|   15:07:40
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי
מודעת IBM ליד ציוץ מכחיש שואה [[צילום: Media Matters for America]
בעיצומו של גל האנטישמיות בארה"ב:

IBM מפסיקה לפרסם ברשת X

החלטתה של ענקית המחשוב באה לאחר דוח שחשף, כי מודעות של חברות מובילות מתפרסמות ברשת של אלון מאסק בצמוד לתכנים אנטישמיים וניאו-נאציים
17/11/2023  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

ענקית המחשוב IBM הודיעה (16.11.23), כי היא מפסיקה לפרסם ברשת X (לשעבר טוויטר), לאחר שהתברר לה שמודעותיה התפרסמו ליד ציוצים אנטישמיים ופרו-נאציים. בעלי הרשת, אלון מאסק, התבטא שוב ושוב בצורה אנטישמית - כולל השבוע. מאז שרכש את טוויטר, מאסק הסיר כמעט את כל המגבלות על הפרסומים בה ופיטר את הרוב המכריע של בודקי התוכן. הצעד של IBM משמעותי במיוחד משום שהוא בא בעיצומו של גל אנטישמיות חסר תקדים בארה"ב, על-רקע מלחמת חרבות ברזל.

"ל-IBM יש אפס סובלנות לדברי שטנה ואפליה והשעינו מיידית את כל הפרסום שלנו ב-X, תוך שאנחנו בודקים את המצב הבלתי-נסבל הזה", אמרה החברה. ההודעה באה לאחר שארגון Media Matters for America הראה, כי מודעות של שורה של חברות ענק ובהן IBM פורסמו ליד ציוצים ניאו-נאציים ואנטישמיים. כך למשל, מודעה של IBM באה בצמוד לציוץ בו נאמר ש"אנשים מאמינים שהייתה שואה כי הם מטומטמים" וליד תמונות של מפגינים בארה"ב נגד מלחמה עם גרמניה הנאצית.

על-פי הדוח, גם מודעות של אורקל (בשליטת לארי אליסון, מקורבו של בנימין נתניהו; בחודש ספטמבר טס נתניהו לקליפורניה כדי להיפגש עם מאסק למרות ציוציו האנטישמיים), אפל, בראבו (NBCUniversal) ואחרות פורסמו ליד ציוצים דומים. זאת, למרות שמנכ"ל X, לינדה יקארינו, טענה שמודעות של מותגים "מוגנות מפני פרסום ליד תכנים רעילים", וזאת בניסיון להחזיר אליה מפרסמים גדולים שנטשו אותה מאז רכישתה בידי מאסק.

השבוע תמך מאסק בגלוי בתיאוריית קונספירציה ולפיה "היהודים תומכים בגלי מהגרים המציפים את ארה"ב כדי להחליף את הלבנים". בתגובה לציוץ ב-X שחזר על תיאוריה אנטישמית זאת, והוסיף שאין לו אהדה ליהודים הנפגעים מהערות כמו "היטלר צדק", כתב מאסק למיליוני עוקביו: "אמרת את האמת העובדתית". זוהי אותה תיאוריית קונספירציה שהייתה אחד ממניעיו של רוברט באורס שביצע את הטבח בבית הכנסת "עץ החיים" בפיטסבורג בשנת 2018.

לפני מספר חודשים טען מאסק, כי הליגה נגד השמצה - אשר חשפה את התבטאויותיו האנטישמיות - היא האשמה בירידה בהכנסותיה של טוויטר מאז רכש אותה. השבוע הוא שוב יצא נגדה וכתב לאחר הציוץ האנטישמי: הארגון "תוקף ללא הצדקה את רוב המערב על שנאת יהודים במקום את קבוצות המיעוט שהן האיום העיקרי".

מנכ"ל הליגה, ג'ונתן גרינבלט, הגיב: "בזמן שהאנטישמיות מתפוצצת בארה"ב ומתפשטת ברחבי העולם, מסוכן ביותר להעניק אישור ולקדם תיאוריות אנטישמיות". מאסק לא הגיב, אם כי יקארינו צייצה: "השקפתה של X הייתה ונותרה ברורה ביותר - אין כניסה לאפליה כנגד איש".

תאריך:  17/11/2023   |   עודכן:  17/11/2023
איתמר לוין
+חמאס: אריה זלמנוביץ׳ שנחטף נפטר כתוצאה מהתקף לב
18:35 17/11/23  |  יואב יצחק
ארגון המרצחים חמאס הודיע כי אריה זלמנוביץ׳, שנחטף על-ידי החמאס ב-7 באוקטובר, נפטר. לטענתם, זלמנוביץ׳ נפטר מהתקף לב בעקבות ההפצצות של צה״ל. חמאס פרסם סרטון שבו מצולם החטוף. גורמי הביטחון טרם מסרו התייחסות למידע זה. מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר, כי משפחת זלמנוביץ׳ מבקשת מהתקשורת לא לשדר את הסרטון שפרסם חמאס, לא לנסות ליצור קשר עם בני המשפחה בשלב הזה ולכבד את פרטיותם.
+אזעקות בגוש-דן ובמרכז הארץ; שברי רקטות בפתח תקוה ובבאר יעקב - אין נפגעים
18:11 17/11/23  |  יואב יצחק
אזעקות בגוש-דן ובמרכז הארץ בעקבות ירי רקטות משטח הרצועה. דווח על נפילת שברי רקטות בפתח תקוה ובבאר יעקב. לא דווח על נפגעים. משטרת ישראל הודיעה על ביצוע סריקות נרחבות על-מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מחוז תל אביב. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק. ״אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל״.
+ראש המל״ל: לא תהיה הפסקת אש ללא שחרור מאסיבי של חטופים
17:28 17/11/23  |  יואב יצחק
ראש המל"ל צחי הנגבי מסר במסיבת עיתונאים שזימן בדחיפות לפני כניסת השבת: "לא תהיה הפסקת אש ללא שחרור מאסיבי של חטופים - בשלב זה אין עסקה. נעניינו לבקשה מיוחדת של ארה"ב לספק שתי מכליות דלק לעזה ביממה כדי למנוע התפשטות של מגיפות". הנגבי הבהיר, כי הודעתו ניתנה כדי לעצור ציפיות ומניפולציות מצג גורמים שונים, שהפיצו מידע מוטעה.
הנגבי. תנאי בסיסי לעסקה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+שלושה נפגעו מירי נ״ט משטח לבנון
17:16 17/11/23  |  יואב יצחק
‏3 אזרחים נפצעו בגליל העליון מירי נ"ט מצפון לבנון. צה"ל תוקף בתגובה מטרות של חיזבאללה.
+עשרות פצצות מרגמה אותרו בגן ילדים ובבי"ס יסודי
16:17 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
צה"ל חיסל 5 מחבלים בתקיפה אווירית בעקבות זיהוי של כוחות גדוד 12  ▪  חוליית מחבלים נורתה למוות במרדף רגלי אחרי שנמלטה מהעיר עזה  ▪  כוחותינו פרצו למוצב של מפקד מרחב צפון של הג'יהאד האיסלאמי ותפסו אמצעי לחימה  ▪  הושמדה תשתית תת-קרקעית של חמאס בבית החולים שיפא
[צילום: דובר צה''ל]
+עיתון פלשתיני: בתוך שעות תוכרז הפסקת אש לשלושה ימים
14:45 17/11/23  |  עידן יוסף
העיתון הפלשתיני אל-קודס טוען ממקורותיו כי בתוך שעות תוכרז הפסקת אש לשלושה ימים, וכי הסכמת ישראל להכניס משאיות עם סולר באופן יומי לעזה היא סימן להסכמה לעסקה שכוללת שחרור של 50 נשים וילדים. לדיווח אין אישור ממקור אחר.
+משרד הבריאות קורא לפקולטות לרפואה לקלוט סטודנטים לרפואה מחו"ל שגויסו לחזית
14:42 17/11/23  |  עידן יוסף
בהנחיית שר הבריאות אוריאל בוסו, פנה מנכ"ל המשרד משה בר סימן טוב לדיקנים של בתי הספר לרפואה וביקש מהם להיערך לקליטת סטודנטים שלומדים רפואה בחו"ל וגויסו לשירות מילואים בישראל.

בעקבות המלחמה, נדחתה פתיחת שנת הלימודים האקדמית בארץ. מנגד, הלימודים בחו"ל החלו במועדם. על פי ההערכות, ישנם כ-200 סטודנטים לרפואה מחו"ל שגויסו וצפויים להיעדר לתקופה ארוכה ובשל כך שנת הלימודים שלהם עלולה להיפסל.

לנוכחהנסיבות החריגות, פנה מנכל המשרד לדיקנים בפקולטות לרפואה בבקשה להיערך לקליטה מאוזנת של כל הסטודנטים, ולייצר מתווה מותאם בפן הלימודי, בתשתיות ובכוח אדם. משרד הבריאות יסייע במידה שיעלו אי אלו צרכים ויפעל מול בתי החולים על מנת להבטיח שדות קליניים בהיקף הנדרש.
+מפלגת חד"ש תקיים הפגנה בת"א נגד המלחמה
14:35 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ רוטמן תקף את התערבות בג"ץ: "הזדהות עם האויב היא עבירה לפי החוק למלחמה בטרור"  ▪  הפרקליטות: פרסומים מטעים שיכולים בעצמם להוביל להתלקחות
ארכיון [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+פצצות מרגמה נורו לגליל המערבי
13:53 17/11/23  |  עידן יוסף
בהמשך להתרעות שהופעלו במרחבים ערב אל-עראמשה ואדמית, זוהו מספר שיגורים של פצצות מרגמה משטח לבנון שנפלו בשטח לא מאוכלס. צה"ל תוקף את מקור הירי בשטח לבנון.
+מצרים הכניסה 150 אלף ליטר סולר לרצועה
12:52 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורם ביטחוני ישראלי אישר כי בכל יממה לעזה יועברו שתי מיכליות הנושאות 60 אלף ליטר סולר  ▪  גורם מדיני: קבינט המלחמה אישר פה אחד המלצה משותפת של צה״ל ושב״כ, להיענות לבקשת ארה״ב להעביר סולר לגורמי או"ם  ▪  ביקורת במערכת הפוליטית על ההחלטה
כוחותינו לוחמים ברצועת עזה [צילום: דובר צה"ל]
+דיווחים בעזה: חוסל בכיר חמאס אחמד בחר
12:37 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לפי הדיווחים חבר הלשכה המדינית נפצע תחילה, וכעת מת מפצעיו. בחמאס לא אישרו רשמית את הדיווחים  ▪  אתמול תקף צה"ל בצורה משמעותית מתקנים תת-קרקעיים שבהם הסתתרו בכירי חמאס
בכיר החמאס אחמד בחר
+אזרבייג'ן: סוכל פיגוע בשגרירות ישראל בבירה באקו
11:20 17/11/23  |  עידן יוסף
דיווח באזרבייג'ן: כוחות הביטחון עצרו אדם חמוש באקדח שככל הנראה תכנן לבצע פיגוע בשגרירות ישראל בבירה באקו. על פי ההודעה שפורסמה, הוא עקב אחר בניין השגרירות במשך תקופה ממושכת.
+הוחזר החשמל שנותק בשתולה
11:18 17/11/23  |  עידן יוסף
אחרי יותר מ-30 שעות בעלטה: החשמל הוחזר הלילה לשתולה לאחר שקו המתח הראשי ליישוב שבגבול הצפון נפגע מהפגזות חיזבאללה.
+דיווחים: חוסל מזכ"ל תנועת "אלאחראר" המזוהה עם חמאס
11:11 17/11/23  |  עידן יוסף
דיווחים בתקשורת הערבית: צה"ל חיסל הלילה את ח'אלד אבו הלאל, מזכ"ל תנועת "אלאחראר" המזוהה עם חמאס, בנו ופעילים נוספים בתקיפת צה"ל בשכונת שיח' רדואן.
+שר החוץ האירני: אירן לא מעוניינת בהסלמה בישראל, אך אם התקיפות יימשכו - לא יהיה מנוס
11:05 17/11/23  |  עידן יוסף
שר החוץ של אירן חוסין אמיר עבדאללהיאן אומר בראיון לפיננשל טיימס כי טהרן העבירה לוושינגטון מסרים  ב"ערוצים עקיפים" כי היא אינה מעוניינת בהסלמת המלחמה בישראל, אך גם אמר כי התרחבותה תהיה "בלתי נמנעת" אם תקיפות צה"ל בעזה יימשכו.
+שיגורים בוצעו מלבנון לעבר שטחים לא מאוכלסים
10:57 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+צה"ל מיפה שאת בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע במחסום המנהרות
10:47 17/11/23  |  עידן יוסף
כוחות צה"ל מיפו הלילה בחברון את בתי המחבלים שביצעו אתמול את פיגוע הירי במחסום המנהרות אתמול, לקראת הריסתם.
+פיגוע כושל באזור חברון; שני מחבלים חוסלו
10:38 17/11/23  |  עידן יוסף
בפיגוע במצדית בצומת הזית באזור חברון ירו מחבלים שהגיעו במכונית ניסו לדרוס חיילי מילואים ולירות לעברם בנשק מסוג קרלו. הכוח הצבאי הגיב באש וחיסל את שני המחבלים. אין נפגעים לכוחותינו.
[צילום: דובר צה''ל]
+הצהרת תובע על גניבת ציוד מוזיקה לאחר הטבח בפסטיבל
09:49 17/11/23  |  איתמר לוין
פרקליטות מחוז דרום הגישה (16.11.23) הצהרת תובע נגד חמישה חשודים בגניבת ציוד הגברה בשווי 2 מיליון שקל שהיה לאיש המוסיקה מתן ליאור, שנרצח בידי חמאס ב-7 באוקטובר בפסטיבל ליד קיבוץ רעים. בלשי יחידת יואב של מחוז הדרום תפסו את כל הציוד בבתיהם של החמישה בקלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה, והמשטרה החזירה אותו לעופר ליאור, אביו של מתן המנוח.
+עצורי חמאס תמורת החטופים
09:30 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
שנים של הזנחה בטיפול בעורף  ▪  אמסלם, לוין וסמוטריץ' מתעלמים מהמלחמה  ▪  נתניהו ממשיך להתראיין רק בארה"ב  ▪  חייבים לנער את השירות הציבורי  ▪  כיצד לטפל ברוצחי חמאס העצורים  ▪  מה מזכירים הצלב האדום וכמה חרדים
שורה ארוכה של בעיות קשות [צילום: שירות בתי הסוהר]
+צה"ל השמיד מוצב של בכיר בג'יהאד האיסלאמי
08:52 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
במוצב אותרו רקטות כבדות וכטב"מים  ▪  חטיבת גבעתי חיסלה אנשי חמאס שפעלו מתוך בית ספר ואיתרה בו אמצעי לחימה  ▪  חיל-האוויר ממשיך לתקוף ברצועה
פשיטות של צוותי קרב [צילום: דובר צה"ל]
+צה"ל חילץ מעזה את גופתה של החיילת נועה מרציאנו
07:43 17/11/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
מוקדם יותר השבוע הודיע צה"ל שהתצפיתנית בת ה-19 נהרגה בשבי חמאס  ▪  הגופה התגלתה ליד בית החולים שיפא - אותו אזור בו התגלתה אתמול גם גופתה של יהודית וייס מקיבוץ בארי
רב"ט נועה מרציאנו ז"ל הי"ד
+דיסטל: הקדוש ברוך דיבר אלינו בחרון אף, ואני הקשבתי לו
01:54 17/11/23  |  עידן יוסף
ח״כ גלית דיסטל-אטבריאן (הליכוד) אומרת כי ראש הממשלה ״נתניהו חייב להישאר במלחמה. אין כשיר ממנו. הוא עושה עבודה פנומנלית. אין בן אדם במפה הפוליטית שיכול לעמוד באירוע. אני זוכרת את בנט מאבד את זה במליאה כשהיינו באופוזיציה. אני לא אומרת שבנט חלש, אבל המשחק הזה קשוח. בטח עכשיו״. ‏

במשדר בערוץ 14 סיפרה: ״בבוקר של הטבח הפכתי לבן אדם אחר. הקדוש ברוך דיבר אלינו בחרון אף, ואני הקשבתי לו. אנחנו עומדים על סף תהום. ומה אנחנו עושים? מושכים זה לזה את השיער ולא לומדים. הפניתי את האצבע אליי ונחרדתי שפילגתי ושיסיתי. כל המלחמות שניהלתי היו צודקות 100 אחוז, לא חוזרת בי - אבל הדרך״.

על התפטרותה מהממשלה אמרה: ״אני הולכת לפתוח על מה שעברתי במשרד ההסברה. זה לא נתניהו, זו הסביבה הקרובה אליו - יש שם כמה יועצי אחיתופל. הייתה שם בעיה ביורוקרטית קשה, ואני סותמת את הפה. אני לא ניר חפץ ואני לא גדעון סער ובוגי יעלון. אני לא מהאנשים ש'כשנתניהו לא מתנהג אליי יפה - הוא המנהיג הגרוע בעולם'״.

+בעקבות הנזק למשק: נשקל שחרור חלק מאנשי המילואים
01:16 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במערכת הביטחון בוחנים אפשרות לצמצם את מספר מגויסי המילואים ולשחרר את חלקם לבתיהם כדי שיוכלו לשוב למקומות העבודה  ▪  עלות ימי המילואים עומדת על כחמישה מיליארד ש"ח בחודש
חיילי מילואים בהפוגה במעיין ברמת הגולן [צילום: מיכאל גלעדי/פלאש 90]
+ישראל תתבקש שוב להעביר דלק - הפעם לתקשורת בעזה
01:05 17/11/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בהעדר דלק למתקנים, הופסקו האינטרנט והתקשורת הסלולרית והקווית ברצועה  ▪  היוזמה הבינ"ל מצריכה אישור של הקבינט  ▪  קפריסין וישראל החלו לקדם יוזמה להקמת מסדרון הומניטרי בין האי לבין רצועת עזה
כוחותינו במחנה הפליטים שאטי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
צה"ל חילץ אתמול (16.11.23) מהעיר עזה את גופתה של החיילת נועה מרציאנו, התצפיתנית בת ה-19 שנחטפה ב-7 באוקטובר. השבוע הודיע צה"ל, יום לאחר שחמאס פרסם סרטון בו נראית מרציאנו, כי היא נהרגה בשבי. כוח מגדוד ההנדסה 603 של חטיבה 7 איתר את גופתה ליד בית החולים שיפא יחד עם כוח מהשב"כ ומעוקץ. גורמי רפואה ורבנות צבאית זיהו את הגופה, והעבירו אותה הלילה לישראל; הלוויתה תתקיים היום בשעה 12:00.
17/11/2023  |  איתמר לוין  |   חדשות
במערכת הביטחון בוחנים אפשרות לצמצם את מספר מגויסי המילואים ולשחרר את חלקם לבתיהם, בין היתר בעקבות העלות הכלכלית הגבוהה והפגיעה במשק שגורמת היעדרותם מהבתים וממקומות העבודה. כך פורסם בכאן חדשות.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
גורמים בינלאומיים בוחנים אפשרות להכניס דלק לרצועת עזה עבור המחוללים (גנרטורים) שמאפשרים את פעילות רשתות האינטרנט, והטלפונייה הקווית והסולארית ברצועה. זאת לאחר שספקית שירותי התקשורת ברצועה הודיעה כי בהעדר דלק למתקניה, היא משביתה את שירותיה.
17/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
פרק 9 מדיון עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, המתאר באופן מפורט את הליקויים בקידום קצינים בכירים בצה"ל, כאשר למפקד חטיבה לא נבחר המועמד המתאים ביותר אלא לקצין המקורב למפקד האוגדה. זאת בדיוק הוכחה שהמערכת לא מקצועית. התוצאה - טבח 7 באוקטובר בעוטף עזה.
16/11/2023  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר (16.11.23) בראיון ל-CBS: ״יש לישראל סימנים חזקים שחלק מהחטופים הוחזקו בבית החולים שיפא". נתניהו צייץ ב-X את תמונתו המשותפת עם הרמטכ"ל, הרצי הלוי, וכתב מעליה "ממשיכים עד לניצחון". יש הרואים בכך איתות על הרחבת התמרון הקרקעי. קודם לכן אמר הלוי, כי ככל שהדבר תלוי בצה"ל - יש להרחיב את הפעילות גם לדרום הרצועה.
16/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il