חברת פלאפון יוצאת בתוכנית תמחור חדשנית ב"שיטת המסלול המשתלם", במסגרתה תציע החברה ללקוחותיה את תעריף זמן האוויר המשתלם ביותר, באמצעות ניתוח דפוסי השימוש האישיים של כל לקוח ולקוח.
השקת שיטת המסלול המשתלם תלווה בקמפיין פרסום, אשר יעלה הערב (ג', 8.6.04) בהיקף של כ-3 מיליון ש"ח, תחת הסיסמא: "אחרים היו קוראים לזה מהפכה. בעינינו זה פשוט הוגן".
הקמפיין יכלול 4 סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות, רדיו, אינטרנט ועיתונות. מטרת הקמפיין היא לעודד את לקוחות פלאפון ואת לקוחות החברות המתחרות להצטרף טלפונית למסלולים החדשים במסגרת "שיטת המסלול המשתלם".
ב"שיטת המסלול המשתלם" תבחן פלאפון, מידי 3 חודשים, מהם דפוסי השימוש האישיים של כל מנוי ומנוי הנמצאים בתוכנית המסלול המשתלם, ותדווח באמצעות מכתב המלצה אשר יישלח לבית הלקוחות, האם הם נמצאים במסלול המתאים ביותר לדפוסי השימוש שלהם. אם יימצא שדפוסי השימוש של הלקוח אינם מתאימים לתנאי התשלום שלו - תמליץ לו פלאפון לעבור למסלול מתאים יותר וכך לחסוך כסף מידי חודש.
ניר שטרן, סמנכ"ל שיווק בפלאפון, אמר כי "זו הפעם הראשונה בה חברה סלולרית מתאימה ללקוח באופן אישי את המסלול המשתלם מבחינתו, שבו יוכל לחסוך הכי הרבה כסף. פלאפון מיתגה עצמה מחדש באופן העמוק ביותר בהתאם לערכים של פשטות, הוגנות, גמישות והעצמה חדשנית. במסגרת מיתוג פלאפון מחדש אנו מציעים לכל לקוחותינו מסלול הוגן וייחודי המאפשר גמישות מרבית, כשמעבר ממסלול למסלול ייעשה ללא עלות נוספת".
שטרן הוסיף, כי "החל מהיום, פלאפון פונה ללקוחותיה באופן יזום, כשהיא משחררת את הלקוח מהצורך לבדוק בעצמו את המסלול מראש או לפי השימוש בפועל, ולוקחת על עצמה לערוך את הבדיקה באופן התואם את הצורך של הלקוחות לקבל פתרון פשוט וברור, בייחוד כשהצרכנים כבר עייפים מקבלת הצעות לגבי מסלולים לא ברורים".
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון, אמר כי החברה "תמליץ למנוי על מסלול החיוב המתאים ביותר לדפוס הצריכה שלו בכל פעם מחדש, גם אם חלים שינויים בשימוש, ולכן תחזור ותבחן את מסלול החיוב המשתלם מידי 3 חודשים".
לדבריו, זו הפעם הראשונה בעולם בה חברת סלולר בוחנת וממליצה ללקוח על המסלול האופטימלי עבורו וחוזרת על הבדיקה מידי 3 חודשים, על-מנת להבטיח שתמיד הוא יימצא במסלול המיטבי עבורו.