|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

נתניהו וגלנט יעקבו אחרי המבצע מחדר המבצעים בקריה

24/11/2023  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

בזמן המבצע ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט יהיו בחדר המבצעים של אמ"ץ, בקריה בתל אביב. ראש הממשלה ושר הביטחון יעקבו מקרוב על ניהול אופרצית המבצע להבאת הישראלים ששוחררו משבי חמאס לארץ. אל ראש הממשלה יתלוו ר' המל"ל צחי הנגבי ומזכירו הצבאי אלוף אבי גיל. אל שר הביטחון יתלוו מזכירו הצבאי תת אלוף גיא מרקיזנו וראש המטה שחר כץ.

תאריך:  24/11/2023   |   עודכן:  24/11/2023
עידן יוסף
+משרד הבריאות: לבית החולים שניידר הגיעו ארבעה ילדים וארבע נשים
23:11 24/11/23  |  יואב יצחק
‏‎משרד הבריאות מסר כי לאחר כשבעה שבועות בשבי בעזה הגיעו הערב (יום ו') לבית החולים שניידר ארבעה ילדים וארבע נשים. בני משפחותיהם הממתינים להם בבית החולים נפגשים איתם בהתרגשות רבה. גם הצוותים הרפואיים המתכוננים כבר זמן רב לשובם לא יכולים לעצור את התרגשותם. בביה"ח הם יקבלו טיפול רפואי ונפשי וכל צורך אחר שיעלה. בהודעת משרד הבריאות ביקשו להזכיר "כי אלו רגעים רגישים עבור השבים והמשפחות ואנו מבקשים לשמור על פרטיותם".
+ישראל קיבלה את רשימת החטופים המיועדים לשחרור בשבת
22:16 24/11/23  |  יואב יצחק
ישראל קיבלה את רשימת 13-10 החטופים המיועדים לשחרור ביום שבת מידי החמאס. הרשימה כוללת בעיקרה ילדים ונשים.

+הנשיא ביידן: "יש סיכוי להארכת הפסקת האש"
22:07 24/11/23  |  יואב יצחק
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בירך על שחרור 13 החטופים הישראלים, מידי החמאס, והביע תקוותו כי בשעות הקרובות נדע על רשימת המשוחררים הבאה. "היום, כשאנו חוגגים את שחרורם של עשרות בני ערובה, אנו זוכרים את כל אלה שעדיין מוחזקים, מחדשים את מחויבותנו להבטיח את שחרורם. אנחנו לא נעצור עד שהם יהיו בבית - אין לי עדיפות גבוהה יותר", אמר. הנשיא העריך כי יש סיכוי אמיתי להארכת הפסקת האש ולשחרור חטופים נוספים מעבר ל-50 עליהם הוסכם, והדגיש, בנוסף, כי החמאס יגיב רק ללחץ. ביידן אמר כי לחמאס לא אכפת מהפלשתינים וכי אחת הסיבות למתקפת הטרור היא המגעים לנורמליזציה בין ישראל לסעודיה. ההפוגה היא הזדמנות לספק סיוע הומניטרי לרצועת עזה, אמר, וציין כי חייבים להפסיק את מעגל הדמים במזרח התיכון.
בייד, מחויבים לשחרור כל החטופים [צילום: X הבית הלבן]
+מטה החטופים: לא תהיה תמונת ניצחון עד השבת אחרון החטופים הביתה
20:11 24/11/23  |  יואב יצחק
מבזק מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים מסר בהודעה מטעמו: "לא תהיה תמונת ניצחון, עד השבת אחרון החטופים הביתה. אנו מברכים על חזרתם של כל חטוף וחטופה לישראל לחיק בני משפחתם, לאחר 49 ימים שהיו בשבי חמאס-דאעש בעזה. נמשיך לזעוק את זעקתם של כלל החטופים עד שכולם יחזרו הביתה. לא נפסיק את המאבק עד להשבת אחרון החטופים. אנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולתמוך במשפחות החטופים שיקיריהם עדיין מוחזקים בידי החמאס - אירוע התמיכה יתקיים במוצ"ש הקרוב בשעה 19:00, בכיכר החטופים בתל אביב".

+שמחה מהולה בעצב - ברחבת מטה החטופים
20:08 24/11/23  |  יואב יצחק
שמחה מהולה בעצב ברחבה הענקית בתל אביב, במטה החטופים. קהל רב הגיע לרחבה לחגוג שחרורם של 13 חטופים (יום ו', 24.11.23), ולחבק את משפחות החטופים המוחזקים על-ידי ארגוני הטרור ברצועה.
שמחה מהולה בעצב [צילום: אריאל שליט/AP]
+ראש הממשלה: "אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו"
19:29 24/11/23  |  יואב יצחק
ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר בעקבות שחרור 13 החטופים: "השלמנו עכשיו את החזרת ראשוני חטופינו. ילדים, האימהות שלהם ונשים נוספות. כל אחד ואחת מהם עולם ומלואו. אבל אני מדגיש לכן - המשפחות, ולכם - אזרחי ישראל: אנחנו מחויבים להחזרת כל חטופינו. זוהי אחת ממטרות המלחמה ואנחנו מחויבים להשיג את כל מטרות המלחמה".
רועי אברהם /לע
+משרד הבריאות: בתי החולים שניידר, סורוקה, אסף הרופא וולפסון ערוכים לקבלת החטופים ששוחררו
19:22 24/11/23  |  יואב יצחק
משרד הבריאות מסר כי בתי החולים שניידר, סורוקה, אסף הרופא וולפסון ערוכים לקבלת 13 ישראלים ו-11 אזרחים זרים השבים לישראל. ‏‎בבתי החולים יפגשו עם בני משפחתם ויקבלו מעטפת טיפול רפואי ונפשי ככל ונדרש. "‏‎אלו רגעים רגישים עבור המשפחות ועבור השבים לישראל. אנו מבקשים לשמור על פרטיותם ועל כבודם. ‏‎משרד הבריאות שמח על חזרתם הביתה ומאחל לחזרתם של כל החטופים".
+החטופים מתקבלים על-ידי המצרים ומועברים לבדיקה ראשונית
18:32 24/11/23  |  יואב יצחק
13 החטופים הועברו דרך מעבר רפיח לשטח מצרים. פקידים מצריים עורכים בדיקה ראשונית בדבר זהות כל אחד מהחטופים ולאחריה מועברים החטופים לידי ישראל דרך מעבר כרם שלום.
[צילום: רשת אל-ערבייה]
+נתניהו מגנה את ראשי ממשלות ספרד ובלגיה שהאשימו את ישראל בפשעי מלחמה
17:30 24/11/23  |  יואב יצחק
ראש הממשלה בנימין נתניהו מגנה בחריפות את ראשי ממשלות בלגיה וספרד על כך שלא הטילו את האחריות המלאה על הפשעים נגד האנושות שביצע חמאס - שטבחו באזרחינו ומשתמשים בפלשתינים כמגן אנושי. נתניהו מתח ביקורת חריפה על דברי ראש הממשלה הספרדי פדרו סנצ'ס, שביקר אתמול בקיבוץ בארי וראה חלק מהזוועות, ועל ראש הממשלה הבלגי אלכסנדר דה-קראו. שניהם הגיעו (יום ו') למעבר רפיח וטענו שישראל מבצעת הרג חסר הבחנה ברצועת עזה ומפירה את החוק הבינלאומי. השניים קראו להפסקת אש קבועה בין ישראל לחמאס, במקביל לשחרור החטופים הישראלים מהשבי בעזה.
+טנקים של צה"ל נערכים על גבול עזה-ישראל במסגרת הפסקת אש
17:12 24/11/23  |  יואב יצחק
שיירת טנקים של צה"ל מתמרנת סמוך לגבול עזה-ישראל, וזאת במסגרת התחייבות ישראל להפסקת אש למשך ארבעה ימים תמורת שחרור 50 חטופים ישראלים. כוחות צה"ל ערוכים במקביל לכל אירוע חריג מצד ארגוני הטרור ברצועה.
[צילום: צפריר אביוב/AP]
+השר גלנט ביקר בבסיס חצרים: "הגעתי לעמוד מקרוב אחר ההכנות של צה"ל לקליטת החטופים"
17:01 24/11/23  |  יואב יצחק
שר הביטחון יואב גלנט ביקר אחר-הצהריים בבסיס חצרים של חיל-האוויר, ועמד מקרוב על היערכות כוחות צה״ל לקליטתם הראשונית של החטופים ששוחררו מהשבי ברצועת עזה. גלנט עבר בין תחנות הקליטה השונות ושוחח עם הצוותים שנועדו לקבל את פניהם של החטופים.

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני הכוחות על ההכנה המקצועית והרגישה שבוצעה לקראת המבצע. לשר הביטחון התלוו בביקור ראש אכ״א האלוף יניב עשור ויועץ שר הביטחון לנושאי השו״ן אל״מ (במיל׳) ליאור לוטן.

שר הביטחון גלנט אמר בסיום הביקור:

"הגעתי לעמוד מקרוב אחר ההכנות של צה"ל לקליטת החטופים. אני מלא התפעלות מהאופן שבו צה"ל נערך, זה מפגין רגישות, זה מפגין תחושה מקצועית מאוד ואני משוכנע שצה"ל שיודע להילחם ידע גם כיצד לטפל במשפחות וכיצד לקלוט אותם״.

״החטופים שלנו נמצאים בשבי החמאס כבר 49 ימים: ילדים וילדות קטנים, נערים ונערות, נשים, גברים, חיילות, חיילים, וגם אנשים מבוגרים יותר ואפילו ניצולי שואה. אנחנו נעשה כל מאמץ על-מנת להחזיר אותם, לקלוט כמו שצריך את אלה שיגיעו עכשיו במהלך הראשון, ובעיקר לזכור שאנחנו נמשיך להילחם ונעשה כל מאמץ וכל פעולה על-מנת להביא לשחרור כל חטופים - גם אלו שלא ישוחררו במסגרת המהלך הזה".
גלנט, ביקור בחצרים [צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון]
+ראש ממשלת תאילנד: 26 תאילנדים נלקחו כבני ערובה, 12 שוחררו
16:44 24/11/23  |  יואב יצחק
12 אזרחים תאילנדים שוחררו בעזה ביום שישי והם נאספו על-ידי פקידי שגרירות תאילנד. כך מסרה ראש הממשלה סרת'ה תאוויסין ברשת X. משרד החוץ של תאילנד מסר כי 39 אזרחים תאילנדים נהרגו בהתקפת חמאס ב-7 באוקטובר בישראל ו-26 נלקחו כבני ערובה. לא ידוע גורלם של יתר החטופים.
+13 החטופים ששוחררו הועברו לטיפול והשגחה בבתי החולים
16:31 24/11/23  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
החמאס מסר לצלב האדום 13 חטופים והם הועברו לשטח מצרים דרך מעבר רפיח ומשם לישראל דרך מעבר כרם שלום  ▪  קודם לכן שוחררו 12 חטופים תאילנדים  ▪  משאיות דלק וגז נכנסו לשטח הרצועה  ▪  ראש הממשלה ושר הביטחון עקבו מהבור אחר מבצע קבלת החטופים
דניאלה אלוני ובתה אמיליה. שוחררו
עדינה משה, שוחררה
+12 החטופים התיאלנדים שוחררו
16:27 24/11/23  |  יואב יצחק
12 החטופים התיאלנדים שוחררו דרך מעבר רפיח. הם שוחררו בתיווכה של אירן, לפני החטופים הישראלים ומחוץ להסכם עם ישראל.
+מעבר רפיח: ראשי ממשלות ספרד ובלגיה דורשים מישראל הפסקת אש קבועה
15:58 24/11/23  |  עידן יוסף
לשטח הכניסה למעבר רפיח הגיעו כעת בהפתעה ראשי ממשלות ספרד ובלגיה, הם מקיימים במקום מסיבת עיתונאים ודורשים מישראל להודיע על הפסקת אש קבועה.

+קצין בכיר בפיקוד הדרום: כל מי שמהווה איום על כוחותינו ייפגע
15:56 24/11/23  |  עידן יוסף
קצין בכיר בפיקוד הדרום: ״כל מי שמהווה איום על כוחותינו ייפגע. בטחון כוחותינו בעדיפות עליונה, כך נהגנו וכך נמשיך לנהוג. התמרון וההישגים המבצעיים הפעילו לחץ על חמאס והנהגתו, ושימשו כלי הכרחי ליצירת תנאים למימוש המתווה להשבת חלק מהחטופים. את עיקר הזמן ננצל לטובת מוכנות ותכנון המשימות הצפויות לנו מיד עם סיום ההפוגה. אנחנו נערכים להמשיך לתקוף בכל הכוח מיד בסיום ההפוגה״.

+12 נתינים תאילנדים ישוחררו היום בתיווך מצרי
15:49 24/11/23  |  עידן יוסף
מצרים מודיעה: יחד עם 13 הישראלים, ישוחררו היום מידי חמאס גם 12 אזרחים תאילנדים שנלקחו בני ערובה, בעקבות מאמץ מצרי להביא לשחרורם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וגלנט יעקבו אחרי המבצע מחדר המבצעים בקריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
מתחילת חודש אוקטובר ועד היום, הגיעו לביטוח הלאומי 145,297 מבקשי דמי אבטלה. 106,252 מהם יצאו לחופשה ללא תשלום (חל"ת) שלא מרצון. מתחילת המלחמה, 143,682 ביקשו דמי אבטלה מהביטוח הלאומי כאשר 106,199 יצאו לחל"ת שלא מרצון.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל השלים ביממה החולפת את היערכותו לקליטת החטופים השבים ארצה משטח רצועת עזה. הצבא בשיתוף משרדי הממשלה וארגוני הביטחון, גיבשו הליך לקליטה מהירה של השבים, תוך מתן ליווי נדרש.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
למרות הסיכום לפיו תושבי צפון עזה לא יחזרו לבתיהם, מתפרסמים (24.11.23) ברשת תיעודים רבים של תושבים עזתים שנעים לצפון הרצועה. בעזה מדווחים על פעילות צה"ל באמצעות אמצעים לפיזור הפגנות למנוע את חזרתם.
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
מזכ״ל הג'יהאד האיסלאמי, זיאד א-נח'אלה, אמר כי "קצינים וחיילים שנמצאים בידינו לא ישוחררו לפני שכל השבויים שלנו ישוחררו, וזה לא יקרה לפני תום המלחמה".
24/11/2023  |  עידן יוסף  |   חדשות
יום כ"ב בתשרי, שהיה אמור להיות יום שמחת קבלת התורה, הפך ליום של כאב לאומי לאור הטבח האכזרי בו נקטפו חיי מאות יהודים על-ידי ארגוני טרור פלשתיני. היום הזה כפה עלינו מציאות חיים מדממת ומאד דומעת, הגובה כל יום מחיר דמים יקר. מכאיב, שנקלענו למציאות חיים קשה, כשבעת כתיבת שורות אלו נמצאים מאתים ארבעים תושבי מדינת ישראל בצחנת חשכת האימה של בתי הכלא בעזה. מדובר באנשים - ביניהם ילדים, נשים וזקנים - שנחטפו מבתיהם במדינת ישראל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il