|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?
[צילום: מאיה מנחמי פלקוב]
אגף השיקום במשרד הביטחון מעדכן

עלייה של 3.76% בחודש בתגמולים לנכי צה"ל

העידכון כולל הגדלה של גובה התשלומים לכלל נכי צה״ל, עלייה של עד מאות שקלים בכל חודש, תשלום רטרואקטיבי לזכאים מחודש יולי 2023 וכן מענק לפצועי חרבות ברזל מתחילת המלחמה באוקטובר 2023 ועד היום
22/01/2024  |     |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

אגף השיקום במשרד הביטחון בשיתוף עם ארגון נכי צה"ל, מעדכנים (יום ב', 22.1.24) על עלייה בתגמולים המשולמים לנכי צה"ל ב-3.76% בחודש, החל מחודש ינואר 2024, ובאופן רטרואקטיבי מחודש יולי 2023.

העידכון כולל הגדלה של גובה התשלומים לכלל נכי צה״ל, עלייה של עד מאות שקלים בכל חודש, תשלום רטרואקטיבי לזכאים מחודש יולי 2023 וכן מענק לפצועי חרבות ברזל מתחילת המלחמה באוקטובר 2023 ועד היום.

כל נכה צה"ל, יקבל תוספת של עשרות עד מאות שקלים בכל חודש. לדוגמה: נכה צה״ל עם 50% נכות ונשוי, שמקבל 11,370 ש"ח בחודש יקבל תוספת של 427 ש"ח החל מחודש ינואר 2024 ומענק חד-פעמי על ההפרשים מיולי 2023 ועד סוף השנה, המסתכמים בעוד 2562 ש"ח. פצוע בינוני שנקלט עקב פציעה במהלך הלחימה ב'חרבות ברזל', וקיבל מקדמות על סך 4248 ש"ח בחודש, יקבל מעתה 160 ש"ח יותר ומענק חד-פעמי של 474 ש"ח מחודש אוקטובר ועד היום.

הדר קרמר, ראש היחידה לתגמולים, הטבות ורכב רפואי באגף השיקום במשרד הביטחון, ציינה: ״עידכון התגמולים הינה פעולה נוספת של אגף השיקום לשיפור רווחתם של כלל נכי צה״ל ומהווה תוספת משמעותית לתגמול. אנו נמשיך לפעול למען נכי צה״ל ופצועי הלחימה המטופלים אצלנו ונעמוד לצידם על-מנת להבטיח מענה מתאים לכלל צרכיהם".

תאריך:  22/01/2024   |   עודכן:  22/01/2024
מירב ארד
+דיווח: ישראל מציעה הפוגה של כחודשיים
22:44 22/01/24  |  עידן יוסף
ישראל מציעה הפוגה של כחודשיים תמורת שחרור כל החטופים. על-פי גורמים בכירים בישראל ההצעה נשלחה למתווכים הקאטריים והמצריים (וואלה).

+השר אלי כהן: אף מנהיג לא קרא לרש"פ להפסיק לשלם משכורות למחבלים
21:44 22/01/24  |  עידן יוסף
השר אלי כהן בוועידת אנרגיה ועסקים: "לא שמעתי אפילו ממנהיג אחד של המדינות שקוראות להקמת מדינה פלשתינית קריאה לדרוש מהרשות להפסיק לשלם משכורות למחבלים". על שלום עם סעודיה אמר: "ניתן להגיע להסכם עוד השנה".
+הישג: נחשף חדר מחשבים גדול ברצועה שכלל חומר מודיעיני רב
21:39 22/01/24  |  עידן יוסף
הישג משמעותי למערכת הביטחון: הלילה פעלו כוחות מילואים, הנדסה ונוספים ברצועה, ואיתרו חדר מחשבים גדול תת-קרקעי ובו התגלה חומר מודיעיני רב של ארגון הטרור.
+מו"מ לעסקת שחרור חטופים חדשה בחסות קטר
21:24 22/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התקדמות דווחה בעקבות שינוי בעמדת חמאס  ▪  המתווה המוצע כולל חטופים שאינם חיילים, הפסקת אש משמעותית, נסיגה טקטית של צה"ל מאזורים ספציפיים בעזה ושחרור מחבלים מבתי הכלא הישראלים  ▪  ישראל ציפתה לתגובה מקטר, שהתעכבה עקב פעילות צה"ל בח'אן יונס  ▪  בעוד שקטר, ארה"ב ומצרים מגלות גמישות בדרישת חמאס הקשורה לסוף המלחמה, אם כי גורמים ישראלים מביעים ספקנות
שחרור מוצע בשלבים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+עיתונאי עזתי: חמאס הכניס אותנו לגיהינום. עזה הרוסה כמו הירושימה
20:46 22/01/24  |  עידן יוסף
סמי עובייד, עיתונאי עזתי ברדיו קול חי: "ה-7.10 זו טעות גדולה ושילמנו עליה יותר מדי. חמאס הכניס אותנו לגיהינום. עזה הרוסה כמו הירושימה. 60 אלף פלשתינים הלכו לעולמם במלחמה הזאת. יש הרג טוטאלי בכל עזה. אין בניינים, נגמרו החיים. אנשים חיים באוהלים, בלי אוכל".

+האיחוד האירופי צפוי לפתוח במבצע צבאי בים סוף
20:04 22/01/24  |  עידן יוסף
החות'ים טוענים כי תקפו ספינת משא של צבא ארה"ב. האיחוד האירופי הגיע להסכם "עקרוני" לפתוח במבצע צבאי לאבטחת ספינות סוחר בים סוף.
+ציר עוקף חות׳ים: סחורות מהודו דרך אבו דאבי לישראל
20:02 22/01/24  |  עידן יוסף
שרת התחבורה מירי רגב מגיבה לבעיית שינוע הסחורות מהודו: "בעקבות בעיית החות'ים, הקמתי צוותים שיפעלו לשנע באופן יבשתי סחורות מאבו דאבי. השינוע היבשתי יקצר את הזמן ב-12 ימים.

"בעיית החות׳ים אילצה אותנו למצוא פתרונות נוספים. ולכן הקמתי צוותים מקצועיים שיפעלו על-מנת לאפשר שינוע סחורות יבשתי מאבו דאבי לישראל".

[צילום: תקשורת השרה]
+מאבטח משמר הכנסת נפגע במהלך המהומה בוועדת הכספים
18:11 22/01/24  |  עידן יוסף
אחד ממאבטחי משמר הכנסת שהיה במהומה בוועדת הכספים עם משפחות החטופים חש ברע ופונה לקבלת טיפול רפואי. החשש: סדק בצלעות (ישראל היום).
+חילופי אש כבדים בח'אן יונס; שלושה קצינים נהרגו בקרבות
18:01 22/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אוגדה 98 פתחה אמש במתקפה משולבת של 4 חטיבות על מערב ח'אן יונס  ▪  לפחות 50 מחבלים חוסלו  ▪  הכוחות מכתרים כעת את מחנה הפליטים ח'אן יונס ממערב והחלו לתמרן גם אל תוך המחנה  ▪  תוך שהם מנהלים קרבות עזים מול המחהלים  ▪  לפעולה הקרקעית קדמה תקיפה מסיבית של חיל-האוויר
אייל מבורך טוויטו, דוד נתי אלפסי ואיליי לוי
לוחמי צה"ל בפעולה ברצועת עזה [צילום: דובר צה''ל]
+צה"ל תקף שורת מטרות חיזבאללה בחמישה מרחבים שונים בדרום לבנון
17:45 22/01/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו במרחב מארון א-ראס מבנה צבאי בו שהו מחבלים מארגון הטרור חיזבאללה. לאחר תקיפת המבנה ניתן לראות פיצוצי משנה רבים המעידים על המצאות אמצעי לחימה במקום. בנוסף הותקפו שלוש עמדות תצפית ומבנה צבאי של חיזבאללה במרחבים מרווחין, שיחין, טייבה וטיר-חרפא שבדרום לבנון.

כמו-כן, כוחות צה"ל תקפו במספר מרחבים נוספים בדרום לבנון.
+מרב מיכאלי: נעלה להצבעה היום אי אמון בממשלה על אי החזרת החטופים
16:06 22/01/24  |  מירב ארד
יו״ר מפלגת העבודה, ח״כ מרב מיכאלי בישיבת הסיעה: "מאז ה-7 באוקטובר נמנעו מהצעד הזה, אבל כבר 108 ימים שאנחנו רואות ורואים שהממשלה הזאת מתעסקת בהכל- בהדחת הדובר הלאומי, בהעברת תקציב מושחת, בהדלפות מביכות מהקבינט. הכל, רק לא החטופות והחטופים. לכן אנחנו נעלה להצבעה היום אי אמון בממשלה על אי החזרת החטופות והחטופים."

+הכחשת 7 באוקטובר צוברת תאוצה ברשת ומחוצה לה
15:36 22/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
וושינגטון פוסט מתאר בכתבה נרחבת את השקרים לפיהם ישראל היא שרצחה את אזרחיה שלה כדי לפלוש לעזה ואת הנסיונות להמעיט בפשעי חמאס - במתכונת המזכירה את הכחשת השואה
קיבוץ בארי. התיעוד לא מעניין אותם [צילום: עומר פיכמן, פלאש 90]
+ליברמן: מדינת ישראל זקוקה כרגע לאחדות ובחירות זה מחלוקת
15:22 22/01/24  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בישיבת סיעת ישראל ביתנו:
"אפתח קודם כל בהצעת אי האמון שהגישו במפלגת העבודה, גם בפן העקרוני וגם בפן המעשי. ברמה העקרונית מדינת ישראל זקוקה כרגע לאחדות ובחירות זה מחלוקת. להיכנס כרגע ל-90 יום למלחמות היהודים, השמצות והאשמות הדדיות זה ממש לא הזמן.

לכן גם ברמה הפרקטית כשאני מסתכל איך בדיוק נעשה כרגע בחירות כשיש 200 אלף פליטים בארצם ומילואימניקים בעזה ובגבול הצפון. מה יביאו קלפי לח׳אן יונס? מי בדיוק יסע לשם לספור את הפתקים או לאסוף אותם? ואיך יצביעו אנשים במטולה, בקרית שמונה ובשדרות? גם כשאני לוקח בחשבון שגנץ ואייזנקוט עדיין חלק מהקואליציה עם כל המחנה הממלכתי, אז אין לזה היתכנות מעשית ולכן בחירות זה מהלך פוליטי וזה לא הזמן כרגע למהלכים פוליטיים ובטח שלא הזמן למלחמות היהודים".

+לפיד בהצעה לנתניהו: במקום מריבות בזמן מלחמה. בוא נסגור תאריך לבחירות
14:38 22/01/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת ׳יש עתיד׳: "במקום מריבות בזמן מלחמה. במקום כל הפוליטיקה, יש לי הצעה לבנימין נתניהו: בוא נשב, אתה ואני, ראש הממשלה וראש האופוזיציה, ונסגור תאריך לבחירות.

הרי בסוף זה יקרה במילא. או באי-אמון קונסטרוקטיבי, או שיהיה רוב לפיזור הכנסת. ייקח עוד חןדש, עוד חודשיים. בסוף זה יגיע. יש מספיק אנשים בקואליציה שלך שלא יכולים לשאת את זה יותר.

ישראל צריכה שינוי, אבל אפשר לעשות אותו בלי לקרוע את העם. הגיע הזמן שההנהגה תתן דוגמא שאפשר לעשות את זה אחרת. בהחלטה משותפת של שני חלקי הבית".

+כשנתניהו ביקר בבארי
14:27 22/01/24  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
"צריך היה לראות כיצד התנהג בעצרת, כדי להבין שהוא ניחן בסגולות הנדרשות ממנהיג בעידן הפוסט. הוא הביא עימו את שרה, יודע בוודאות שכאן איש לא יצווח 'היידה שרה', הסתחבק עם הקיבוצניקים, הכריז שכאן הוא מסיר את הז'קט"
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+נתניהו: אין הצעה אמיתית של חמאס, יש יוזמה שלנו
14:22 22/01/24  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נציגי משפחות החטופים, במשרד רה"מ בירושלים.
"בניגוד למה שאומרים, אין הצעה אמיתית של החמאס - זה לא נכון. אני אומר את זה בצורה הכי ברורה שאני יכול משום שיש כל כך הרבה דברים לא נכונים שוודאי מייסרים אתכם. לעומת זה יש יוזמה שלנו, ולא אפרט", אמר רה"מ.
+גלנט: מלחמה בצפון תהיה קשה לישראל, אך הרסנית לחיזבאללה ולבנון
14:19 22/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
שר הביחטחון אמר את הדברים בפגישתו עם שר ההגנה הצרפתי המבקר בישרטאל  ▪  השר גלנט הדגיש: גם אם חיזבאללה יחדול את האש באופן חד-צדדי, ישראל לא תנצור את האש עד שתבטיח את החזרת תושבי הצפון לביתם בביטחון
[צילום: שחר יורמן]
[צילום: שחר יורמן ]
+דו"צ: מחאת אנשי המילואים - בניגוד לפקודות, האירוע מתוחקר
14:01 22/01/24  |  מירב ארד
דובר צה"ל התייחס (יום ב') לתיעוד שהופץ בשעות האחרונות ובו נראים משרתי מילואים שמביעים מחאה בזמן שירות מילואים פעיל תוך שימוש בכלים צבאיים: "המעשים הנראים בסרטון הינם בניגוד לפקודות ואין להם מקום בצה״ל, לא בשגרה ולא במלחמה. האירוע מתוחקר".
+לפיד נטע עץ זית בגבול רצועת עזה: "אנחנו פה לתמיד"
13:46 22/01/24  |  מירב ארד
ראש מועצה אזורית אשכול גדי ירקוני וראש האופוזיציה, יאיר לפיד, נטעו עץ זית לציון ט"ו בשבט באנדרטה לזכר נופלי החטיבה הדרומית בקיבוץ כיסופים. "פלוגה מגדוד 51 מחטיבת גולני ניהלה בקיבוץ כיסופים קרב הירואי שהציל חיים של אזרחים רבים. נטיעת העץ היא סמל לכך שאנחנו פה לתמיד, לעדי עד", כתב לפיד ברשת X.
+דיכטר: בצפון מתנהלת מלחמת התשה שחזבאללה פתחו, הם יוצאים חבולים
13:35 22/01/24  |  מירב ארד
השר אבי דיכטר בראיון לגל"צ: "בצפון מתנהלת מלחמת התשה שחזבאללה פתחו, הם יוצאים חבולים מאוד, עם אבדות ופצועים רבים ואפשר להבין את התסכול שלהם. האם ניקח צעד אחד גבוה יותר? זאת החלטה ישראלית, אבל כדאי להם להביט דרומה ולראות איך נראית העשייה של חמאס, ולהבין שזה יכול להיות גם אצלהם".
+משפחות החטופים התפרצו לדיון בכנסת: "אתם לא תשבו כאן כשהם מתים שם"
13:02 22/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נכנסו לדיון בוועדת הכספים והחזיקו שלטים שעליהם נכתב: "אתם לא תשבו כאן כשהם מתים שם"  ▪  גפני: פדיון שבויים היא המצווה החשובה ביהדות. אדבר עם נתניהו"
מחאת משפחות החטאופים בכנסת [צילום: דוברות הכנסת]
+התקדמות בלחימה בח'אן יונס: פשיטות בקסבה ותקיפת מאות מטרות
12:13 22/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
צוות הקרב של חטיבת כפיר פועל לראשונה בחאן יונס  ▪  במהלך הלחימה הכוחות חיסלו עשרות של מחבלים, פשטו על עשרות תשתיות טרור והשתלטו על מפקדות של ארגון הטרור חמאס
[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+15 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים
11:44 22/01/24  |  מירב ארד
במהלך הלילה לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו 15 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים. בכפרים מיתלון ונזלת עיסא שבחטיבת מנשה, עצרו הכוחות שמונה מבוקשים והשמידו מטעני נפץ שאותרו במרחב. כמו כן, בביתוניא שבחטיבת בנימין ובמרח רבח שבחטיבת עציון הוחרמו כספי טרור רבים.


+זריחה עצובה
11:39 22/01/24  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה

רגע לאחר ההפצצה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+יומן מלחמה, היום ה-107
11:24 22/01/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה
הלילה פרסמו 130 קציני מילואים שלחמו ברצועת עזה מכתב לקבינט ולפיקוד צה"ל והזהירו כי היעדר הכרעה ממשלתית מסכן את הישגיהם בשדה הקרב
נתניהו. רמת מתח מסויימת [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ימי ה-עכשיו
10:15 22/01/24  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
האובססיביים הפונדמנטליסטים ההזויים מאשימים את ראש הממשלה בשימוש במלחמה במטרה לשמר את שרידותו הפוליטית, האשמה שפירושה עלילת דם כאילו חלילה ראש הממשלה מספסר בדם חיילנו
עכשיו הזמן למלחמה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+לפטר את חברי המטכ"ל שלא הפיקו לקחים מ-7 באוקטובר
10:07 22/01/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
ראיון עומק שבעה-עשר עם האלוף בדימוס יצחק בריק הטוען: יש לפטר את חברי המטכ"ל שלא הפיקו לקחים מ-7 באוקטובר ומתכננים לעתיד צבא לא רלוונטי המבוסס כבעבר על מטוסים יקרים

[צילום: דובר צה"ל]
+פעילות 'יפתח' ברצועה: חיסול חוליות חמושות וזיהוי מוצלח של מארבים
09:55 22/01/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מספר מחבלים ניסו לארוב ללוחמים במרחב ובשיתוף פעולה נוסף עם חיל-האוויר, הכווינו הלוחמים כלי טיס שחיסל את המחבלים
[צילום: דובר צה"ל]
+הזהרו ממסות שקר ורמיה
08:51 22/01/24  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
דומה שהתעייפנו מהוויכוחים ומהמלחמה ואנו גולשים לעבר פתרון הזוי של בחירות סרק - חזרה על מחזה האבסורד של בחירות נוב' 2022 ותוצאותיהן  ▪  ללא ליבון מוקדם של הסוגיות בהן צריכות בחירות אלה להכריע הכרעה ברורה ובכללן הכשלים של 7.10.23, בחירות לא תפתורנה דבר  ▪  ארה"ב איננה הפתרון  ▪  פתרון נמצא אך ורק בידי אזרחי ישראל  ▪  הם שיצטרכו לחיות על-פיו והם היחידים שרשאים וחייבים להחליט עליו
כשל חמור [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+השר טרופר על עסקת החטופים: לחץ צבאי הוא חשוב, אבל צריך גם לחץ מדיני והומניטרי
08:15 22/01/24  |  מירב ארד
השר חילי טרופר ברא5יון לכאן רשת ב' על העסקה להחזרת החטופים: "אין דבר אחד שיחזיר את החטופים הביתה. לחץ צבאי הוא חשוב, אבל צריך גם לחץ מדיני והומניטרי. אנחנו לא חושבים שאפשר לסיים כשחמאס בשלטון, בעניין הזה יש הסכמה מלאה - אלא שלפעמים אנחנו רואים אחרת את הדרך לשם"
+ממשל ביידן מתכנן מתקפה צבאית נרחבת על החות'ים
08:01 22/01/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
עשרה ימים של מתקפות נקודתיות לא הצליחו להפסיק את ההתקפות על השיט בים סוף, אם כי הן נחלשו  ▪  כמה מפקידי הממשל חוששים מטרפוד הסיכויים לשלום בתימן וגרירת ארה"ב לעימות נוסף במזרח התיכון
ספינה הודית שתקפו החות'ים בשבוע שעבר [צילום: AP]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עלייה של 3.76% בחודש בתגמולים לנכי צה"ל
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
בצילה של מלחמת "חרבות ברזל" המתנהלת ברציפות מאז 7.10.2023, חוזרת האופוזיציה האנרכיסטית מהעידן שקדם לאסון 10.7.2023, בערוצים שונים למסעות השמצה והכפשה נגד הממשלה, חרף העובדה שהוסכם בתחילת המלחמה שאת החשבונות הפוליטיים יש לדחות לאחריה. בין היתר הוסכם באותה "הזדמנות" שצמרת מערכת הביטחון שנושאת באחריות הביצועית הישירה לביטחון העוטף ולאסון חמור שלא היה כמותו בכל תולדות ישראל מאז הקמתה, תמשיך למלא את תפקידה עד לסיום המלחמה. אז תקום ועדת חקירה ממלכתית אשר תבחן את האירועים ולאחר פרסום מסקנותיה יעשו כל צעדי התיקון הנחוצים - הסכמה לחוד, ומעשים לחוד.
22/01/2024  |  רפי לאופרט  |   יומני בלוגרים
ממשל ביידן מעצב תוכניות למערכה צבאית נרחבת נגד החות'ים בתימן לאחר עשרה ימים של מהלומות שלא הצליחו לעצור את מתקפותיו של הארגון על הספנות המסחרית – מדווח וושינגטון פוסט (21.1.24). לדברי העיתון, המצב מעורר חששות מפני התפוגגות הסיכויים לשלום בתימן וגרירתה של ארה"ב לסכסוך נוסף במזרח התיכון.
22/01/2024  |  איתמר לוין  |   מיוחדים ברשת
לוחמי צוות הקרב של חטיבת יפתח פעלו במרחב 'אל מועאזי'. הלוחמים פשטו על עשרות תשתיות טרור שהקים החמאס בקרבת מבנים אזרחיים במחנה ובתוכם.
21/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאחר הפרסום של דובר צה"ל במוצאי השבת על גילוי מנהרה שבה הוחזקו חטופים קודם להגעת הכוחות, כוחות אוגדה 98 פשטו על מנהרה תת-קרקעית בח'אן יונס. אורך המנהרה כ-830 מטרים ועומקה כ-20 מטרים. הכניסה למנהרה הייתה ממולכדת, ובתוכה היו מכשולים רבים, מטענים, דלתות הזזה ודלתות הדף.
21/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש המשלה בנימין נתניהו דוחה (יום א', 21.1.24) את התנאים שהציב החמאס לקידום עסקה חדשה. בהצהרה מצולמת, הציג ראש הממשלה את התנאים שהוצגו תמורת החטוםים - סיום המלחמה, הוצאת כוחות צה"ל מעזה, שחרור כל הרוצחים והאנסים של הנוח'בה והשארת חמאס על-כנו.
21/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il