ועופר חדד [צילום: גדעון מרקוביץ' עבור חברת החדשות]
+ליברמן: לא יהיו בחירות שישיות
11:58 20/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ישראל ביתנו: "אם נתניהו לא מגיע ל-61, או שיש מפץ בליכוד או שמדיחים אותו"  ▪  "לא נסכים לשבת עם חד"ש-תע"ל"
ליברמן ודפנה ליאל [צילום: גדעון מרקוביץ' עבור חברת החדשות]
+גנץ: לא אוכל ללכת לממשלת אחדות כשהפרטנר הוא נתניהו
11:38 20/10/22  |  עידן יוסף
שר הביטחון, בני גנץ, בראיון לעמית סגל בוועידת המשפיעים: "לא אוכל ללכת לממשלת אחדות כשהפרטנר הוא נתניהו". עוד אמר גנץ: "המחנה הממלכתי לא מבקש להתחרות על הנהגת הגוש אלא להציע פתרון לעם ישראל. אלו שני דברים שונים. אפשר לשחק באותו צדק של המגרש מהבוקר עד הלילה, ולהגיע לשום מקום. ואפשר לנסות להציע פתרון".
+שקד רומזת: אם נתניהו לא יעזור - הבית היהודי לא תעבור
11:36 20/10/22  |  עידן יוסף
איילת שקד בראיון לרינה מצליח בוועידת המשפיעים: "אני לא צריכה חיבוק מנתניהו, אין לו ממשלה בלעדיי. הוא יכול להסתכל מימין או משמאל, אין לו ממשלה. ככל שהוא יבין את זה יותר מוקדם, כן ייטב. אם הוא יעזור לנו אנחנו עוברים. אני לא פסיכולוגית ולא מעניין אותי מה המניעים שלו".
 
"אני רוצה לעבוד. אני לא במערכת הפוליטית כדי לקבל חיבוק מנתניהו אלא כדי לעבוד בשביל הציבור ומדינת ישראל. לא מעניין אותי אם הוא אומר לי שלום או לא, זה פשוט לא מעניין אותי".
+מיכאלי: רוצה להיות שרת שרת המשפטים או האוצר
11:33 20/10/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר העבודה מודה בחצי פה ביחסים עכורים עם לפיד, אך אומרת כי תוכל לקדם תחבורה ציבורית בשבת גם בלי להמשיך כשרת התחבורה  ▪  "להגדיר את בן-גביר ואת מפלגתו תומכי טרור"
דנה ויס ומרב מיכאלי [צילום: גדעון מרקוביץ' עבור חברת החדשות]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנשיא מתריע מפני עליה באלימות לקראת הבחירות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אור לצבועים
21/10/22 09:18
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
"אם נתניהו יסכים - אבוא לעימות. אין לי בעיה עם הליכוד, לך א אשב עם נתניהו" -
20/10/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
בימים הקרובים, הבאים עלינו, לא נופתע לגלות שהבושה והכלימה פינו מקומן לגסות רוח והצפת ארס מזוקק. גלים גלים יסתערו, לבושים בחליפות, מעונבים, סתורי שיער, הסחי והמיאוס, הבריונות והאלימות, ממעל ומתחת, משמאל ומימין, בכל מקום זוהמה, בכל הארץ זיהום אוויר, רק הבוקר שאחרי ל"ג בעומר יוכל להתחרות בזיהום הזה.
יו"ר מרצ זהבה גלאון בוועדית המשפיעים של חברת החדשות וקשת 12: "מרבית המתנחלים הם אנשים סבירים ביותר, אני לא מכלילה. אבל כשבן-גביר שלף אקדח ביום שישי האחרון בשכונת שמעון הצדיק - פורעי הגבעות היות איתו. בכל מדינה מתוקנת היו אומרים שהם ארגון טרור. זה מטריד אותי שיש מספר גבוה של מנדטים לבן-גביר וסמוטריץ'".
20/10/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר ישראל ביתנו השר אביגדור ליברמן אומר (יום ה', 20.10.22) כי לא יהיו בחירות שישיות. הוא אמר את הדברים בראיון לדפנה ליאל בוועידת המשפיעים. יצוין, כי ליברמן השמיע אמירות דומות גם על הבחירות השניות והשלישיות.
20/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת התחבורה מרב מיכאלי מבהירה כי אינה מעוניינת להמשיך לכהן כשרת התחבורה בממשלה הבאה. בראיון לדנה ויס ב"ועידת המשפיעים" של חדשות 12, אמרה מיכאלי כי את נושא התחבורה הציבורית בשבת תוכל לקדם גם מכיסא האוצר או המשפטים, אך ציינה שתבקש כי תיק התחבורה יישאר אצל מפלגת העבודה. הסבירות לכך שמפלגה קטנה תקבל שני תיקים בכירים אפסית.
20/10/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי  
הבחירות לכנסת נפתחות בנציגויות ישראל בעולם  /  איציק וולף
חיות: העתירה נגד התמודדות סילמן - חסרת יסוד   /  איתמר לוין
גנץ מעריך: נקבל יותר מ-12 מושבים  /  עידן יוסף
דיבורים לחוד   /  ציפי לידר
נבחרתם? תתמודדו!  /  אסף שפירא
האם שוכחים דבר כזה   /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 77/64, הירש ברנבלט נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים יצחק אולשן, משה לנדוי וחיים כהן. 1 במאי 1964
מירב ארד
מירב ארד
בצל מלחמת 'חרבות ברזל', אזרחי ישראל יחגגו את יום העצמאות ה-76. קרן קימת לישראל והמוס"ל מציגים: אלו הם הפארקים המומלצים ביותר לעל האש בחיק הטבע ואלו הם הנחיות הבטיחות שכל הורה חייב ...
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
אלה נווה
אלה נווה
ארגון הבריאות העולמי הציע תקנות חדשות מהן עולה כי קיים חשש לכפיית טיפולים רפואיים, בין אם לצרכי ניוד בין מדינות ובין אם תחת הגדרת מצב חירום בשל פנדמייה כזו או אחרת
אבי נחמני
אבי נחמני
ברקע יום הזיכרון לשואה והגבורה: ללמוד מסיפור הגבורה של האנס ליטן (Hans Litten) העו"ד היהודי שלנו שכמעט ניצח את היטלר, מה צריכה מערכת המשפט
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il