|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
גוטליב. "ניסיון הטלת אימה" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

גוטליב: מתחילת המלחמה השב"כ לא התייצב בוועדת החוץ והביטחון

ח"כ טלי גוטליב מגיבה למכתב ששלח ראש השב"כ ליו"ר הכנסת ובו טען כי חשפה פרטי איש שב"כ ומאשימה את רונן בר בשקר קראה להתפטרות ראשי השב"כ והמוסד לנוכח מחדל ה-7.10 והצהירה: "אצא נגד הקונספציות ההזויות ם אם עמית סגל יקרא לי מופקרת" בר: גוטליב פגעה בבוחון המדינה בכך שסיכנה את שלומו ושלום משפחתו של עובד שב"כ
24/01/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות
רונן בר. "לא טרח להגיע" [צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90]

חברת הכנסת טלי גוטליב אומרת כי אומנם "התחייבנו כי עד תום המלחמה לא ניגע בשאלות הכואבות והנוקבות המשקפות חוסר אמון מוחלט של הציבור בשירות הביטחון הכללי נוכח טבח ה-7.10.23", אך השב"כ לא טרח, כלשונה, להתייצב בפני וועדת חוץ וביטחון של הכנסת מפרוץ המלחמה ו"נהנה מאיתרוג שאין הדעת סובלת, עת הממשלה סופגת אש ורפש על לא עוול בכפה, וביתר דגש עת נסמכה בין השאר על תמונת המודיעין של השב"כ ואמ"ן כי חמאס מורתע בעזה וכי לא כדאי לא לתקוף".

גוטליב כתבה את הדברים במכתב ששלחה (24.1.24) ליו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, בעקבות מכתב שנשלח מראש השב"כ ליו"ר הכנסת, שבו טען רונן בר כי גוטליב פרסמה את פרטיו של איש שב"כ.

במכתבו של בר נאמר בין היתר כי הציוץ של ח"כ גוטליב, לגבי אירועים שהתרחשו כביכול לפני פרוץ המלחמה, "לרבות טענה הזויה בדבר מעשים שבוצעו על-ידי עובד שירות הביטחון הכללי", שקרי.

לדבריו, מעשיה לחשיפת זהות עובד השב"כ הינם מעשה עבירה מובהק ומהווים לכאורה גם עוולה אזרחית, אולם "פנייתי מתמקדת בפגיעה בביטחון המדינה, אשר בוצעה ביודעין ובמכוון, ובהעמדתו של עובד שירות ובני משפחתו בסיכון לחייהם ולשלומם" מצד אויבי ישראל.

"מעשים אלה מביאים להסטת קשב ומשאבים של כוחות הביטחון לטובת מאמצי הגנה ואבטחה, על המשמעות של הדבר בעת הנוכחית, ומחייב טיפול מהיר וחד על-מנת שלא ישנו. קל וחומר שחברת הכנסת משמשת כחברה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ונחשפת במסגרת זו גם למידע מסווג ורגיש״.

לדברי גוטליב, מדובר בשקר. היא ציינה כי היא עומדת על הדברים אותם הכחישה לשכת ראש הממשלה לפיהם ראש המוסד דוד ברנע נפגש עם שקמה ברסלר, ממובילי מחאת קפלן, ומוטרדת מכך שהמוסד הכחיש מידע שהוא נכון. גוטליב ציינה כי בהתייחסות נוספת לפגישה האמורה צירפה פרסום מאתר אינטרנט ["עדנה קרנבל"] שבו לא הוזכר כל פרט מזהה של איש השב"כ.

"עובדת היות בעלה של שקמה ברסלר איש שב"כ ידועה, ופורסמה בכל במה אפשרית ולא הוכחשה מעולם", כתבה גוטליב. "ממילא אין כל בסיס לדברי ראש השב"כ". היא ציינה כי בר ערך היום "מתחת לקו הרדאר, סבב מינויים בעת מלחמה, בכללם ראש מרחב דרום וראש אגף החקירות".

גוטליב לא הסתפקה בכך, ותקפה את בר באומרה כי אין לי כל אמון במי שעומד בראש הגוף שאחראי לאסון מודיעיני שהביא את תופת ה-7.10.23 ומרהיב עוז בעת הזו להשחיר את פניה: "הפוסל במומו פוסל. היחיד שפגע קשות בביטחון מדינת ישראל הוא ראש השב"כ העומד בראש הגוף האמון על איסוף מודיעין בעזה, אשר נחל כישלון חרוץ וקולוסלי עת לא ידע על תכנון מוקפד וארוך זמן אשר כלל אימונים ארטילרים של חמאס בעזה, וברשלנות פושעת במקרה הטוב, נפרצו גבולות ישראל והשב"כ התגלה ברשלנותו ובחוסר מקצועיותו, במקרה הטוב, רשלנות אשר עלתה לאזרחי המדינה ברצח אכזרי ובטבח טובי בנינו ובנותינו וחטיפת אחינו ואחיותינו לעזה".

לטענתה, ראשי הביון בישראל היו צריכים להניח את המפתחות לנוכח המחדל: "אני מפריעה מאוד לשב"כ, למוסד ולאמ"ן שכל העומדים בראש ארגונים רבי חשיבות אלה היו אמורים להתפטר ביום 07.10.23 עת הוכיחו חוסר מקצועיות באיסוף מודיעין כה בסיסי ובציור תמונת מודיעין כה שגויה אשר הובילו לאירועי הזוועה. לא לעולם חוסן".

"די להטלת אימה ולתרבות סתימת פיות של חברי הכנסת", כתבה גוטליב וקראה להקמת ועדת חקירה ממלכתית אשר תפרסם לאלתר את כשלונות המערך.
פרסום שמו ופרטיו של עובד שב"כ ע"י חה"כ טלי גוטליב / מכתב
תלונה נגד חברת הכנסת טלי גוטליב בעניין חשיפת זהות של איש שב"כ
הנדון: ניסיון הטלת אימה מטעמו של ראש השב"כ / מכתב
חברת הכנסת מכחישה במכתב ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה כי פרסמה פרטים אישיים של איש שב"כ וטוענת כי ראש השב"כ רונן בר מנסה להשתיק אותה ולהטיל עליה אימה. היא קוראת להקמת ועדת חקירה ממלכתית לחקירת מחדל ה-7 באוקטובר.

מוקדם יותר בכנסת, אמרה ח"כ גוטליב בנאום במליאה: "לפני המלחמה פרסמתי שגב' שקמה ברסלר נפגשה עם ראש המוסד. נשלחו אליי כל מיני שופרות להוריד את הפרסום הזה. סירבתי. הפרסום שלי נסמך על מקור מהימן, שהוא לא אתר אינטרנט והוא לא עדנה קרנבל - בלי לפגוע בעדנה קרנבל. לא, מקור מהימן שסמכתי עליו. שלחו לי כל מיני אנשים: תורידי, זה לא נכון, זה פייק. אמרתי: אם אפשר, שראש המוסד יתקשר אליי והוא יגיד לי שלא הייתה פגישה בינו לבין שקמה ברסלר. אבל ראש המוסד לא מדבר עם חברי כנסת, זאת התגובה שקיבלתי. סירבתי למחוק את הפוסט".

עוד הוסיפה כי "פורסמו עוד דברים בימים האחרונים, שקשורים לשיחה בין בעלה של שקמה ברסלר ליחיא סנוואר רב-המרצחים. את זה המוסד לא הכחיש, מעניין מאוד למה. המשיכו לקרוא לי 'שקרנית' ו[לטעון] שאני ממציאה".

במסר מאיים כלפי המוסד והשב"כ אמרה גוטליב: "אני עד סוף המלחמה בשקט דממה. היזהרו לכם לפגוע בשמי הטוב וביושרי, כי שכל עוד יש לי--- ולשאול שאלות אני עוד יודעת, כמו: איפה הייתם בשם כל השמות? לאן נעלמתם? איפה גורמי הביון האדירים של מדינת ישראל? איפה המודיעין הגלוי, שהשב"כ אמון על האיסוף שלו? איפה במשך שנה אימונים ארטילריים בעזה? איפה תצפיתניות, שמדווחות ומדווחות? איפה אתם? מסתירים מראש ממשלה מכהן מידע עובר לתופת אוקטובר. איפה חיל-האוויר? יש לי הרבה מאוד שאלות לשאול אתכם, הרבה מאוד.

"עד אז אני אספוג את הדם על הכביש [הכוונה למיצג משפחות חטופים בת"א, ע.י], כי הדם על הידיים שלי - דם החטופים. אני אספוג את: 'הממשלה, לכי, את אשמה'. הממשלה לא אשמה לא ברצח, לא בטבח, לא באונס. מישהו פה אשם שהגבולות בישראל היו פרוצים. מישהו פה אשם בתפיסת עולם הזויה שלא שומרים על הגבולות חיילים לוחמים כמו פעם. כן, כן, כמו פעם.

"אתם יודעים למה כמו פעם? כי סוג האויב שלנו הוא אויב של פעם. הוא אויב מרצח, אויב אלים וסדיסטי. אבל שכנעו את הממשלות השונות שמוטב לנו צבא קטן וחזק ומוטב לנו לממן את ארגוני הטרור. היום אנחנו יודעים שקטר מממנת את ארגוני הטרור, אנחנו יודעים הרבה דברים.

"אבל מה שיותר מדאיג אותי - שהשב"כ, המוסד וגורמי הביון נורא חוששים ממני. מה קרה? אני רוצה שיהיה טוב לעם ישראל? מה קרה? אני יוצאת נגד הקונספציות ההזויות האלה של תמיכה, פרוטקשן ואתנן לארגוני טרור? לא יקרה, ולא במשמרת שלי, כל זמן שאני פה. גם אם עמית סגל יקרא לי 'מופקרת' - והוא קרא לי 'מופקרת', וגם אם ברוכי קרא יתהה מה אני עושה פה - הוא, החמגשיות של שרה נתניהו הטרידו אותו והוא הלך ורץ לחקור; איפה עיתונות אמיצה שתחקור את הדברים שאני אומרת? אבל אין בכם אומץ. התקשורת לא עסוקה בהגעה לחקר האמת אלא במיטוט ממשלת הימין, אעשה הכל כדי להחזיר את ביטחון מדינת ישראל, את ביטחון האזרחים", דברי גוטליב.

תאריך:  24/01/2024   |   עודכן:  25/01/2024
עידן יוסף
+כוח ללקוח: חוק חדש יחייב את הבנק להודיע לכם על שינויים בהטבות
00:46 25/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סוף להפתעות: בכנסת אושר סופית כי בנקים וחברות כרטיסי אשראי יחויבו לשלוח ללקוח הודעה על סיום או שינוי של הטבה בנקאית  ▪  תישלח 21 ימים לפני מועד סיום ההטבה או השינוי
הלקוח יידע [בינג AI]
+בקריאה ראשונה: גמלה למשפחת אומנה עבור ילד נכה
21:16 24/01/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+בקריאה ראשונה: יוסדר העיסוק של פודולוגים
21:14 24/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות (פודולוג) התשפ"ד 2024, של חברי הכנסת יוסף טייב, טטיאנה מזרסקי וקבוצת חברי כנסת. 15 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הבריאות.

מוצע בה להסדיר בחוק את העיסוק בפודולוגיה ולקבוע את תנאי הכשירות לקבלת תעודת פודולוג. הטיפול בכף הרגל קיים במספר מדינות, אך בישראל המקצוע אינו נלמד, ואף אינו נכלל בין המקצועות המוכרים בחוק מקצועות הבריאות. לכן כיום, פודולוגים לא זכאים לקבל תעודה בישראל, למרות שכ-40 עולים מצרפת, כבר עוסקים בכך בארץ. החוק החדש נועד לאפשר הסמכה ישראלית לבוגרי לימודי פודולוגיה ולתת בידי הציבור מידע מהימן על השכלתם והכשרתם של נותני שירותים רפואיים אלו.

תיקון החוק מאפשר לבעלי השכלה בתחום לעסוק במקצוע בארץ, ויחיל על מקצוע זה את ההסדר הקיים בחוק - לגבי הכרה בהשכלה במקצועות שאינם נלמדים בישראל, ואת הסדר-ההכרה במקצועות שנלמדו במוסדות לא-אקדמיים, שכן כיום המקצוע נלמד בצרפת במוסדות שאינם אקדמיים.
+סופית: הארכת והחייאת ההתיישנות להגשת תביעות אזרחיות בעקבות המלחמה
16:18 24/01/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק ההתיישנות (תיקון מס' 9 - הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד-2024. 12 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.

לפי הצעת החוק, תקופות התיישנות של עילות תביעה אזרחיות יושעו בתקופה שמיום 7.10.23 ועד יום 6.4.2024, ותקופה זו לא תבוא במניין הזמן לחישוב "מרוץ ההתיישנות", לגבי כלל האוכלוסייה. כמו-כן, מוצע לקבוע כי ביחס לתביעות שהתיישנו בתקופה שמיום ה-7 באוקטובר 2023 עד לתחילתו של החוק המתקן, יראו את התביעות כאילו לא התיישנו, ואותה תקופה של חצי שנה לא תבוא במניין. ההסדר יחול גם על תביעות במקרקעין, רק אם עילות התביעה התיישנו או היו אמורות להתיישן בין ה-7.10.23 ל-6.4.2024.
+אושר בראשונה: עו"ד יחויב לשמור על חומר ארכיוני לתקופת זמן של 7 שנים
15:54 24/01/24  |  מירב ארד
אושר בקריאה ראשונה: עורך דין יחויב לשמור על חומר ארכיוני לתקופת זמן של 7 שנים. בדברי ההסבר נכתב: "עורכי דין אשר טיפלו במשך שנים רבות במאות ואלפי לקוחות, ואשר מעוניינים לבער את החומר הארכיוני שברשותם, ניצבים בפני נטל רגולטורי משמעותי, שכן מוטלת עליהם החובה להודיע לכל לקוח ולקוח, גם עשרות שנים לאחר סיום הטיפול, על ביעור החומר שברשותם. בהצעת חוק זו מוצע להסדיר בחקיקה ראשית את הטיפול בחומר ארכיוני שנמצא בידי עורך דין, במסגרת תיקון חוק לשכת עורכי הדין".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   ממשלת ישראל / Israel Government   מנסור עבאס / Mansour Abbas   מציאה / Mezia   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   עמית סגל   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרה נתניהו / Sara Netanyahu   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
גוטליב: מתחילת המלחמה השב"כ לא התייצב בוועדת החוץ והביטחון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 242) (תשלום גמלת ילד נכה בעד ילד שמושם באומנה), התשפ"ד-2024, של חברי הכנסת יצחק פינדרוס, מירב בן ארי, יסמין פרידמן וקבוצת חברי כנסת. 9 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
24/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ד', 24.1.24) לדיון המשך שעסק ביוזמה לפטור מילואימניקים מתשלום בכבישי אגרה בנסיעה למילואים, לבקשת ח"כ מיכל וולדיגר. כבר בפתח הדיון הודיע היו"ר ביטן כי חברת דרך ארץ הודיעה לו שקיבלה החלטה לוותר על הקנסות ממילואימניקים שלא שילמו חשבון בזמן. בנוסף ביקש היו"ר ביטן משר הביטחון להפעיל את סעיף 8 בחוק כבישי אגרה, המאפשר לו, בהסכמת שר התחבורה ושר האוצר, להוציא צו שיפטור את משרתי המילואים מתשלום בכבישי אגרה.
24/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בכנסת מקיים (יום ד', 24.1.24) דיון מיוחד במליאה לציון 75 שנה לכינון הכנסת בסימן מלחמת חרבות ברזל. בישיבה משתתפים נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו, ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ומ"מ נשיא בית המשפט העליון, השופט עוזי פוגלמן.
24/01/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החינוך, התרבות והספורט אישרה (יום ג', 23.1.24) לקריאה ראשונה את הצעת החוק, שלפיה תיאסר העסקה של עובדי הוראה תומכי טרור. אם איש ההוראה משתייך לארגון טרור, הביע תמיכה במעשה טרור, או הביע תמיכה במאבק מזוין של מדינת אויב, או של ארגון טרור נגד מדינת ישראל, יוחלו עליו פיטורים מנהליים דרך הליך מנהלי ולא דרך בית הדין המשמעתי. בנוסף, יוכל שר החינוך לשלול תקציב ממוסד חינוך מוכר לא רשמי, אם לדעתו ישנה הזדהות של מי מעובדי בית הספר עם מעשה טרור או עם ארגון טרור או תמיכה בהם.
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (23.1.24) דיון מהיר בנושא 'אובדן השקעות זרות בישראל', הצעתם של חברי הכנסת ולדימיר בליאק, ינון אזולאי, חמד עמאר, אורית פרקש הכהן, אליהו רביבו, יצחק קרויזר.
23/01/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 347/88, איוון דמיאניוק נגד מדינת ישראל. השופטים מאיר שמגר, מנחם אלון, אהרן ברק, אליעזר גולדברג, יעקב מלץ. 29 ביולי 1993
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il