|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
כתיבת המומחים
עלויות יישור שיניים: כל מה שצריך לדעת
רב ניצב קובי שבתאי [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]

המפכ"ל על ערביי ישראל: "צריך להגיד מילה טובה על התנהגות מופתית וכמעט אפס אירועים"

הוועדה לביטחון לאומי דנה במוכנות לתרחיש "שומר החומות 2", כאשר חלק מחברי הכנסת מחו על עצם קיום הדיון בשעה זו ודרשו דיון חסוי מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי: "יש מספיק כוחות שיכולים לתת מענה אם נצטרך לפעול מציע שלא ינסו אותנו" ארגונים וגורמים שונים דנו בסוגיות הקשורות בהסתה, בתפקידן של מיליציות פרטיות ובצורך בשיתוף פעולה בין הרשויות המקומיות למשטרה כדי לשמור על הסדר
23/10/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

הוועדה לביטחון לאומי דנה (יום א', 22.10.23) בהערכות לתרחיש "שומר חומות" בהשתתפות מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב, יעקב ( קובי) שבתאי. בפתח הדיון אמר מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ עמית הלוי, כי בעניין מוכנות כיתות הכוננות נמצא פתרון והפער בין פיקוד העורף למשטרה בנושא הכפפת 1000 חיילי מילואים בערים תחת פיקוד ושליטת המשטרה.

בתחילת הדיון קבלו חברי הכנסת גלעד קריב, אלי רביבו ואפרת רייטן על קיום הדיון ודרשו לדעת מדוע מתקיים הדיון בנושא זה בעת הזו וכי יש לקיים אותו בדיון חסוי. ח"כ אליהו רביבו אמר כי מוטלת עלינו חברי הכנסת לא להתנהג בצורה פירומנית ולנשום עמוק. "לראשונה מאז קום מדינת ישראל ערביי ישראל ומנהיגיהם על-פי רוב, בדגש על הערים המעורבות מושיטים יד כתף אל כתף באחריות ובמסירות ועלינו לא להכניס כל מיני תרחישים כאלה ואחרים שמשטרת ישראל תצטרך להתמודד עם עוד אתגר והוא קורא לעצור את הדיון ולהביא אותו בדלתיים סגורות". מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ הלוי השיב, כי הוא עוסק רק במניעה של הלוויות שחס ושלום לא יהיו ולא במה שהיה ואנו דנים בנושאים שיועילו בזמן המלחמה. תפקידנו כחברי כנסת הוא לפקח ביום שאחרי לאחר אירועים לפני שאלה מתקיימים. "אני מבקש לשמוע ממפכ"ל המשטרה לדעת על הערכות לתרחיש שקרה בימינו אנו, באופן מאורגן ולכן עלינו לברך על כך שדיון שכזה מתקיים. אנחנו דנים כדי להרגיע ציבור רחב שרוצה לשמוע המפכ"ל וכל מה שיצטרך דיון חסוי יתקיים כחסוי".

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב שבתאי, אמר בפתח דבריו כי הוא מבקש להצדיע לשוטרים, ללוחמים, למתנדבים של משטרת ישראל ולגיבורים שלחמו בעוז, שחתרו למגע והגנו בגופם על האזרחים ועל הבית והשתתף בצער המשפחות ושלח החלמה לפצועים. "אנחנו נמצאים במציאות קצת שונה משומר חומות ששם נערכו לאירועי סדר רב זירתי, הפרות סדר, והיום אנחנו נמצאים במצב מלחמה. נכון לעכשיו חווינו כולנו אירוע מטלטל ב-7 באוקטובר שכלל כניסה ליישובים וטבח. המציאות יצרה חשש בקרב חלק גדול מהציבור, מאפשרות של פגיעה ביישובים סמוכי תפר וסמוכי גדר על בסיס של אותם פרסומים שרואים אנשים שמתאמנים בלחימה במקומות מסוימים בארץ או בהלה רשתית של אנשים שמצלמים שבהחלט משפיעה על תחושת הביטחון של כל אזרחי מדינת ישראל. אני רוצה להרגיע את הציבור, משטרת ישראל הוכיחה את עצמה כבר כמגן אמיץ, יעיל, מהיר, מקצועי, אנחנו דרוכים יותר, פרוסים יותר ונערכים לכל תרחיש וגם פה באירועים האלה במשך 24 שעות, הפרסום של התמונות של אנשים שמצלמים בתים, קיבלנו מעל 2,400 תלונות בקרב הציבור על אנשים חשודים שמצלמים - כולם טופלו. אנחנו לא מקלים ראש בשום אירוע". בהתייחסו לערביי ישראל אמר המפכ"ל שבתאי כי צריך להגיד מילה טובה על התנהגות מופתית וכמעט אפס אירועים, כאשר כל אותם מוקדים מטופלים ברמה המקומית עם פחות הד תקשורתי. "יש קשר עם המנהיגות המקומית ברמה הטריטוריאלית ואנחנו בהידברות ובמקביל אנחנו ערוכים ומוכנים לכל תרחיש. ב'שומר חומות' הופתענו כי לא ידענו כלום ודרך הרשתות החברתיות נדלק השטח. היום אנחנו מנתרים על-ידי מערך המודיעין הגלוי והסמוי ואנחנו נותנים מענה ויודעים לנתח מגמות ולהיערך אליהם מבעוד מועד". הוא ציין עוד, כי מאז 'שומר חומות' הוקמו מפקדות משימתיות שהתאמנו לאירועי הפרות סדר ולאירועי השתלטות כאלה ואחרים.

[צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]

בהתייחסו לכיתות הכוננות אמר כי 527 כיתות כוננות הוקמו וחומשו בנשק ועלינו במאות אחוזים במספר כיתות הכוננות. "זה טוב שיהיו הרבה כיתות כוננות וכוח אבל צריך להיזהר עם זה. מי שמפקד טריטוריאלית היא משטרת ישראל. צריך לדעת מה מותר ומה אסור ולהיזהר מלהיות עם יד קלה על ההדק". לנושא התאגדות של גופים אזרחיים כאלה ואחרים עליהם נשאל בדיון השיב, כי כל גוף שרוצה להתאגד אין לנו בעיה להכיל אותם וניתן למצוא מתווים מתאימים, לדוגמא: בעולם החרדי ושילובו במשטרה. "לא ניתן יד לשום קבוצה של פלנגות או מיליציה לפעול! לא יעלה על הדעת שכל אחד שנושא נשק במדינת ישראל יטפל באירוע". בסיכום דבריו פנה המפכ"ל למנהיגי הציבור ולציבור - להרגיע. הציבור יכול לסמוך על משטרת ישראל, מדינת ישראל וצה"ל יש מספיק כוחות שיכולים לתת מענה ואם נצטרך לפעול. מציע שלא ינסו אותנו".

עו"ס נאלה גלקופף–בלאייס, פורום שומרים על חיפה משותפת: "אנחנו נמצאים בחבית נפץ בעיר. אנחנו מבקשים הצהרה רשמית שתגיע לכל העיריות שאסור להקים מיליציות פרטיות. והסיבה שברמלה ובחיפה הדברים לא התפרצו כמו בלוד היה שיתוף פעולה בין המשטרה העירייה לגורמים האזרחיים ומנהיגי הקהילות". מפכ"ל המשטרה, שבתאי השיב לדברים, כי אין יישוב אחד לא בערים המעורבות ולא במגזר הערבי והיהודי שמפקד התחנה לא יושב עם הגורמים האזרחיים בתחום הטריטוריה שלו. הקשר קיים. שי גליק, ארגון בצלמו: "יש חצי אחוז בחברה הערבית שכן מנסה להתסיס ובהם צריך לטפל. אם רוצים חיים משותפים ובדו-קיום צריך לנגדם ביד ברזל". עו"ד גלית שוהם מפרקליטות המדינה התייחסה לנושא והמדיניות נגד הסתה, ואמרה כי בשבועיים האחרונים למעשה יש הצפה של תיקי הסתה, עשרות נעצרו בגין הסתה ברשתות. במחוז ירושלים נעצרו למעלה מ-10 אנשים שהסיתו והמדיניות היא להחמיר במעצרים הללו, גם אם מדובר בפרסום בודד אבל חמור ובוטה ומסית למלחמה".

[צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]

לשאלת ח"כ צבי סוכות, האם ניתן להוריד מהרשתות החברתיות להורדת תכנים וסגירת קבוצות 'ואטס-אפ' שיש בהם הסתה כפי שצוין בדוח מבקר המדינה? השיבה עו"ד שוהם, כי יש מערך הסייבר שכן פועלת להסרת תכנים ברשתות. אין לי מידע על סגירת קבוצות. מבחינת הפרות סדר נמשכים מדיניות מעצרים וכן הוגשו מספר תיקים נגד יהודים שתקפו ערבים. מאז שומר חומות אנחנו מתייחסים באפס סובלנות להפרות סדר והסתה". מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ הלוי ביקש לבדוק את הנושא האם ההנחיה הזו מתקיימת. אלעזר רוזנבאום, המשנה למנכ"ל המשרד לביטחון לאומי, ציין כי השר לביטחון לאומי מקיים מדי יום הערכת מצב עם כלל הגופים ומדגיש את הנחיות שלו על-מנת להיות מוכנים לתרחישים שונים וההערכות מתאימה.

[צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]

תג"ד שלומי אדרי, שירות בתי הסוהר אמר כי שב"ס נערך בצורה מרבית. "מבחינתנו האיומים מוכרים וכרגע המצב שקט. מבחינת תרחיש כמו של 'שומר חומות' ההערכות לפגיעה במתקני הארגון, זליגה והפרות סדר בתוך האגפים יהודים וערבים וכן אתגר קליטת עצורים. לדבריו הפערים, הם הסדרה של יחידות מצדה ונחשון תחת משטרת ישראל בקו הירוק ויש להסדיר זאת משפטית, מעבר לדיונים בוידאו והצפפה של מקומות כליאה". טפסר ניסים טויטו, מכבאות והצלה: "החל מתחילת המלחמה נכנסנו לתהליך מואץ של רענון הפקודות וגיוס מילואים של פיקוד העורף. מיגנו וחימשנו את לוחמי האש וזו פעם ראשונה שלוחמי אש מתמודדים בזירת לחימה וזה אתגר לא פשוט. ולאחרונה סיכמנו יחד עם המשרד לביטחון לאומי את הרחבת המענה האווירי בין ששה לשמונה מטוסים להתמודדות עם שריפות מהצתות או מחולל מלחמתי של טילים". רונן בשארי, מנהל אגף המבצעים במד"א, אמר כי מתחילת הלחימה יש 1,400 אמבולנסים פרוסים ברחבי המדינה ואנחנו שותפים ומצואמים עם כלל הגורמים צה"ל והמשטרה. המאמצים העיקריים הם מענה לנפגעים בזירות אירוע גם רכוב וגם מוסק. ויסותים בין בתי החולים . הוא הוסיף כי יש פער של 30 אמבולנסים מוגנים". עו"ד אורי נרוב מהמרכז הרפורמי לדת ומדינה אמר כי יש שני ארגונים, לה פמיליה וארגון להבה שפעלו בתקופת שומר חומות ולקחו חלק פעיל בגל ההסתה בזמן שומר החומות. "אנחנו בזמן מלחמה ואנו עדים לאותם גורמים שפועלים כדי לנצל וללבות את השנאה כלפי הציבור הערבי כדי להגביה את האיבה ולחרב את הקיום של החיים המשותפים ולהפוך כל ערבי לחשוד מיידי בטרור. נושא נוסף הוא סיכול יוזמות פרטיות ומיליציות חמושות בתוך הערים שלא כדין, והמדינה לא יכולה להפריט סמכויות שלטוניות מובהקות". מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ הלוי, השיב על הדברים ואמר שחווינו בשני האירועים 'שומר חומות' ובטבח לפני שבועיים חווינו עוצמה כזו של שנאה. לפחות מי שיזם את הטבח, האונס והרצח, מבחינת פרופורציה, ואני מתנגד לגילויי שנאה מכל סוג, קשה להניח אותם באותה משוואה הם התנהגו כנאצים ממש והוציאו את עצמם מכלל האנושות. ואני חושב שאין אנשים במדינת ישראל כולל הארגונים שהזכרת שהם באותה ספירה של עקירת עיניים, שריפת תינוקות ושאר הדברים ולשים אותם באותה חבילה זה בעיני לא ראוי. לגבי נושא ההפרטה, אמר שהמדינה אינה מפריטה אלא מאפשרת בתנאים מסוימים אפשרות להתחמש באקדח ולאפשר לכל אדם את הזכות והחובה להגן על עצמו".

[צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
תאריך:  23/10/2023   |   עודכן:  23/10/2023
עידן יוסף
+מנכ"ל ער"ן בכנסת: פי ארבעה שיחות למוקד מפרוץ המלחמה
15:26 23/10/23  |  מירב ארד
דוד קורן מנכ"ל ער"ן סיפר בדיון בוועדת הבריאות בכנסת על העלייה החדה במספר הפניות אליהם מ-700 שיחות ביום רגיל ל-3,000-2,500 מפרוץ המלחמה. הוא סיפר על 1,750 מתנדבים העונים לשיחות, על גיוס מתנדבים בארץ ובעולם, ועל פניות מצוקה כולל של ילדים בגיל 6. קורן הזהיר כי אם לא יינתנו די תקציבים - "לא נחזור להיות המדינה שהכרנו".


+סמוטריץ': "המנדט היחיד של הממשלה - השמדה של חמאס"
15:08 23/10/23  |  מירב ארד
"יש לנו מנדט אחד ומנדט אחד בלבד והוא ניצחון. מהו ניצחון? כשלאף ילד עזתי שיום בבוקר ולאף ילד בתל אביב, חיפה ועוטף ישראל לא יהיה סימן שאלה על השאלה האם ניצחנו, האם הייתה תבוסה של הרע והטוב ניצח, רק אז נדע שניצחנו. זה המנדט האחד והיחיד של ממשלת ישראל. לא הכלה, לא הרתעה, לא הסדרה - השמדה של החמאס וארגוני הטרור. השמדה". אמר (יום ב', 23.10.23) שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בהצהרה בישיבת סיעת הציונות הדתית בכנסת.

באשר לפן התקיבי מתוקף תפקידו כשר האוצר אמר סמוטריץ': "שיהיה ברור, הארנק פתוח. לכל צורך ולכל מהלך שנחוץ לניצחון החזית והעורף. ביחס לדיווחים על המקורות התקציביים למלחמה והכספים הקואליציוניים. אני אומר בצורה מפורשת חד-משמעית ושאיננה משתמעת לשני פנים: כל סדרי העדיפות התקציביים משתנים לטובת המלחמה. נקודה."

שר האוצר פירט את המהלכים האחרונים שאישר משרדו: "רק היום הממשלה אישרה את הצעתי להעביר 59 מיליוני שקלים לאשקלון, אופקים ורשויות נוספות שמסייעות למדינת ישראל במאמץ המלחמתי וקולטות אזרחים המתגוררים באיזורי לחימה.

כמו-כן, הממשלה אישרה היום את החלטת הקבינט החברתי כלכלי להעביר בשתי פעימות קרובות סך של מיליארד שקלים להקמת מינהלת התקומה שתפעל במהירות האפשרית להקמה ושיקום הקיבוצים והיישובים בעוטף ישראל.

משפחות החטופים והנעדרים יוכרו כמשפחות נפגעי פעולות איבה.

דאגנו למענקים כספיים מיידיים שמועברים לרוב תוך 24 שעות של 1,000 ש"ח לכל תושב העוטף ועד 5,000 ש"ח למשפחה, העברנו 30 מיליון ש"ח עזרה ראשונית ליישובים בעוטף. גם בתחום המיסים הודענו על ביטול קנסות על אי-הגשת דוחות לחודש ספטמבר לתושבי העוטף.

כל תושב בעוטף ישראל ובאשקלון יקבל החזר מלא לנזק ישיר ולנזק עקיף. אבל אנחנו לא רוצים שהתהליכים יתעכבו לכן אנחנו מעבירים תשלום מקדמות למשפחות שבתיהם נפגעו ביישובי העוטף, באשקלון וביישובי הצפון - פתחנו את האפשרות להגיש בקשת מקדמה, עוד טרם הגשת תביעה, מקדמת הפיצויים יכולה להגיע עד לחצי מיליון ש"ח.

הקמנו מוקד ייעודי ברשות המיסים שמסייע למשרתי המילואים, זה כולל ערוץ מקוון וצוות שמטפל בהם, לעתים אפילו באופן יזום. הודענו על ביטול קנסות על אי-הגשת דוחו"ת ספטמבר והארכה בהגשת הדוחו"ת למשרתי מילואים ושיפוי למעסיקים ועצמאיים בעד ימי מילואים, שיפוי שיועבר מיד ולא בסוף המערכה.

באשר לטיפול בבעלי עסקים והעצמאיים אמר שר האוצר: "הודעתי ביום חמישי האחרון על תוכנית כלכלית ראשונית למשק בעת המלחמה. התוכנית כוללת מענק המשכיות עסקית שלראשונה יסייע לעסקים בכל הארץ לעמוד על הרגליים ולהמשיך ולהניע את הכלכלה הישראלית. התוכנית הזו גדולה יותר ורחבה יותר מהקורונה וזו רק ההתחלה.

הארכנו את תוקף הקפאת הליכי גביה ואכיפה בכלל מערכי המס, הוריתי על הקלות בהגשת דוחות והארכת מועד הגשת דוחות שנתיים והצהרות הון. הקמנו מוקד פיצויים של מס רכוש עם הוראה לטיפול מואץ בנזקים ישירים. הוריתי על דחיית תשלומי ביטוח לאומי ומע"מ, הארכת רישיונות ודחיית אגרות.

כמובן בכל הארץ, כולם יקבלו החזר מלא לנזק ישיר. בנוסף, הקמנו קרן הלוואות בערבות המדינה עם הקלות נדרשות לעסקים קיימים. הכרנו באשקלון כיישוב ספר כמו היישובים שנמצאים עד שבעה קילומטר מהגבול, לעניין פיצויים של נזקי מלחמה.

הוריתי על הארכת רישיונות ודחיית אגרות והקפאת הליכי גביה לכלל אזרחי ישראל.
חתמתי על פטור ממכס על ייבוא חלב ניגר לשלושה חודשים נוספים. "

לדרי סמוטריץ': מותר לאופוזיציה לבקר, מותר לתקשורת לתקוף. מותר ואף רצוי שכל אחד ואחת מאתנו ידרוש את המקסימום עבור אזרחי ישראל ואת טובת מדינת ישראל." בסיום דבריו הדגיש סמוטריץ' את תחושת האחדות בעם ואמר: כעת כשאנו רואים מאות על גבי מאות חרדים המבקשים להתגייס לצה"ל ואנו רואים את הביחד של כל גווני החברה הישראלית בחזית ובעורף, כשאני מכיר את מטרות המלחמה כפי שהוצגו בקבינט, אין לי ספק ושלא יהיה גם לכם ספק שיחד עם ישראל ינצח".






סמוטריץ'. שינוי סדרי עדיפויות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ניר עוז: חשד לחדירת כלי טיס עוין
14:48 23/10/23  |  מירב ארד
הופעלו התרעות על חדירה למרחב האווירי במרחב ניר עוז ועין הבשור.
+המשטרה: עד כה זוהו 780 אזרחים שנרצחו במלחמה
14:47 23/10/23  |  מירב ארד
משטרת ישראל עדכנה כי עד כה זוהו 780 גופות של אזרחים שנרצחו במלחמה, 680 מהם הובאו לקבורה.
+שונא אמת, נושא זיהום
14:16 23/10/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
האיש הזה אינו מסוגל להוביל את ישראל למלחמה ברצועת עזה  ▪  הוא אינו ראוי לעמוד בראש מערכתו לחיים ולמוות של העם היהודי
נתניהו. שקרן-על [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+שר הביטחון קיים הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון
14:08 23/10/23  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט סיים (יום ב') לפני זמן קצר הערכת מצב עם בכירי מערכת הביטחון. בדיון השתתפו הרמטכ״ל רב-אלוף הרצי הלוי, ראש השב״כ רונן בר, ראש המוסד דוד ברנע, מנכ״ל משרד הביטחון אלוף (במיל׳) אייל זמיר, אלוף (במיל׳) ניצן אלון ובכירים נוספים במערכת הביטחון.
[צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+דיווח: טורקיה ביקשה מבכירי חמאס לעזוב את המדינה
13:55 23/10/23  |  מירב ארד
תחת לחץ מארצות הברית טורקיה מצננת את יחסיה עם ארגון חמאס: ביקשה מראשי הלשכה המדינית של ארגון חמאס לעזוב את המדינה.
+דובר צה"ל, להתרשמותנו
13:32 23/10/23  |  יעקב אחימאיר   |   לרשימה המלאה
אומנם תא"ל הגרי הוא מבכירי חיל-הים, אך הרצאת המידע המוגש שלנו נעשית ביובש אפור, ללא כל לחלוחית  ▪  איננו יודעים אם אפרוריות זו, המאפיינת את סגנונו, אפיינה גם את שגרת ביצועיו בחיל-הים
הגרי. העדר לחלוחית [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+64 מבוקשים נעצרו הלילה ביהודה ושומרון, מתוכם 37 פעילי חמאס
13:26 23/10/23  |  מירב ארד
בתום מבצע מעצרים נרחב לסיכול טרור והחרמת אמצעי לחימה הלילה (יום ב'), נעצרו ביהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים 64 מבוקשים, מתוכם 37 פעילים של ארגון הטרור חמאס; במבצע מעצרים נרחב במחנה הפליטים ג׳ילזון נעצרו כ-10 פעילי חמאס.

+דיון סוער בוועדת הכספים על תוכנית הפיצויים: "המתווה של האוצר מנותק"
13:10 23/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
השר ניר ברקת: "האוצר ייצור פוסט טראומה כלכלית, המילואימניקים לא צריכים להיות מוטרדים מהפרנסה בזמן מלחמה"  ▪  דובי אמיתי: " המגבלה שנתנו לפיצוי לעסקים לא באה בחשבון"  ▪  גדי ירקוני: תנו לנו את התנאים כדי לעבור את זה, אל תתעללו בנו מבחינת איך הפיצויים צריכים להיות,
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ההתלבטויות הכלכליות של ישראל מול הרצועה והגדה
13:10 23/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אקונומיסט סוקר את המצב הכלכלי הקשה בשטחים הפלשתינים עוד לפני המלחמה, ומסביר שהכנסת סיוע לרצועה עלולה לסייע לחמאס - ומניעתו תגרום אסון הומניטרי
משאית סיוע עוברת אתמול את מעבר רפיח [צילום: מוחמד אסד, AP]
+דרשן במסגד בירושלים מואשם בגילוי כוונה לבגוד
13:09 23/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מוצטפא גמאל משכונת עיסאוויה קרא לצאת למלחמה נגד ישראל - ביום אותו ייעד חמאס למתקפה כוללת על ירושלים, בסוף השבוע הראשון של המלחמה
בעקבות הדרשה התחוללו התפרעויות [צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90]
+קריאה לאברכים להתגייס או להתנדב
13:08 23/10/23  |  רבקה שפק ליסק   |   לרשימה המלאה
הרבנים החרדים והמנהיגות הפוליטית דאגו מאז קום המדינה ליצור כת מסוגרת המתעלמת מחובותיה האזרחיות ומהציוו האלוהי "כל ישראל ערבין זה לזה"

חלק כבר הצטרפו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+נתניהו לראש ממשלת יוון: "להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאעש"
12:34 23/10/23  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש (יום ב׳) עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס, בלשכת רה"מ בירושלים. נתניהו אמר בפגישה: "זה מאבק נגד הציוויליזציה. זה הציוויליזציה נגד הברבריות. אנחנו בצידה של הציוויליזציה, ועלינו להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאעש".

+ממדי ההרס: מקדמה של 100 מ"ש למפעל נירלט
11:46 23/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מפעל הצבעים בקיבוץ ניר עוז נפגע קשות בהתקפת חמאס והסכום שניתן לו כמקדמה מלמד שהנזק המלא גבוה עוד יותר  ▪  גולף וקסטרו יוציאו מאות עובדים לחל"ת
יידרש שיקום ממושך לאחר המלחמה
+הקצאת 59 מ"ש לאשקלון, אופקים ורשויות שקלטו מפונים
11:44 23/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מיליארד ש״ח יוקצו להקמת מנהלת התקומה לשיקום יישובי עוטף ישראל

[צילום: מירי שמעונוביץ'/לע"מ]
+זהירות, האויב מנסה ליירט לכם את האינסטגרם
11:33 23/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעות מעשיות להגנה על חשבון האינסטגרם מפרצות ומאיומים דיגיטליים. ההגנה על החשבון כוללת שימוש באימות דו-שלבי, שינוי תדיר של הסיסמה, והיזהרות מהודעות חשודות, תוך שמירה על פרטיות ואבטחה מרבית ברשת החברתית
כך תגנו על חשבון האינסטגרם [בינג AI]
+אזעקה הופעלה באשקלון
11:33 23/10/23  |  מירב ארד
צבע אדום בעיר אשקלון
+משרד הבריאות: 295 פצועים מאושפזים בבתי החולים
11:25 23/10/23  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן (יום ב') על 295 פצועים המאושפזים בבתי החולים, מהם 46 קשה, 166 בינוני ו-83 קל.

+בחודשיים הקרובים: לא ניתן לעבור בין קופות החולים
11:14 23/10/23  |  מירב ארד
ועדת הבריאות אישרה (יום ב') תקנות בהוראת-שעה, בגלל מצב המלחמה, שימנעו לחודשיים מעבר מבוטחים בין קופות החולים. זאת, לבקשת משרד הבריאות. יו"ר הוועדה, ח"כ יוני משריקי הדגיש כי ככל שהמלחמה תסתיים לפני 15 בינואר, על המשרד להעביר לאישור הוועדה תקנות חדשות, כדי שיתאפשר לציבור המטופלים לממש את זכותם לעבור בין הקופות. משריקי פנה לכל הקופות לממן בינתיים את ההסעות הנדרשות לטיפולי דיאליזה - של מי שפונה מביתו.
+רשות המסים מקדימה את תשלום מענק עבודה בכחודשיים
11:09 23/10/23  |  מירב ארד
בשל המצב הביטחוני, רשות המסים הקדימה בכחודשיים את התשלום השלישי מתוך ארבעה של מענק עבודה לשנת 2022. היום תעביר רשות המסים סכום כולל של כ-360 מיליון ש"ח לכ-230 אלף זכאים. תשלומי המענק ייכנסו לחשבונות הבנק של הזכאים ביום חמישי הקרוב. המענק לשנת 2022 כולל תוספת מיוחדת בשיעור של 40%, שניתנה במסגרת התכנית הממשלתית למאבק ביוקר המחיה.


+השתיקה של חסן נסראללה
11:02 23/10/23  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
מאז תחילת המלחמה בדרום, חסן נסראללה מזכ"ל חיזבאללה שומר על שתיקה ומנהל מלחמת התשה נגד ישראל בגבול הצפון. ישראל וארה"ב מתקשות לפענח את הכוונות של חסן נסראללה, ישראל חייבת להיערך לתרחיש הגרוע ביותר שבו תיאלץ להילחם בשתי חזיתות במקביל
נסראללה. אסטרטגיה של עמימות [צילום: אל מיאדין]
+צה"ל: עודכנו 222 משפחות חטופים, ביניהם אזרחים זרים
10:59 23/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תא"ל הגרי עדכן כי יותר מ-1,000 גופות ושבויים מחבלים נתפסו על-ידי הצבא במהלך פשיטות בשטח עוטף עזה  ▪  14 משאיות עם מים, תרופות ואוכל הוכנסו לעזה  ▪  20 חוליות נ"ט של חיזבאללה חוסלו מתחילת המלחמה
הפגנה למען החטופים בתל אביב [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
+מלחמת השביעי באוקטובר - הקריסה הגדולה
10:44 23/10/23  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
"המכשול בנוי כך שגם שועל לא יוכל לעבור אותו"  ▪  בממשל תקין, ולא מוחלש, כממשל נתניהו, ולא מותש על-ידי המחאה ועל-ידי מדיה עויינת, כממשל נתניהו, סוג כזה של מרידה, גם אם היא בשלב ראשון, בתחום הרעיוני בלבד, מהווה אסון

נתניהו, נרדף [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]
+עוד מעט שבת
09:57 23/10/23  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
קול קבלת הודעה העלה חיוך על שפתיי  ▪  בני החייל שלח תמונה של כוס קפה ולצידה המאפים שאמא הביאה אתמול לחיילי הפלוגה, תחת הכיתוב: "מיטב העוגות של אימא עוזרות להפיח כוח בצוות סיור הלילה"
השבת הגיעה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+לצרף לקבינט המצומצם חבר ש"אינו חלק ממחנה הקונספציה"
09:53 23/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
טוען במכתב הפנייה לראש הממשלה: "לא ייתכן כי כל שרי הקבינט המצומצם יהיו אך ורק מ"מחנה הקונספציה", אלו שבמשך שנים טענו כי החמאס מורתע"
בן-גביר. "להשמיע קול אחר" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מה עושים עם הילדים בממ"ד
09:29 23/10/23  |  אורי דליצקי   |   לרשימה המלאה
בזמן ירידה במדרגות, מחזיקים את הקטנטנים על הידיים, במידת הצורך בקשו עזרה מהשכנים או מאדם אחראי שנמצא בקרבתכם
זמן גיבוש [צילום: אבי רוקח/פלאש 90]
+אקונומיסט: מחלוקת בישראל על אופי הפעולה הקרקעית
09:05 23/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מדווח שגלנט ואלופי צה"ל מעדיפים מהלומה קשה ומהירה, האמריקנים לוחצים להעדיף מערכה מרוסנת וממושכת - ונתניהו מהסס כדרכו
חלון הלגיטימציה הבינלאומית מוגבל [צילום: שיר תורם, פלאש 90]
+"חרבות ברזל": כישלון צפוי מראש (7)
09:00 23/10/23  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
לא הצלחנו להבין את המדיניות האמריקנית, גם כשהממשלים האמריקניים (בניגוד למחלקת המדינה) פסקו להיות עוינים לישראל  ▪  למחלקת המדינה האמריקנית מדיניות אנטי-ישראלית  ▪  ארצות-הברית כמעט חזרה בה בתש"ח מהכרתה בהקמת מדינה יהודית בארץ-ישראל  ▪  אמברגו אמריקני על משלוחי נשק למדינת ישראל במלחמת הקוממיות
לא בחינם [צילום: סטיב הלבר/AP]
+כתב אישום יוגש נגד דרשן שהסית לטרור במסגד במזרח ירושלים
08:57 23/10/23  |  מירב ארד
המאבק בהסתה במסגדים: בתום חקירת המשטרה, כתב אישום שני מאז תחילת המלחמה יוגש היום (יום ב') נגד דרשן שהסית לטרור ולאלימות במסגד במזרח ירושלים. שני הדרשנים נעצרו בפעילות משותפת של משטרת מחוז ירושלים ושירות הביטחון הכללי. הסתה זו שגם משלבת שקרים ודברי הלל למחבלים - הובילה להפרת סדר אלימה.
+צה"ל תקף ביממה האחרונה למעלה מ-320 מטרות ברחבי רצועת עזה
08:54 23/10/23  |  מירב ארד
ביממה האחרונה צה"ל המשיך לתקוף בעוצמה תשתיות טרור ומטרות צבאיות בשטח רצועת עזה. בין היעדים שנתקפו בהכוונת שב״כ ואמ״ן, מנהרות בהן פעילים של ארגון הטרור חמאס, עשרות מפקדות מבצעיות שבחלקן הסתתרו מחבלי חמאס וגא״פ, מתחמים צבאיים ששימשו את הארגון ועמדות תצפית. כמו כן, ביממה האחרונה צה"ל השמיד מטרות העלולות לסכן את הכוחות הנערכים בעוטף עזה לקראת תמרון ברצועה ובתוך כך תקף עשרות משגרי פצמ"רים ועמדות נ"ט בשטח הרצועה.

במהלך הלילה נערכה פעילות משותפת של כוחות חי"ר ומשוריינים של חטיבת גבעתי בסיוע חטיבת האש 215. במסגרת הפעילות, תקפו מספר חוליות מחבלים ובהן חוליות נ"ט ומטרות תשתית נוספות.
+הגיע "לסייע" וגנב את קרוואן צוות ההפקה בזירת הטבח ברעים
08:34 23/10/23  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תושב באר שבע בשנות ה-40 לחייו מואשם שגנב קרוואן מזירת הטבח במסיבת הטבע ברעים וכן מסמכים וכסף בשווי של 10,000 דולר מתוך הקרוואן ששימש את צוות הפקת המסיבה
זירת הטבח ברעים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+מלחמת ישראל בחמאס - מלחמתו של המערב
08:23 23/10/23  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
חמאס, כמו "האחים המוסלמים", רואה בישראל ישות "כופרת", בסיס קדמי של ארה"ב במזרח התיכון, ובעל-ברית של המשטרים הערביים הפרו-אמריקנים
מאפיין מושרש במזרח התיכון [צילום: נאסר אישתייה/פלאש 90]
+ישראל ואוקראינה עשויות להתחרות על קבלת נשק אמריקני
08:06 23/10/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
התחרות העיקרית תהיה על פגזי 155 מ"מ, אם כי ייתכן שיקבלו סוגים שונים - מנתח ניו-יורק טיימס  ▪  ייתכן גם שלא יהיו מספיק טילי נ"מ סטינגר בשביל שתיהן; אין בעיה של מלאי פצצות חכמות
סטינגר. שימושי במיוחד בכניסה הקרקעית [צילום: ודים גירדה, AP]
+צה"ל תקף חוליית מחבלים בשטח לבנון
08:01 23/10/23  |  מירב ארד
צה"ל תקף הלילה חוליית מחבלים שזוהתה בשטח לבנון והשמיד את משגר הנ"ט ששימש אותה. על-פי החשד תכננה החוליה לבצע ירי נ"ט למרחב שלומי.
+הותר לפרסום שמו של הלוחם שנהרג בפעילות מבצעית ליד כיסופים
08:00 23/10/23  |  מירב ארד
הותר לפרסום: רב-טוראי תמיר ברק, (Tamir Barak), בן 19, מניר אליהו, לוחם צמ״ה בחטיבה הדרומית, חיל ההנדסה הקרבית. נפל בפעילות מבצעית באזור כיסופים. צה״ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.
תמיר ברק ז"ל [צילום: דובר צה"ל]
+התחזה לאיש סיוע לכוחות, ובזז מזירת הטבח ברעים
01:56 23/10/23  |  עידן יוסף
כתב אישום הוגש נגד תושב באר שבע, אמיר טיאס, בגין הסגת גבול, התפרצות בתחבולה וגניבה. טיאס התחזה לאדם שבא לסייע לכוחות באיתור גופות נעדרים, ובזז מגורון מזירת הטבח ברעים. כמו-כן, גנב ארנק ובתוכו 10,000 דולר וכרטיס אשראי.
+אושר מענה ראשוני למשפחות החטופים והנעדרים
01:04 23/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר ההסכם בין הממשלה לביטוח הלאומי המסדיר הכרה במשפחות שאינן חלק מכוחות הביטחון וכן בזכויותיהן  ▪  ההסכם נועד לתת מענה זמני לסוגיה עד הסדרתה בחקיקה ראשית ובמסגרתו יוענקו למשפחות הזכאויות והתגמולים הניתנים למשפחות של חלל פעולת איבה
נעם דן ומיכל לובנוב [צילום: דני שם טוב/דוברות הכנסת]
+סגן הרמטכ"ל מסר בקריה סקירה לוועדת החוץ והביטחון
00:21 23/10/23  |  עידן יוסף
ועדת החוץ והביטחון המשיכה (א') ברצף דיוניה בעקבות "חרבות ברזל" וקיימה בבסיס הקריה בת"א ישיבה חסויה בהשתתפות סגן הרמטכ"ל, אלוף אמיר ברעם. במהלך הדיון הוצגו עיקרי הערכת המצב המבצעית. כמו-כן, נסקרו תמונת המודיעין, תוכניות הצבא להמשך המערכה והצרכים המבצעיים.
[צילום: דובר צה"ל]
+נציג האו"ם: עזה צריכה לפחות 100 משאיות סיוע ביום
00:05 23/10/23  |  עידן יוסף
תת-מזכ"ל האו"ם לעניינים הומניטריים ומתאם סיוע החירום לעזה מסר כי הכרחי להגדיל את הגישה של סיוע לכדי לפחות 100 משאיות ביום.

לדבריו, נפח הסחורות שהוכנסו עד עתה מקביל לכ-4% מהממוצע היומי של היבוא לעזה לפני "מעשי האיבה", כלשונו, והוא אך שבריר של מה שדרוש בעזה אחרי 13 ימים של מצור מוחלט.
+ביידן שוחח עם חמישה מנהיגים במערב על המלחמה בעזה
23:57 22/10/23  |  עידן יוסף
נשיא ארה"ב ביידן שוחח על המלחמה בישראל עם ראש ממשלת קנדה, נשיא צרפת, קנצלר גרמניה, ראש ממשלת איטליה וראש ממשלת בריטניה על המלחמה בעזה. כך נמסר מהבית הלבן. בהצהרה משותפת, מסרו המנהיגים כי הם תומכים בזכותה של ישראל להגן על עצמה מפני מפני טרור. בנוסף, בירכו המנהיגים על שחרור החטופות וקראו לשחרור מיידי של שאר החטופים שנמצאים בידי חמאס בעזה.

מחר יגיע לישראל ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, שהיום אמר כי לישראל הזכות להגן על עצמה, אך עליה לפעול באופן מידתי ועל-פי כללי המלחמה.
+חיל-האוויר תוקף בלבנון
23:47 22/10/23  |  עידן יוסף
כלי תקשורת בלבנון מדווחים כי חיל-האוויר תוקף בלבנון. היום חיסל צה"ל שש חוליות מחבלים מצפון, מספר שיא מתחילת המלחמה. התקיפה מתבצעת במקביל לתקיפתן הלילה של עשרות מטרות טרור ברחבי רצועת עזה.
[צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף שתי חוליות חיזבאללה בגבול לבנון
23:36 22/10/23  |  עידן יוסף
צה"ל תקף הלילה שתי חוליות מחבלים שזוהו בשטח לבנון, במרחב מתת והר דב. על-פי החשד החוליה במתת התכוונה לשגר טילי נ"ט לעבר שטח ישראל והחוליה בהר דב התכוונה לשגר רקטות. שתי החוליות חוסלו בטרם ירו.
[צילום: דובר צה''ל]
+ביידן ונתניהו סיכמו: הסיוע ההומניטרי לעזה יימשך באופן שוטף
23:29 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
היום הוכנס דרך מעבר רפיח שבמצרים, סיוע הומניטרי של האו״ם המכיל מים, מזון וציוד רפואי בלבד  ▪  דיווח מצרי: לקראת מחר מכינים 40 משאיות עם סיוע הומניטרי שתיכנסנה לרצועת עזה
[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+בתי ההארחה לא יספיקו, מפונים ישוכנו במבני ציבור
23:07 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל פינה עוד 14 ישובים בצפון, סך הכל 120,000 תושבים מפונים  ▪  בתי המלון עמוסים, ומפונים משוכנים בבתי הארחה  ▪  פינוי קריית שמונה לקראת סיום
מפונים במלון בים המלח [צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+ילקוט תמים התברר כמטען חבלה
22:45 22/10/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ילקוט בית ספר ממולכד שנשאו מחבלי ארגון הטרור הכיל 7 ק"ג חומר נפץ  ▪  יחידת יהל"ם ממשיכה בזיכוי מטענים ואיסוף אמצעי לחימה של חמאס, ואספה יותר מ-4,000 אמצעי לחימה, חלקם פוצצו
המטען בתיק [צילום: דובר צה"ל]
+לפיד לסנטורים: שימו הכל בצד כדי לסייע צבאית לישראל
22:05 22/10/23  |  עידן יוסף
ראש האופוזיציה יאיר לפיד למשלחת הסנטורים הדו-מפלגתית: ״אתם מוכרחים לצלוח את הבלאגן בקונגרס, לשים הכל בצד בשביל חבילת הסיוע הצבאית. גם בשביל להתמודד עם החלאות שמעיזים להאשים אותנו גם עכשיו במה שקורה בעזה״. בראש המשלחת עמדה לינדזי גרהאם.

הסנטור גרהאם שלחה אזהרה לאירן מהסלמת העימות: "אם המלחמה תתרחב - זה יגיע לחצר האחורית שלכם". לדבריו, לחשוב שהמתקפה של חמאס התרחשה ללא מעורבות אירן זה 'משעשע'".
+מחלקת המדינה האמריקנית הורתה על צמצום הדיפלומטים האמריקנים
21:53 22/10/23  |  עידן יוסף
ברקע ההסלמה בעירק הכוללת מתקפות מתגברות נגד יעדים אמריקנים בעירק ובסוריה, משרד החוץ האמריקני הורה לפנות בני משפחות של דיפלומטים ועובדים לא חיוניים מהשגרירות בבגדד והקונסוליה בארביל.

בחדשות 12 פורסם כי ארה"ב לא לוחצת על ישראל שלא להיכנס קרקעית לרצועה והיא מבינה שישראל תעשה זאת בקרוב, אבל היא כן חוששת מכך שכניסה תוביל לעלייה משמעותית בהתקפות ובאיומים נגד אנשיה המוצבים במזרח התיכון.
+עוד סיפור גבורה מרגש וטראגי
21:35 22/10/23  |  רחלי פיירפלד   |   לרשימה המלאה
‏אדם רגיל בורח מתופת, לא חוזר אליה בקור רוח  ▪  אדם רגיל מונע מיצר ההישרדות שלו, לא של חבריו  ▪  אדם רגיל מפחד  ▪  בן בנימין שמעוני לא פחד והוא לא היה אדם רגיל: הוא הצליח להימלט משדה הקטל ברעים וחילץ יחד עמו ארבעה איתם נסע לבאר שבע; וחזר לשדה הקטל והציל עוד שמונה; וחזר שוב והציל עוד שלושה; וחזר פעם רביעית להציל נפשות, אך נרצח
בן בנימין שמעוני
+רשות ההגירה: זמנית לא תתבצע אכיפת שב"חים בבתי מלון
21:34 22/10/23  |  עידן יוסף
לנוכח המצב הבטחוני וכדי לסייע ברציפות תפקודית של בתי המלון שקלטו אוכלוסיית מפונים, מודיעה רשות האוכלוסין וההגירה כי לא תתבצע אכיפה בבתי מלון ביחס להעסקה של שוהים בלתי חוקיים בישראל.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל על ערביי ישראל: "צריך להגיד מילה טובה על התנהגות מופתית וכמעט אפס אירועים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד
23/10/23 12:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
משפחות החטופים והנעדרים בישראל קיבלו (22.10.23) מענה ראשוני למצוקתן, בדמות הסכם בין הממשלה לביטוח הלאומי, אשר יסדיר את ההכרה במשפחות וכן את זכויותיהן.
23/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וראש הממשלה בנימין נתניהו שוחחו שוב הערב. בתום שיחתם מסר הבית הלבן כי ביידן ונתניהו הסכימו בשיחתם שמעתה תהיה זרימה קבועה של סיוע הכרחי לתוך רצועת עזה.
22/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
פינוים של 23,000 תושבים מקריית שמונה אמור להסתיים היום. בדרום: 30,000 תושבי שדרות ו-18,000 תושבים מ-29 ישובים פונו לריענון
22/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מתחילת הלחימה, ולאחר שהשתתפה באופן פעיל בקרבות בשבועיים האחרונים, ממשיכה יחידת יהל"ם בזיכוי מטענים ואיסוף אמצעי לחימה נוספים של מחבלי ארגון הטרור חמאס שנותרו בשטח ישראל לאחר הקרבות.
22/10/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
‏בן בנימין שמעוני בן 31 מאשקלון הצליח לברוח מהמסיבה ברעים. הוא נכנס לרכב שלו, אסף בדרך 4 אנשים שלא הכיר ונמלט מהתופת. הוא הגיע לבאר שבע, הוריד את הנוסעים והתקשר לאחיו. בעולם נורמלי, כאן היה אמור להסתיים הסיפור שלו. אדם רגיל היה חוזר הביתה, מחבק את המשפחה שלו, שותה משהו ומודה על נס ההצלה שלו. אבל שום דבר כאן לא נורמלי, ובן בנימין שמעוני לא היה אדם רגיל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il