|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
סמוטריץ'. תוכנית לצמיחה ויציבות במשק [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

סמוטריץ': נוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים

שר האוצר אומר כי קמפיין האופוזיציה לא יצליח לזעזע את הכלכלה החזקה של ישראל ממליץ להתמקד בנתונים ובמספרים במקום ברעש פוליטי ומבטיח לאזרחים שהם יכולים לסמוך על הכלכלה, התעשיה והמוסדות הפיננסיים בארץ
30/01/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   ממשלה 37   |   תגובות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אומר כי בכוונתו להוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים במדינה - בפירוק מונופולים, בהורדת יוקר המחיה, בהסרת חסמים ואסדרה על עסקים קטנים וגדולים, בעידוד בנייה של מאות אלפי יחידות דיור במחירים שיוכלו להתאים גם לזוגות צעירים ובשינויים מבניים "שהרבה מאוד שנים לא הובאו במשק הישראלי".

בפתח ישיבת סיעת הציונות הדתית, התייחס סמוטריץ' לקמפיין הכלכלי נגד הרפורמה המשפטית: "הצגנו השבוע את טיוטת חוק ההסדרים שיועבר יחד עם התקציב הקרוב. הרפורמות האלו זוכות לתמיכה מקיר לקיר של המנהיגות העסקית והכלכלית של מדינת ישראל ושל הדרג המקצועי במשרד האוצר ובנק ישראל. הרפורמות האלה הן הבסיס האמיתי לחיזוק וצמיחה גדולה של הכלכלה הישראלית בשנים הקרובות".

הוא תקף את ראש האופוזיציה ואמר: "למרות המהלכים החשובים שאנחנו מובילים בתחום הכלכלי אנחנו רואים עכשיו קמפיין פוליטי שמובל על-ידי ראש האופוזיציה יאיר לפיד כדי לפגוע ולגרום נזק לכלכלה הישראלית. ראיתי אתמול סרטון שיאיר לפיד פרסם במיוחד, שהמסקנה שלו היא שצריך להוציא השקעות ממדינת ישראל ולהעביר לסינגפור. אני רוצה לפנות אליך יאיר, אתה ראש ממשלה ושר אוצר לשעבר, מה קרה לך? אין לך טיפת אחריות? הפכת להיות תומך של ה-BDS?

"המהלכים האלו של האופוזיציה עלולים חלילה לגרום לנזק מסוים לטווח קצר, אך אנו משוכנעים שהכלכלה הישראלית גדולה וחזקה מהם ותמשיך לצמוח לעוד שנים רבות יחד עם הרפורמות שאנחנו מביאים עכשיו ועם התקציב האחראי והמאוזן שאנחנו נביא לממשלה בחודש הבא. בכלכלה, הדרך הנכונה והמומלצת על-ידי המומחים המובילים בעולם היא לשים בצד את רעשי הרקע ולהתמקד בנתונים ובמספרים, וכל מי שמכיר את התוכניות שלנו לשנים הקרובות יודע שכלכלת ישראל תתחזק ותצמח. לכן אני יכול לומר בלב שלם לאזרחי ישראל שהם יכולים לסמוך על הממשלה, על הכלכלה הישראלית, על התעשיה הישראלית, על תעשיית ההיי-טק שלנו, על היזמות הישראלית, על המוסדות הפיננסיים הישראלים ועל הבורסה הישראלית. הם גדולים וחזקים יותר מכל קמפיין פוליטי נקודתי ורגעי כזה או אחר", דברי שר האוצר.

לפיד הגיב לדברים ואמר: "אני נלחמתי ב-BDS כשסמוטריץ' עוד היה נער גבעות. מציע שישתמש במונחים שהוא מבין את משמעותם".

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, אמר לפיד כי מול הכלכלנים, מנכ"לי המשרדים הממשלתיים, בכירי ההייטק ובנקאים רבים המזהירים שהרפורמה המשפטית תגרום "נזק חסר תקדים לכלכלה הישראלית" יש רק שני אנשים שאומרים את ההפך - "אחד נאשם בפלילים, השני עבריין מורשע. ראש הממשלה נתניהו, והשר המפוטר אריה דרעי. הם האנשים היחידים שאומרים שהחקיקה לא תפגע בכלכלה, וראו איזה פלא, הם גם האנשים שהחקיקה הזו הכי תועיל להם באופן אישי. זו בדיוק הסיבה שאמרנו מהיום הראשון: הם לא יכולים להוביל את החקיקה נגד הדמוקרטיה מפני שהם לא באים לזה ממקום נקי, השיקולים שלהם זרים, האינטרסים שלהם קודמים מבחינתם לטובת המדינה".

תאריך:  30/01/2023   |   עודכן:  30/01/2023
עידן יוסף
+גנץ: הליכוד אשם בעיכוב הפטור מויזה לארה"ב
23:01 30/01/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון לשעבר שמע את בכירי הליכוד מתגאים בהתקדמות המדינית מול האמריקנים והאשים את הליכוד בסירוב לקדם את החקיקה הנדרשת בשל מה שהגדיר כ"מאבק שהכריזו בליכוד נגד אזרחי ישראל"
"נעשה הכל כדי לעמוד ביעד" [צילום: יח"צ]
+אושר מינוי שר הבריאות גם לשר העבודה
22:49 30/01/23  |  איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ג) לחוק יסוד: הממשלה, להקים את משרד העבודה ולמנות את השר יואב בן צור בהתאם לסעיף 31(א) לחוק-יסוד: הממשלה לתפקיד שר העבודה נוסף על תפקידו כממלא מקום שר הבריאות.

השר יחדל לכהן כשר נוסף במשרד הרווחה והביטחון החברתי. כמו כן, את החלטת הממשלה בהתאם לסעיף 31(ב) לחוק יסוד: הממשלה, להעביר לשר העבודה את הסמכויות הנתונות לשר הכלכלה והתעשייה לפי מספר חוקים.

ההחלטה אושרה ברוב של 53 חברי כנסת אל מול 40 שהתנגדו לה.
+בן-גביר: נדחתה דרישתי להטיל עוצר על השכונה ממנה יצא המחבל
15:59 30/01/23  |  עידן יוסף
השר לביטחון לאומי איתמר בן-גביר אומר כי דרש להטיל עוצר בשכונה שממנה יצא המחבל, אך הדבר נמנע לנוכח התנגדות הגורמים המקצועיים במערכת הביטחון. בפתח ישיבת סיעת עוצמה יהודית, אמר: "אבל הנחיתי את המשטרה לפעול בצורה נחרצת לאסוף כלי נשק גם על סמך מידע מודיעיני וגם פשוט לסרוק את הרשת, בטיקטוק בטויטר, בפייסבוק וכל מי שמרים נשק, מנופף בנשק, ייעצר".

לדבריו, המלחמה בטרור מתחילה בפעולות קטנות כמו יישום צווי הריסה לבתים בלתי חוקיים ואיסוף נשק. השר בן-גביר ביקש מהמשטרה להכין בנק מטרות ולאסוף מידע מודיעיני. עוד ביקש לשנות את התבחינים לאחזקת כלי ירייה ולהגדיל את מצבת העובדים באגף כדי לטפל בבקשות הרבות.

השר מבקש גם תקציב למשמר הלאומי, שהוא רואה בו חשיבות מכרעת להצלחה במאבק בטרור, ומתכנן להכניס חקיקה להטלת עונש מוות על מחבלים.
[צילום: תקשורת עוצמה יהודית]
+'עולם ישן עדי יסוד נחריבה'
14:55 30/01/23  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
התנהלותה של ממשלת נתניהו, מבשרת מגמה של מחיקת כל שרידי העבר, אם צריך ואם לא  ▪  אבל למה להפעיל 9-D במסע ההרס? וכי אי-אפשר בלי נא בעין? לא עדיף שהכל יתנהל תחת דיון ציבורי רחב? ועם כל הכבוד הראוי? למה בדורסנות של אני ואפסי עוד? למה לא בתבונה, בהסכמה, בשום שכל?
זוהר. לא הספיק לחמם את כסאו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אופיר סופר / Ofir  Sofer   אורי מקלב / Uri Maklev   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   דוד אמסלם / David Amsalem   חיים כץ / Haim Katz   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יוקר המחיה   יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler   יעקב מרגי / yaakov Margi   יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop   יצחק שמעון סרלאוף    יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   ממשלת ישראל / Israel Government   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניר ברקת / Nir  Barkat   עופר עיני   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   רון דרמר / Ron Dramer   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סמוטריץ': נוביל רפורמות ענק בכל תחומי העשייה הכלכליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 37
הייתי רוצה להיות לרגעים אחידים זבוב על הקיר בלשכת שר התרבות החדש מיקי זוהר, כדי לעקוב מקרוב אחר הולדת ההחלטה - שבוטלה בינתיים - לריסוק מיזם השבת הישראלית. אבל הואיל ואין לכך היתכנות, אסתפק בשיחזור מדומיין. 'תביאו איזה פרויקט רציני של קודמי חילי טרופר', ציווה על מלחכי פינכתו. 'יש'!, זעק מן הפינה אחד היועצים. 'שבת ישראלית. זהו חילול שבת שמתנהל בחסותנו', שאג. והשר הטירון, שאפילו לחמם את כסאו לא הספיק, הורה לבטל מיד. 'להפעיל מוזאונים ואתרי מורשת, בעיצומה של שבת קודש? לבטל, ומיד. דרעי וגולדקנופף ישמחו. גם סמוטריץ' ואבי מעוז'.
30/01/2023  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני במוצאי השבת אחרי הפיגועים בירושלים הייתה סוערת. פרטים חדשים שפורסמו (29.1.23) בכאן חדשות חושפים את הדרישות והצעדים שדרשו להטיל השרים, ואת העימות עם היועמ"ש לממשלה וניסיון ההרגעה של דרעי.
30/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הממשלה אישרה את שינוי המדיניות לאטימת בתי מחבלים, באופן נקודתי למחבל שביצע את הפיגוע בעיר דוד, כך שביתו ייאטם למרות שהפיגוע לא הסתיים במוות של הנפגעים אלא בפציעה חמורה.
29/01/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
הממשלה אישרה (יום א', 29.1.23) את ביטול המס על החד-פעמי. שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: הבטחנו וקיימנו. אני קורא לאזרחי ישראל לבדוק מול הקמעונאים ובעלי המכולות את הורדת מחיר החד-פעמי, המאבק ביוקר המחיה זה מאבק של כולנו".
29/01/2023  |  מירב ארד, עידן יוסף  |   חדשות
שר המשפטים יריב לוין גורר אתו את בנימין נתניהו לריצת אָמוֹק להרס כל דבר שהנהיגה הממשלה הקודמת, ולא משנה אם הוא טוב, בינוני וכמובן רע. שרי הליכוד מתוסכלים כי קיבלו רק שאריות מחלוקת התיקים. משרדים בכירים, כמו האוצר, מחצית תיק הביטחון, ביטחון הפנים, הבריאות, לבו של משרד החוץ, ומחציתו של משרד החינוך נשללו מהם ונמסרו לשרים מהמפלגות הנלוות שהם חסרי כל כישור, קיצוניים ופזיזים. עם זה: שרי הליכוד התנפלו על מעט התיקים שקבלו בפראות ובמלתעות פעורות, בלי בדיקה, בלי אחריות, העיקר להראות "אנחנו פה" ולזכות במספר כותרות.
29/01/2023  |  יוסף אליעז  |   יומני בלוגרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 37  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
הממשלה אישרה: הקמת קבינט דיור חדש  /  מירב ארד
"לא מחפשים הסלמה, אבל ערוכים לכל אפשרות"  /  מירב ארד
הממשלה מתחילה מהלכי הסדרת מאחזים במיליארדי שקלים  /  עידן יוסף
ממשלה הוקמה כדי למשול  /  צבי גיל
ממהפכה לשיתוק  /  יוסי אוחיון
כך לא פועלת ממשלה  /  איתן קלינסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il