|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
נתניהו בכניסה לישיבות המו"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הממשלה החדשה תמנה לפחות 30 שרים

המפתח יהיה שר אחד לכל שני חברי כנסת, כמו בממשלת בנט-לפיד אליהם יצטרפו גם סגני שרים סמוטריץ' עשוי להתמנות לשר האוצר או הביטחון ודורש סמכויות ממשרד התחבורה הקשורות ליו"ש
09/11/2022  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2022   |   תגובות

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' דורש (יום ד', ) להעביר אליו סמכויות מתוך משרד התחבורה הקשורות ליהודה ושומרון, כמו תכנון ואישור, סלילת כבישים יישום תוכניות ועוד (ישראל היום). בזהירות ניתן להעריך כי יקבל לידיו את תיק הביטחון או האוצר (חדשות 12). הוא נוטה יותר לביטחון, אך קשה לדעת מה יילד יום. בכירים בממשל ביידן: עוקבים מקרוב אחרי מינוי שר הביטחון, לבחירה תהיה השפעה על היחסים (וואלה).

במעריב דווח כי לפי הגורמים המעורים בפרטים, הדרישה הגדולה והאמיתית של סמוטריץ' היא רשות מקרקעי ישראל. הוא מוכן לכהן כשר התחבורה, אבל אך ורק בתנאי שרמ"י תעבור ממשרד השיכון למשרדו. בסביבת סמוטריץ' מכחישים את הדיווח.

הממשלה החדשה תמנה לפחות 30 שרים ועוד סגני שרים. המפתח יהיה שר אחד לכל שני חברי כנסת, כמו בממשלת בנט-לפיד. הממשלה הקודמת מנתה 27 שרים על 61 חברי כנסת. הליכוד ייקח גם את רוב מכסת יהדות התורה, וימנה לפחות 19 שרים מטעמו. מהלך זה לא צפוי להיתקל בהתנגדות משמעותית, לנוכח העובדה שמדובר באימוץ נורמות שקיבלה הממשלה הקודמת.

במערכה על תיק שירותי הדת סביר שתנצח מפלגת שס.

תאריך:  09/11/2022   |   עודכן:  09/11/2022
עידן יוסף
+יו"ר ועדת חוקה: קורא לבית המשפט לעמוד באומץ מול ניסיון דרעי להתמנות לשר
22:03 09/11/22  |  איציק וולף
יו״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, של הכנסת, ח״כ גלעד קריב, טוען כי האיומים של אריה דרעי, שהורשע פעמיים בעבירות פליליות, לעבר מערכת אכיפת החוק ומערכת המשפט בישראל הן עדות למקום המסוכן שאליו הגענו.

"במציאות מתוקנת, אדם שהורשע בהעלמת מס, לא היה מעז לחשוב על משרת שר האוצר. אני קורא לכל משרתי הציבור הנאמנים, פרקליטות ובתי המשפט, לעמוד באומץ מול איומים אלו ולא להתכופף בפניהם", טען.
+בן-גביר: הנשיא המליץ לי לדבר עם דיפלומטים
20:31 09/11/22  |  איציק וולף
ח"כ איתמר בן-גביר הגיב על דברי הנשיא, יצחק הרצוג, שאמר לנציגי סיעת ש"ס מבלי שידע שהמיקרופונים פתוחים כי יש חשש בעולם מפני אחד מן השותפים הצפויים שלה, ואמר כי הנשיא יצחק הרצוג והוא מקיימים שיחות רבות ופוריות בשבועות האחרונים.

"לא אחת ציין בפני הנשיא כי ההיכרות הקרובה עם דעותיי ותוכניותיי הצליחה לסחוף מאות אלפים בישראל וכי הוא סמוך ובטוח שאם אדבר עם העולם יבינו ויכירו שאני לא מכליל את כל הערבים. אגב בעקבות השיחות עם הנשיא התחלתי להיפגש עם דיפלומטיים ואפעל להסביר עמדות עוצמה יהודית בעולם כולו", אמר.
+הרצוג הביע חשש מבן-גביר: כל העולם חרד
20:08 09/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה אמר לנציגי סיעת ש"ס כי צפויה להם בעיה בסוגיית הר-הבית בקואליציה העתידית  ▪  "יש לכם שותף שמסביבנו כל העולם חרד. באמת לא לפרסום, לא רוצה לעשות צרות, אבל אני חושב שיש לכם אחריות"
הנשיא הרצוג ונציגי ש"ס, הערב במשכן הנשיא [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+המחנה הממלכתי: לא ממליצים על איש לראשות הממשלה
18:55 09/11/22  |  עידן יוסף
סיעת המחנה הממלכתי הגיעה להתייעצויות בבית הנשיא, והחליטה שלא להמליץ ליצחק הרצוג על-אף ח"כ להרכבת הממשלה. משלחת המחנה הממלכתי לבית הנשיא כללה את השרה פנינה תמנו שטה, השר זאב אלקין וח"כ איתן גינזבורג. הם דיברו נגד סעיף הנכד בחוק השבות, נגד הפסקת משחקי כדורגל בשבת ובעד זכויות להט"ב.

אלקין: "אנחנו מודאגים מאוד ממה שיוצא מחדרי המשא-ומתן, מהשינויים דרמטיים באורחות חיים, חוק השבות וסטטוס-קוו בדת ומדינה ואובדן האיזונים".
[צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+ברביבאי לנשיא: לא נשב עם מי שנאשם בעבירות חמורות
17:15 09/11/22  |  עידן יוסף
הנשיא הרצוג לנציגי יש עתיד: ראיתי סקר בערוץ 13 שרבים מהבוחרים שלכם רוצים ממשלת אחדות. האם תפעלו להקמת ממשלת אחדות? השרה אורנה ברביבאי: לא נשב עם מי שנאשם בעבירות חמורות. נלך לאופוזציה.

הרצוג הציג לנציגי יש עתיד את הטענות שהעלו נציגי הליכוד על כך שהקואליציה האחרונה רמסה אותם, ומרכז הקואליציה בועז טופורובסקי טען שזה לא נכון.
[צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+ראש צוות המו"מ על פסקת התגברות: הציבור יידע בבוא העת מה סוכם
16:49 09/11/22  |  עידן יוסף
יריב לוין בתגובה לשאלת עיתונאים על פסקת ההתגברות: "קיבלנו מנדט ברור למשול ויש לנו כוונה לעמוד בהבטחותינו. כשנגיע להסכמות נגיע עם הצעת חוק מסודרת והציבור יידע בדיוק מה אנחנו מעוניינים לקדם. בשלב זה מוקדם לדעת כיצד הדברים ייראו בדיוק".

בעקיצה לנשיא לשעבר ראובן ריבלין, אמר לוין: "אני בטוח שלאחר שתקום ממשלה, הדיאלוג בין הממשלה לבית הנשיא יהיה פורה".

+הרצוג שאל את לוין בעניין הרפורמות במערכת המשפט
16:25 09/11/22  |  עידן יוסף
יריב לוין נשאל על-ידי הנשיא הרצוג על הכוונה לבצע רפורמות משפטיות: "אנחנו פועלים לטובת מערכת המשפט, ולטובת הדמוקרטיה. לי אין טוויטר ולא פייסבוק ואני לא שותף לכל האמירות נגד מערכת המשפט, אני בעד לעשות ולא לדבר".

הנשיא התעניין גם בנושא ייצוג דל לנשים, לדרוזים ולאתיופים בקואליציה החדשה.
+יהדות התורה דורשת ועדת שרים לטיפול ביוקר המחיה
16:11 09/11/22  |  עידן יוסף
הסתיימה פגישתם של צוות המו"מ של יהדות התורה עם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. נמסר כי הפגישה התנהלה באווירה טובה ונרשמה התקדמות משמעותית וסוכם כי הפגישות יימשכו לקראת הקמת הממשלה בקרוב.

מתוך טיוטת ההסכם הקואליציוני של יהדות התורה: תוקם ועדת שרים לטיפול ביוקר המחיה (וואלה). ח"כ אורי מקלב: "אנחנו דורשים פתרון לבעיית המשילות, לא מקדשים את פסיקת ההתגברות כפתרון, אלא רוצים לצמצם את כוחו של בית המשפט, לא משנה לנו אם זה בחוק יסוד החקיקה או חוק יסוד השפיטה או באמצעות פסקת ההתגברות".
+לוין לנשיא: מעריך ש-64 ח"כים תומכים בנתניהו; הממשלה תתבסס על כלל השותפות
16:03 09/11/22  |  עידן יוסף
הליכוד המליץ לנשיא על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה הבאה. הרצוג: כמה חברי כנסת אתם מעריכים שתומכים בנתניהו? יריב לוין: "אני לא רוצה לדבר בשם המפלגות האחרות, אבל אני מעריך ש-64 המנדטים של המפלגות שהצהירו טרם הבחירות על תמיכה בנתניהו - אני מניח שעמדתם לא השתנתה".

הנשיא שאל את יריב לוין בנוגע ללוחות הזמנים. לוין: ״מדינת ישראל עברה תקופה ארוכה מאוד של חוסר ודאות, יש ציפיה וכמיהה ציבורית שנקים ממשלה בהקדם, אנחנו מקיימים דיונים ומשא-ומתן רציף עם כל השותפות״. הרצוג: מה הנושאים? מירי רגב: הזהות יהודית. הרצוג: אני לא חושב שזה נושא בדילמה.

עוד אמר לוין בבית הנשיא: "נעשה מאמץ להקים את הממשלה כמה שיותר מהר. זו תהיה ממשלה שמתבססת קודם כל על כלל השותפות שלנו. מקווה ומאמין שנוכל להציג אותה בקרוב".
[צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ]
+טרם נפתרה המחלוקת באשר לתיק האוצר
15:45 09/11/22  |  עידן יוסף
מקורות בליכוד ובציונות הדתית: על-אף ההודעה על התקדמות משמעותית - טרם נפתרה המחלוקת באשר לתיק האוצר (חדשות 12).
+גורמים בדגל התורה: נתניהו הסכים לפסקת התגברות
15:10 09/11/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הציונות הדתית: התקדמות משמעותית בפגישת נתניהו-סמוטריץ' לקראת הקמת ממשלה לאומית  ▪  מפתח השרים צפוי להיות נדיב יותר מאשר הממשלה הקודמת  ▪  הצדדים ינסחו הסכם בראשי פרקים ולאחר הקמת הממשלה יירדו לרזולוציות
שידור חי של מצעד ההמלצות בבית הנשיא
סמוטריץ' מגיע לפגישת המו"מ [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ מלינובסקי: "ליברמן מקבל שליחים כל הזמן מקרב הכי קרובים לנתניהו"
13:13 09/11/22  |  מירב ארד
ח"כ יוליה מלינובסקי טוענת בראיון לרדיו 103fm: "ליברמן מקבל שליחים כל הזמן מקרב האנשים הכי קרובים לנתניהו, יש שיחות לכיוון של לפיד וגנץ שביבי מנסה בכל הכוח לברוח מהקואליציה המשיחית שהוא בנה לעצמו".
+הרצוג קיבל את תוצאות הבחירות: "על כולנו לכבד אותן"
11:10 09/11/22  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהיר: "אין זה סוד שתמיד האמנתי ועודני מאמין באחדות; אך בניגוד לפרסומים, לא פעלתי ואינני פועל בדחיפה להקמתה של ממשלה כזו או אחרת"
הרצוג מקבל לידיו את התוצאות [צילום: קובי גדעון / לע״מ]
+ועדת הבחירות אישרה את תוצאות הבחירות לכנסת ה-25
09:47 09/11/22  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
חברי מליאת ועדת הבחירות המרכזית, ציינו שהליך הבחירות, הליך ספירת הקולות והליך הבקרה המקיף התבצעו באופן מקצועי, ויסודי, והתוצאה משקפת את רצון אזרחי מדינת ישראל
מנכ"ל ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+לא נרשמה זליגה חרדית מהותית לציונות הדתית
08:32 09/11/22  |  עידן יוסף
מפילוח נתוני ההצבעה נחשף - בניגוד להערכות: לא נרשמה זליגה חרדית מהותית לסמוטריץ׳ ובן-גביר. מדובר בפילוח שביצע המכון החרדי למחקרי מדיניות. מהפילוח עולה כי בערים החרדיות ביתר עילית, מודיעין עילית, אלעד ועוד בן-גביר ירד. על-פי הנתונים, רק 5.5% מהציבור החרדי הצביעו ט׳ בקלפי. לצורך השוואה בבחירות הקודמות הצביעו 6.2% בציבור החרדי למפלגות הציונות הדתית. נתון מרכזי נוסף מהפילוח מצביע על עלייה בהצבעה לשס מצד מצביעי יהדות התורה בערים החרדיות (חדשות 12).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יהדות התורה והשבת   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל היום   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משרד התחבורה   ניר ברקת / Nir  Barkat   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הממשלה החדשה תמנה לפחות 30 שרים
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
וינטר הניה
9/11/22 19:03
2
שאול א.
9/11/22 23:04
3
ללא ניסיון קרבי
10/11/22 07:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2022
בדגל התורה מדווחים (יום ד', 9.11.22) כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו הסכים להכניס להסכמים הקואליציוניים את פסקת ההתגברות. על-פי דיווח בכיכר השבת, הצדדים ינסחו הסכם בראשי פרקים ולאחר הקמת הממשלה יירדו לרזולוציות.
09/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיא המדינה קיבל לידיו (יום ד', 9.11.22) את התוצאות הרשמיות של הבחירות לכנסת ה-25.
09/11/2022  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיאות ועדת הבחירות המרכזית ומליאת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-25 אישרו (יום ד', 9.11.22) את תוצאות הבחירות לכנסת ה-25.
09/11/2022  |  איציק וולף  |   חדשות
שר המשפטים לשעבר הפרופסור דניאל פרידמן אומר כי "גם ללא פסקת התגברות יכולה הכנסת להתגבר על הלכה לא רצויה של בית המשפט. לדוגמה, לקבוע דין מיוחד למסתננים. אין קושי לשנות את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, כי ההוראה מסתמכת על גרסת ביהמ"ש העליון לפיה חוק זה הסמיך אותם לבטל פסיקה של הכנסת. אפשר לקבוע שהחוק לא יחול על מסתננים שנכנסו לארץ באופן בלתי חוקי".
08/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
כל המפלגות הדתיות והחרדיות מתיישרות עם הדרישה של יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', לדרוש את ביטול סעיף הנכד בחוק השבות, שלפיו גם בן או נכד של יהודי הוא זכאי שבות וכן בני זוגם של הזכאים. רוב ככל בני הדור השלישי שעולים ארצה על-פי סעיף זה אינם יהודים. כך דווח (יום ג', 8.11.22) בחדשות 13.
08/11/2022  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   בחירות 2022  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי  
נתניהו לוחץ על דרעי לדרוש את תיק האוצר  /  עידן יוסף
ביידן התקשר לברך את נתניהו על נצחונו בבחירות  /  עידן יוסף
סמוטריץ' נגד הדרת דתיים מכדורגל בשבת: "לא ספורטיבי"  /  עידן יוסף
העם כמה לחצי שעת השקט  /  עמנואל בן-סבו
בחירות 2022 הכל פתוח   /  מרדכי ליפמן
לא מתקנים הדרה בהדרה אחרת  /  סימון דוידסון
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
דרור אידר
דרור אידר
חמאס דורש הפסקת אש קבועה ללא אפשרות לחדש את הלחימה לאחר מכן    ישראל דורשת כמובן לחדש את הלחימה לאחר הפסקת האש    אי-אפשר לגשר על העניין אלא באמצעות ההולכה בכחש של המציאות "ללכת עם ו...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il