רשת טוויטר השיקה (שבת, 5.11.22) את שירות הפרימיום שלה, הכולל אפשרות להוספת סימון וי כחול לכל משתמש תמורת תשלום 8 דולר בחודש. השירות מוצע למשתמשים בחנות האפילקציות של אפל.
על-פי ההודעה, משתמשי טוויטר שנרשמים כעת יכולים לקבל את הסימון הכחול ששימש לאימות משתמשים "בדיוק כמו סלבריטאים, חברות ופוליטיקאים שהם עוקבים אחריהם".
העידכון כולל גם שינויים נוספים שמוצעים למשתמשי טוויטר כמו מחצית מכמות הפרסומות שאליהן נחשפים המשתמשים שלא משלמים את דמי המנוי החודשיים, יכולת להעלות סרטונים ארוכים מתמיד, ועדיפות שניתנת בדירוג המאפשר חשיפה ליותר תוכן איכותי.
הבעלים החדש של טוויטר ומנכ"ל החברה, אלון מאסק, הודיע בציוץ שפרסם בחשבונו כי החברה תוסיף בקרוב גם את היכולת לכתוב טקסטים ארוכים בצעד שיהווה "סיום לאבסורד של הצמדת צילומי מסך", כלשונו.
כשטוויטר החלה את פעילותה - יכלו המשתמשים לכתוב טקסטים באורך של 140 תווים בלבד. מגבלה זו הפכה את הרשת החברתית לבמה של מיקרו-בלוגינג, שהצריכה את הגולשים לדייק את המסרים שלהם ושהפכה את הזירה התקשורתית בטוויטר לארסית ועוקצנית יחסית לפייסבוק. לפני מספר שנים הוחלט לאפשר כתיבת טקסטים באורך כפול, של 280 תווים. משתמשים שרצו להציג טקסט ארוך יותר נדרשו לפרסם שרשורי טקסטים או להצמיד צילומי מסך של טקסטים שנכתבו במקום אחר.