|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
שיגור הלוויין של סטארלינק [צילום: ג'ון רו/AP]

ישראל תאפשר כניסה מוגבלת של סטארלינק בבעלות אלון מאסק

שר התקשורת קרעי חתם על רישיון הפעלה לחברה תחילה השימוש יהיה מוגבל, אך בהמשך צפוי שימוש נרחב יותר, כולל אינטרנט פס רחב אושרה הכנסת יחידה אחת לבית חולים שדה של איחוד האמירויות ברצועת עזה לצורך סיוע הומניטרי
14/02/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

שר התקשורת שלמה קרעי חתם (14.2.24) על רישיון הפעלה לחברת סטארלינק שבבעלות SpaceX של אלון מאסק ובתפעולה, כדי שזו תוכל להפעיל שירותי אינטרנט ותקשורת בישראל באמצעות לווינים. תחילה השימוש בשירות יהיה מוגבל, אך בהמשך צפוי שימוש נרחב יותר. סטארלינק (Starlink) מפעילה שירותי תקשורת הכוללים אינטרנט פס רחב באמצעות לווינים וללא תלות במרכזי תקשורת הנמצאים על הקרקע.

בנוסף, שר התקשורת ונציגי החברה הגיעו להסכמות לגבי כניסת סטארלינק לרצועת עזה. היום אושרה הכנסת יחידה אחת לבית חולים שדה של איחוד האמירויות ברפיח. החיבור המהיר בשיהוי נמוך יאפשר שיחות וידאו עם בתי חולים אחרים ואבחונים מרחוק בזמן אמת.

קרעי אמר: "בכל הארץ יצא קוום ובקצה תבל מליהם - את קווי התקשורת נקבל בקרוב מהלווין בקצה תבל. זוהי בשורה גדולה ומשמחת". לדבריו, "היחידות ברצועת עזה לצורכי סיוע הומניטרי יאושרו באופן פרטני, רק לאחר שגורמי הביטחון הישראלים וידאו כי מדובר בגורם מוסמך וכי אין חשש לפגיעה בביטחון המדינה".

מנכ"ל משרד התקשורת עינבל משש הוסיפה: "אנו נרגשים להכניס את חברת סטארלינק של אילון מאסק, חלוצה בתחום השירות הלוויני, שתפעל לראשונה בישראל".

משרד התקשורת מסר כי ימשיך לפעול למען תשתיות תקשורת חזקות ויציבות, עם יתירות ככל האפשר.

תאריך:  14/02/2024   |   עודכן:  14/02/2024
עידן יוסף
+"כדי לשרוד בסביבה ששונאת אותנו, יש להגדיל את צה"ל ולצמצם את התלות בארה"ב"
07:53 15/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שיחה 31 בסדרת דיוני עומק עם אל"ם (מיל') ד"ר רונן איציק, מבכירי עמותת "הביטחוניסטים". בשיחה זו הוא מסכם את שלושים השיחות הקודמות ומשרטט את השינויים שיש לחולל בישראל כדי לשרוד

[צילום: דובר צה"ל]
+מרוואן ברגותי הועבר מכלאו מחשש שיתסיס
22:33 14/02/24  |  עידן יוסף
‏מרוואן ברגותי, מי שרבים ברשות הפלשתינית רואים אותו כמנהיגם הבא, הועבר מכלא עופר לכלא אחר והושם בהפרדה. הסיבה - בשירות בתי הסוהר התקבל מידע לפיו ברגותי פועל בכמה ערוצים להתסיס את השטח ברשות הפלשתינית כדי לנסות לעורר אינתיפאדה שלישית, כל זאת בזמן שהמלחמה נמשכת ברצועת עזה.
+ראש השב"כ דוחף את נתניהו לשלוח משלחת לקהיר בתקווה לריכוך עמדת החמאס
22:30 14/02/24  |  עידן יוסף
ראש השב״כ רונן בר ניסה לשכנע את נתניהו לאפשר שליחת נציגים ישראלים נוספים לקהיר בימים הקרובים. ראש השב״כ אומר לנתניהו: "אם תגיע משלחת נוספת לקהיר - אפשר יהיה להוביל לריכוך בעמדת חמאס. גם באשר למספר האסירים שישתחררו וגם באשר לדרישות שלהם בעניין הר-הבית" (חדשות 13).

מקורות פלשתינים: חמאס מנסה למשוך זמן כדי שעסקת החטופים תתרחש בסמוך לחודש רמדאן. זאת כדי לקבל את תמיכת הציבור הפלשתיני (כאן חדשות).

מחאה מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים בעקבות הודעתו על הקפאת המשא-ומתן לשחרור החטופים. בעקבות המחאה, רחוב עזה בירושלים נחסם לתנועה (חדשות 12).
+חוסל מפקד בחמאס שחטף מבלות מהמסיבה ברעים
22:25 14/02/24  |  עידן יוסף
צה"ל חיסל היום מפקד שטח בחמאס שפיקד על חטיפת מבלות ממסיבת הנובה ב-7 באוקטובר (כאן חדשות).

+גרמניה שוקלת להטיל עיצומים נגד "מתנחלים אלימים"
22:22 14/02/24  |  עידן יוסף
שרת החוץ של גרמניה אנאלנה ברבוק המבקרת בישראל: שוקלים להטיל עם האיחוד האירופי עיצומים נגד מתנחלים אלימים. עו"ד מארק צל, יו"ר המפלגה הרפובליקנית בישראל, אמר בריאיון לערוץ 14 על קמפיין "אלימות המתנחלים": "אנחנו מכינים תביעה נגד הצו הנשיאותי נגד המתיישבים - הוא לא חוקי. מוזמנים להצטרף אלינו".

אחרי שגרמניה הצטרפה להקפאת התרומות לארגון אונרא, שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש עם עמיתתו הגרמנייה והודה לה על העמידה של גרמניה לצד ישראל ודן עימה בדרכים שיבטיחו שהסיוע ההומניטרי לא יגיע לידי החמאס. בנושא אונרא, השר אמר לה שהסוכנות לא יכול "בשום פנים ואופן" להשתתף בסיוע שיינתן לעזתים ושיש למצוא חלופות אחרות.
+ארה"ב בודקת טענות לשימוש ישראלי בפצצות זרחן בלבנון
22:06 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ארה"ב גם בודקת תקיפות צה"ל בעזה שבהן נהרגו אזרחים, בחשש לשימוש לא הולם בתחמושת אמריקנית  ▪  הבדיקה עלולה להוביל להחמרת תנאי אספקת הנשק האמריקני לישראל  ▪  צה"ל טוען שפצצות הזרחן הן למיסוך בלבד, אך יש חשש שגם פצצות זרחן שירה חיזבאללה פגעו במטולה
ביידן, בלינקן וסאליבן [צילום: סוזן וולש/AP]
+הרמטכ"ל למפקדים בסיור בצפון: "לחשוב מוכנות למלחמה"
21:23 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
רא"ל הרצי הלוי: "אם זה יגמר לא במלחמה - זה לא ייגמר בהתפשרות על ההישגים, חיזבאללה לא פה על הגדר, אנחנו נדחק אחורה את כל היכולות"  ▪  "המערכה הבאה תהיה מאוד התקפית ונשתמש בה בכל הכלים ועם כל היכולות"
הלוי עם מפקדים בצפון [צילום: דובר צה''ל]
הלוי עם מפקדים בצפון [צילום: דובר צה''ל]
+הותר לפרסם: ההרוגה בצפת - חיילת צה"ל
17:59 14/02/24  |  עידן יוסף
הותר לפרסום כי ההרוגה במתקפת חיזבאללה על בסיס פיקוד הצפון בצפת היא עמר שרה בנג׳ו ז״ל הי"ד מגיאה. לאחר מותה הועלתה מדרגת סמל לדרגת סמל ראשון. בתקיפה נפצע לוחם מילואים מאגף התקשוב באורח קשה. כמו-כן, באירוע נפצעו חיילים נוספים באורחים שונים. כלל החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים ומשפחותיהם עודכנו.
+בטרומית: איסור על פעילות אונרא בשטחה הריבוני של מדינת ישראל
16:43 14/02/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק להפסקת פעילות סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת בועז ביסמוט וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 33 חברי כנסת, אל מול 10 מתנגדים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.

מוצע בה לאסור על סוכנות הסעד והתעסוקה של האו"ם לפליטי פלשתין במזרח הקרוב (אונרא) לפעול בשטחה הריבוני של ישראל, וכן להורות למשטרת ישראל לפעול לאכיפת איסור זה.

+צה״ל השלים גל תקיפות נרחב בלבנון, בהן מטרות של כוח רדואן
16:41 14/02/24  |  עידן יוסף
מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר שורת מטרות של ארגון חיזבאללה במרחבים ג'בל אל בריג', חונה, דונין, עדשית ואלצואנה.

בין המטרות שהותקפו: מבנים צבאיים, חמ״לי לחימה ותשתיות טרור ששימשו את פעילי הארגון. חלק מהמטרות משויכות לכוח רדואן.
+ישראל משהה שיגור משלחת לקהיר לדון בעסקה
16:39 14/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה נתניהו עומד על כך שישראל לא תיכנע לדרישות ההזויות של החמאס: "שינוי בעמדות החמאס יאפשר להתקדם במשא-ומתן"  ▪  חמאס ישלח משלחת כדי להציג את ישראל כסרבנית  ▪  מטה המשפחות הביע תדהמה נוכח ההחלטה ואיים בהתבצרות מול הקריה עד לפגישה עם קבינט המלחמה
משפחות חטופים מפגינות בהולנד [צילום: מרטין מייסנר/AP]
+גנץ על ההסלמה בצפון: "הבוקר חווינו אירוע קשה שהתגובה עליו תגיע בקרוב ובעוצמה"
15:27 14/02/24  |  מירב ארד
חבר קבינט המלחמה, השר בני גנץ, אמר בביקור בישיבת ההסדר החרדית חדוותא, על אירוע הירי הבוקר בצפון הארץ: "צהל באמצעות פיקוד הצופן וכל המערכים, פועל במשך ארבעה חודשים כדי להגן על הצפון ולדחוק את חיזבאללה מקו הגבול.
אנחנו נמצאים בלחימה בצפון כל הזמן, והבוקר חווינו אירוע קשה שהתגובה עליו תגיע בקרוב ובעוצמה.

חשוב שנהיה ברורים - מי שאחראי על הירי מלבנון זה לא רק חיזבאללה או גורמי טרור שמבצעים, אלא גם ממשלת לבנון ומדינת לבנון שמאפשרת את הירי משטחה ואין שום מטרה או תשתית צבאית במרחב הצפון ולבנון שהיא לא על הכוונת שלנו.

גם בעתיד ובכל הסדר שלא יהיה, מי שיסכן אותנו יטופל מבחינה מבצעית. אנחנו לא מוכנים לחזור למציאות ה-6 באוקטובר לא בדרום ולא בצפון".

+דיווחים פלשתינים: הרוגים בתקיפת מכונית בעיר עזה
14:47 14/02/24  |  מירב ארד
דיווחים פלשתינים: צה"ל תקף מכונית בעזה. הפלשתינים מדווחים על שלושה הרוגים.
+משרד הביטחון נערך לקליטת כ-20 אלף נכי צה"ל חדשים
14:09 14/02/24  |  מירב ארד
אגף השיקום במשרד הביטחון הודיע (יום ד', 14.2.24) כי הוא נערך לקליטה של אלפי פצועי מלחמה חדשים בשנת 2024, עם החודש החמישי למלחמה. מאז ה-7 באוקטובר נקלטו יותר מ-5,500 פצועים חדשים. עד סוף שנת 2024 יטפל האגף בכ-78 אלף נכי צה"ל, מדובר בתוספת של 20 אלף פצועים נוספים, נכי צה"ל, ש-80% מתוכם מהמלחמה.

46% מהפצועים הם בני 21-30, 36% בני 31-40 ו-18% מעל גיל 40. 70% מהפצועים שנקלטו באגף השיקום היו בשירות מילואים, 7% בקבע, 10% חיילים בסדיר ששוחררו לאור הפציעה, 13% משטרה וכוחות ביטחון.

מספר הפצועים הגבוה ביותר הוא מתל אביב (329), אחריה ירושלים (303), באר שבע (204) ואשקלון (140).

84% מהנפגעים הוגדרו כפצועים קל, 9% בינוני ו-7% פצועים קשה. הפציעות השכיחות ביותר הן 42% פציעות גפיים, 21% תגובות נפשיות ופוסט טראומה, 9% פגיעות פנימיות, 7% פגיעות בעמוד השדרה, 7% פגיעות אוזניים והיתר פגיעות ראש, עיניים ושילוב רב מערכתי.

כיום מטפל אגף השיקום בכ-62 אלף נכי צה״ל. ע"פ דוח שגיבש משרד הביטחון, בהתבסס על נתוני המלחמה עד כה וניתוח הפציעות במבצעים קודמים, עד סוף שנת 2024 יטפל אגף השיקום בכ-78 אלף נכי צה"ל (תוספת של 20 אלף פצועים). בשנת 2030 צפוי להגיע מספר נכי צה"ל וכוחות הביטחון בטיפול אגף השיקום לכ-100 אלף.

היעד של אגף השיקום לקלוט 80% מפצועי חרבות ברזל בתוך פחות משבוע. להעניק לכולם סל טיפולים ללא פערים ולבנות תוכנית שיקום מלאה להחזירם לשגרה.

‏מול הצפי למספר גדול של פצועים המתמודדים עם נפש ופוסט טראומה, אגף השיקום נערך למתן מענים נוספים בתחום הנפש. זאת לצד המענים הרבים שגובשו במסגרת רפורמת 'נפש אחת'. בימים אלה החלו לפעול שתי חוות טיפוליות למתמודדי נפש ו-3 נוספות ייפתחו בתקופה הקרובה על-מנת לייצר מערך ארצי של חוות שיקומיות. האגף מזמין חוות נוספות לקחת חלק באתגר הלאומי לטיפול ושיקום של פצועים בנפש ופוסט טראומה.

‏שירות ייחודי נוסף שיפתח בתקופה הקרובה הוא חווה טיפולית באמצעות כלבים בתל מונד, שתכשיר כלבים על-ידי נכי צה״ל המתמודדים עם פוסט טראומה. החווה תאפשר גם יצירת כלי נוסף לשיקום וטיפול וגם אפשרות לקחת חלק בפעילות שתורמת לנכי צה"ל בשיקום.

הוועדות הרפואיות נדחות בשנה

‏עם תחילת המלחמה, אגף השיקום החליט על דחיית הוועדות הרפואיות, במטרה לאפשר לפצועים ובני משפחתם להתמקד אך ורק בשיקום תוך מתן מענה רפואי, נפשי, כלכלי ורווחתי מצד האגף. בד-בבד, האגף מלווה את הפצועים מרגע הגעתם לבית החולים ומספק להם מענקים, תגמולים, החזרים כספיים, סיוע בהלנה, סיוע

באובדן כושר עבודה לבני המשפחה, וזאת לצד הטיפול הרפואי והנפשי שניתן על-ידי גורמי המקצוע השונים.

במסגרת התמקדות בתהליך הטיפול ושיקום הפצועים, מרבית הוועדות הרפואיות ידחו בשנה, אך יקיים ועדות רפואיות לפצועים קשה או לפצועים קל, שעל-פי ההערכות לא תיוותר להם נכות פיזית או נפשית והאגף מעניק להם טיפול רפואי לצורך החלמתם ונכון יהיה לאפשר להם חזרה לשגרה ולחיים תקינים.

‏בחודשים האחרונים נציגי אגף השיקום נפגשו באופן יזום עם 500 חברי כיתות הכוננות של עוטף עזה שהתמודדו בבוקר ה-7 באוקטובר עם האירועים הקשים. 100 חברי כיתות פנו לקבלת סיוע נפשי ע"י האגף ומשרד הביטחון ערוך לליווי חברי הכיתות ומתן סיוע מותאם עבורם.
[צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+אבו-מאזן: "קורא לחמאס להגיע לעסקת חילופי שבויים"
13:25 14/02/24  |  מירב ארד
יו"ר הרשות הפלשתינית, אבו מאזן בקריאה חריגה לחמאס: "פונה בבקשה מיוחדת לחמאס להגיע לעסקת חילופי שבויים במהרה על מנת למנוע גירוש וסבל לעם הפלשתיני"

+הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס מחר בשעה 21:00
13:24 14/02/24  |  מירב ארד
הקבינט המדיני ביטחוני יתכנס מחר בשעה 21:00.

+סמוטריץ': אנחנו בתוך מלחמה בצפון, אני לא חושב שמישהו חושב אחרת
12:21 14/02/24  |  מירב ארד
חבר הקבינט המדיני ביטחוני השר בצלאל סמוטריץ' בראיון לערוץ 7 על התחממות הביטחונית בצפון: "אנחנו בתוך מלחמה בצפון, אני לא חושב שמישהו חושב אחרת. צריך לעבור למציאות ביטחונית אחרת בצפון. ניתן מכה קשה לחיזבאללה ונסראללה".
+ח"כ יצחק קרויזר על ההסלמה בצפון: מלחמה עושים בטילים ומטוסים, לא בפטפוטים
12:19 14/02/24  |  מירב ארד
יו"ר סיעת עוצמה יהודית ח"כ יצחק קרויזר על ההסלמה בצפון: "חברי הקבינט הקטן, מלחמה עושים בטילים ומטוסים, לא בפטפוטים. בזמן שאתם מדברים על הרתעת החיזבאללה, נסראללה מרתיע את תושבי צפת וקריית שמונה. צאו מהקונספציה, קומו מהכורסה והתחילו להילחם. אזרחי ישראל דורשים הכרעה."

המוסכמה שמנחה אותנו מה-8 באוקטובר שיש לסיים עם עזה ורק אח"כ לעבור לתקיפה בצפון צריכה לעבור מן העולם, בדיוק כמו הקונספציה שעדיין מרחפת לאורך כל גזרת הצפון.


+"צה"ל לוחם היום בעזה, טוב מכל צבא בעולם. האמריקנים באים ללמוד"
11:48 14/02/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
חלק ראשון של דיון עומק על מלחמת "חרבות ברזל", שבו טען מפקד טייסת לשעבר, סא"ל בדימוס ד"ר דן שיאון: "צה"ל לוחם היום בעזה, טוב מכל צבא בעולם! האמריקנים באים ללמוד!"

[צילום: דובר צה"ל]
+בן-גביר: אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה
11:04 14/02/24  |  מירב ארד
השר לביטחון פנים, איתמר בן-גביר בתגובה להסלמה בצפון: "אלו לא טפטופים, זו מלחמה. הגיע הזמן לצאת מהקונספציה גם בצפון". לשכת השר פנתה ללשכת ראש הממשלה לתאם פגישה בין השניים בהקדם על רקע ההסלמה בצפון.


+יוסי קקון המועמד לראשות צפת: התעוררנו לתזכורת כואבת שאנחנו עדיין בזמן מלחמה
10:43 14/02/24  |  מירב ארד
יוסי קקון המועמד לראשות העיר צפת: "התעוררנו הבוקר לתזכורת חמורה וכואבת שאנחנו עדיין בזמן מלחמה ועדיין יש אויב שמנסה להכאיב לנו. קראתי ואני קורא שוב לכל התושבים להגיע למרחבים מוגנים ככל שהם יכולים, גם אם אין בקרבתם מקלטים מתפקדים. אני סומך על כוחות פיקוד העורף וכוחות הביטחון שידעו לטפל במצב ולהחזיר את הביטחון לעיר. כעת זה הזמן להתאחד, לשלב ידיים ולעשות הכל כדי להוסיף מיגוניות לתושבים ולמוסדות החינוך בעיר".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל תאפשר כניסה מוגבלת של סטארלינק בבעלות אלון מאסק
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
לשכת ראש הממשלה אומרת (14.2.24) בנוגע להחלטת בנימין נתניהו, שלא לשלוח מחר עוד משלחת לקהיר: ״ראש הממשלה הנחה שעד שאין תשובה שהחמאס יורדים מהדרישות ההזיות שלהם - אז להמתין״.
14/02/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
חלק ראשון של דיון עומק על מלחמת "חרבות ברזל", שבו טען מפקד טייסת לשעבר, סא"ל בדימוס ד"ר דן שיאון: "צה"ל לוחם היום בעזה, טוב יותר מכל צבא בעולם! הוא עושה עבודה מצוינת. האמריקנים באים ללמוד!". לפי תת-אלוף בדימוס אמציה חן, למעט מלחמת לבנון הראשונה, צה"ל לחם בכל מלחמותיו בעבר ללא מטרות מלחמה. הדיבור על כך באמצעי התקשורת נועד לצרכי ניגוח פוליטי. לפי המומחה לאסטרטגיה ד"ר חיים אסא, במלחמות מול ארגונים לא מדינתיים כמו חמאס וחיזבאללה אין לדבר על ניצחון אלא על גריעת יכולות; לפי פרופ' אלישע האס, אין משמעות להסכמים במזרח התיכון.
14/02/2024  |  אורי מילשטיין  |   פודקאסטים
ההסלמה בחזית הצפון: מטוסי קרב של צה"ל השלימו גל תקיפות נרחב בשטח לבנון, ותקפו בין היתר מטרות של כוח רדואן. כך מסר (יום ד', 14.2.24) דובר צה"ל. מוקדם יותר נהרגה חיילת צה"ל ו-8 חיילים נוספים נפצעו, בהם אחד באורח קשה, במטח הרקטות ששיגר חיזבאללה מלבנון.
14/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
במהלך פעילות לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 בח'אן יונס, זיהו הכוחות מחבל חמוש במטול RPG בתוך בית מגורים ומבצע באמצעותו ירי לעבר הכוח במרחב. מחבל נוסף זוהה במבנה. בתיאום עם כוחות חיל-האוויר, מטוס קרב תקף את המבנה וחיסל את המחבלים בטרם הצליחו לפגוע בכוחות.
14/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בני משפחות החטופים ממריאות הבוקר (יום ד', 14.2.24) לבית הדין הפלילי הבינלאומי, שם יגישו תלונה נגד ראשי חמאס בבית הדין הפלילי הבינלאומי. בפתח העלייה למטוס טיסת 131LY, ביום ה-131 למלחמה קיימו משפחות החטופים הצהרה מיוחדת לתקשורת.
14/02/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il