|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
"אזרחים נהרגו כתוצאה משימוש בחימוש אמריקני" [צילום: אוון ווצ'י, AP]

ביידן: לא אספק לישראל נשק אם תפלוש למרכזי אוכלוסייה ברפיח

נשיא ארצות הברית מאשר בפעם הראשונה באופן פומבי כי עצר משלוח פצצות שהיה מיועד להגיע לישראל "הבהרתי לביבי שהם לא יקבלו את התמיכה שלנו אם ייכנסו בפועל למרכזי האוכלוסייה ברפיח" "אנחנו לא מתנערים מהתמיכה בביטחון ישראל אלא מהיכולת של ישראל לצאת למלחמה באזורים הללו"
09/05/2024  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מלחמת חרבות ברזל   |   תגובות

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, הצהיר באופן פומבי כי אם ישראל תצא לפעולה צבאית רחבת היקף ברפיח - תעצור ארצות הברית את אספקת אמצעי הלחימה. "הבהרתי שאם הם ייכנסו לרפיח, והם עוד לא נכנסו לרפיח, אני לא אספק את הנשק שבו הם השתמשו בעבר כדי שישמש להתמודד עם רפיח", אמר (יום ד', 8.5.24) בראיון לרשת CNN.

ביידן הבהיר כי ארצות הברית תמשיך לדאוג לביטחונה של ישראל ותמשיך את אספקת החימוש לסוללות כיפת ברזל ואת הנדרש להתמודדות עם התקפות שמתבצעות עליה. עם זאת הדגיש כי שימוש בחימוש אמריקני באופן שיפגע באזרחים הוא פסול בעיניו. "הבהרתי לביבי שהם לא יקבלו את התמיכה שלנו אם ייכנסו בפועל למרכזי האוכלוסייה. אנחנו לא מתנערים מהתמיכה בביטחון ישראל אלא מהיכולת של ישראל לצאת למלחמה באזורים הללו", אמר.

דבריו של ביידן נאמרים לאחר שבתחילת השבוע פורסם בעיתונות האמריקנית שהממשל האמריקני עוצר משלוח של פצצות נוספות ושל אמצעי דיוק פצצות שהיה אמור להישלח לישראל. זוהי הפעם הראשונה שבה ביידן מאשר את הדברים בקולו.

בראיון אישר ביידן כי אזרחים נהרגו ברצועת עזה כתוצאה מן השימוש בחימוש האמריקני הכבד. "אזרחים נהרגו בעזה כתוצאה מהפצצות הללו ובדרכים אחרות שבהן הלכו למרכזי אוכלוסייה", ציין. עוד התייחס אל הפעולה הצבאית שביצעה ישראל השבוע להשתלטות על צדו הפלשתיני של מעבר רפיח בדרום רצועת עזה ואמר כי הוא לא מחשיב את הפעולה הזאת כפלישה בהיקף מלא לרפיח. "הם לא פגעו במרכזי אוכלוסייה", הסביר את עמדתו.

תאריך:  09/05/2024   |   עודכן:  09/05/2024
איציק וולף
+שלושה חיילי צה"ל נפצעו בינוני מפיצוץ פיר ממלוכד במזרח רפיח
19:21 09/05/24  |  יואב יצחק
דובר צה״ל הודיע כי שלושה חיילי צה"ל נפצעו באורח בינוני, כתוצאה מפיצוץ פיר ממולכד במזרח רפיח. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. משפחותיהם עודכנו.
+טורקיה: ההגבלות על המסחר מישראל לא בוטלו
18:55 09/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מכחישה את הדיווח ברויטרס בנוגע להסרת מגבלות לשלושה חודשים לחברות הסוחרות עם ישראל  ▪  שר המסחר הטורקי בולאט מדגיש כי החרם המסחרי יישאר בתוקף עד להפסקת אש בעזה וסיוע הומניטרי לעזה  ▪  כ"ץ צייץ באקס כי ארדואן נסוג ממגבלות הסחר, וטען שאסור להיכנע לאיומים ויש לייצר אלטרנטיבות.
ארדואן. הכחשה גורפת [צילום: חליל חמרה/AP]
+חיזבאללה קיבל אחריות על מתקפת כטב"מים מתאבדים לעבר חמ"ל בכפר גלעדי
18:29 09/05/24  |  עידן יוסף
חיזבאללה קיבל אחריות על מתקפת כטב"מים מתאבדים לעבר כפר גלעדי, לטענתו לעבר מפקדת כוחות צה"ל שנמצאת במקום, זאת בתגובה לחיסול אנשי חיזבאללה בכפר באפליה, היום בשעות הבוקר. קבלת אחריות חמישית להיום.

מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו תשתית טרור ומבנה צבאי של חיזבאללה במרחב עייתא א-שעב. מוקדם יותר היום ירו כוחות צה"ל להסרת איום במספר מרחבים בדרום לבנון.

מטוסי קרב ולוחמי ההגנה האווירית של חיל האוויר יירטו אחר הצהריים שני כלי טיס בלתי מאוישים בשטח לבנון. כמו כן, זוהו מספר שיגורים שחצו מלבנון לעבר מספר מרחבים בצפון הארץ. זוהו פגיעות במרחב שלומי, בעקבותיהן פרצה שריפה במרחב, כוחות כיבוי אש פועלים במקום על מנת לכבות את השריפה. אין נפגעים.
+נתניהו על איום ביידן: "אם נצטרך, נילחם גם בציפורניים"
17:49 09/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו וביידן שוחחו בתחילת השבוע במשך כשעה וחצי והאחרון איים באמברגו נשק  ▪  נשיא ארצות הברית התנגד נחרצות לפעולה ברפיח ללא פינוי אזרחי  ▪  מסתמן רוב בקבינט להרחבת הפעולה ברפיח
נתניהו. איתן מול לחץ אמריקני [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מיליציות עירקיות טוענות שתקפו היום את בסיס נבטים
17:38 09/05/24  |  עידן יוסף
המיליציות השיעיות בעירק טוענות: תקפנו לפנות בוקר את בסיס נבטים באמצעות כטב"ם.
+בנט: הודעת ביידן על השהיית הנשק - שגיאה
17:35 09/05/24  |  עידן יוסף
ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, אמר בתגובה לאמברגו הנשק האמריקני: "הנשיא ביידן הוא חבר של מדינת ישראל, אבל ההודעה שלו בעניין עצירת חימושים היא שגיאה. אם אתה רוצה שטבח 7.10 לא יחזור על עצמו, אתה צריך לתת גב למדינת ישראל בשעה המורכבת הזאת".
בנק. ביידן שגה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+חשד לחדירת כלי טיס עויין באצבע הגליל
17:31 09/05/24  |  עידן יוסף
לפחות שני כטב"מים יורטו באזור מטולה. לפני שעה קלה הודיע חיזבאללה שכטב"ם ששיגר פגע במטולה.
+שיגורים מלבנון לגליל; אחד השיגורים פגע בשלומי
17:17 09/05/24  |  עידן יוסף

[צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+5,100 אזרחים נרצחו בפעולות טרור, 834 מתוכם השנה
16:01 09/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מתוך 5,100 חללי פעולות האיבה, 782 מהם ילדים ובני נוער עד גיל 18  ▪  מאז יום הזיכרון אשתקד ועד היום נוספו 834 נרצחים בפעולות האיבה  ▪  מ'השבת השחורה' ובמהלך כל מלחמת 'חרבות ברזל' נרצחו 822 אזרחים
אתר הטבח ביער רעים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+גלנט במסר משותף ״לאויבינו ולחברינו״: ״אי אפשר להכניע את מערכת הביטחון״
15:30 09/05/24  |  מירב ארד
שר הביטחון יואב גלנט, מגיב על דברי הנשיא ביידן, ואומר כי "יהיה המחיר אשר יהיה, נבטיח את קיומה של מדינת ישראל ונזכור היטב את הציווי לעולם לא עוד. עבורי זה לא רק ציווי, זאת תוכנית עבודה.

בטקס של משרד הביטחון לרגל יום הזיכרון, אמר גלנט: "אני פונה ואומר מכאן לאויבי ישראל ולחבריה הטובים ביותר - אי-אפשר להכניע את מדינת ישראל - לא את צה"ל, לא את משרד הביטחון, לא את מערכת הביטחון ולא את מדינת ישראל. אנחנו נעמוד, נשיג את המטרות שלנו - נכה את החמאס, נדביר את החיזבאללה ונביא ביטחון״.
[צילום: שחר יורמן]
+נהרס בית המחבל תושב מ.פ שועפאט שביצע פיגוע יריבצומת ראם
14:37 09/05/24  |  מירב ארד
הושלמה הריסת בית המחבל פאדי ג׳מג׳ום, תושב מ.פ שועפאט שביצע פיגוע ירי לפני כשלושה חודשים בצומת ראם, במהלכו רצח שני בני אדם ופצע נוספים עד שנוטרל.

+הלוי לבג"ץ: לעצור את ביקורת אנגלמן על המלחמה
14:27 09/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל וצה"ל תומכים בהוצאת צו ביניים שימנע את פעילות מבקר המדינה עד להכרעה בעתירות נגד הביקורת, ומבקשים שלא לקדם את הביקורת גם לפני ההכרעה בנוגע לצו הביניים
הלוי. מחלוקת על עיתוי הביקורת [צילום: דובר צה"ל]
+אזעקה ביישוב נטועה שבגליל המערבי
14:24 09/05/24  |  מירב ארד
אזעקות המתריעות מפני ירי רקטות וטילים הופעלו ביישוב נטועה שבגליל המערבי.
+31 מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון
13:03 09/05/24  |  מירב ארד
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה למעצר 31 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-4,000 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון ובחטיבת הבקעה והעמקים, כ-1,700 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.


+פקחים פשטו על אולפני אל-ג'זירה בנצרת והחרימו ציוד
12:26 09/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הציוד שהוחרם כולל מצלמה, משדר TVU, חצובת טריפוד וערכת אודיו. לציוד זה יש קשר ישיר לשידורים חיים של אל-ג'זירה, שלדברי בעל המשרד שודרו לאחרונה אתמול
האכיפה במשרדים בנצרת
+זה לא מוסרי לגרש תושבים מבתיהם ברפיח
12:23 09/05/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה
נכון להיום כבר גרשנו כ-200,000 תושבים מרפיח לצחיחות המדבר  ▪  מה שהצליחו הבורחים לקחת איתם לאי שם המדברי לא יספיק לקיום ליותר מכמה ימים
רפיח [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
+טראמפ תוקף את ביידן: "לקח את הצד של הטרוריסטים"
11:39 09/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הנשיא לשעבר שמתמודד על כהונה נוספת מול ביידן כינה אותו "חלש ומושחת" וטען כי הוא "מוביל את העולם למלחמת עולם שלישית"  ▪  ארגונים יהודים מתחו בביקורת חריפה על הנשיא ביידן והזהירו: "להטיל ספק בכוחה של הברית - זה מסוכן"
טראמפ. "ביידן חלש ומושחת" [צילום: ווין מקנמי/'AP]
+סמוטריץ': להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס והחזרת החטופים. זה כרוך בכיבוש רפיח באופן מלא
10:35 09/05/24  |  מירב ארד
חבר הקבינט המדיני בטחוני, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳: "ערב יום העצמאות ה- 76 שלנו, אנחנו מקבלים תזכורת שמלחמת העצמאות שלנו עוד לא הסתיימה. את עצם ההכרזה על הקמת המדינה נאלצנו לעשות למרות התנגדות נחרצת של מרשל, מזכיר המדינה בממשל טרומן, ולמרות אמברגו נשק שהטילה ארה"ב על המדינה שזה עתה קמה, וגם את המלחמה הזו אנחנו חייבים להמשיך עד הניצחון, למרות, ובמידה מסוימת דווקא בשל התנגדות ממשל ביידן ועצירת משלוחי הנשק. פשוט אין לנו ברירה אחרת שלא תסכן את קיומנו וביטחוננו".

השר סמווטריץ הוסיף: "שני דברים קריטיים שאנחנו חייבים לעשות עכשיו: להמשיך את המלחמה בעזה עד להשמדת חמאס והחזרת החטופים. זה כרוך בכיבוש רפיח באופן מלא כאן ועכשיו; לשמור על האחדות שלנו מכל משמר. רק יחד נוכל לעמוד מול האויבים שלנו וכנגד הלחצים הבינלאומיים הכבירים שמופעלים עלינו להיכנע"
+יועץ לחמינאי: אם ישראל תאיים על אירן - נשנה את הדוקטרינה הגרעינית
09:57 09/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יועץ למנהיג האירני העליון טוען כי טהרן לא החליטה עד היום לבנות פצצה גרעינית, אך אם קיומה של אירן יאויים - היא תיאלץ לשנות את הדוקטרינה הצבאית שלה
אירן טענה כל השנים - הגרעין להפקת אנרגיה בלבד [צילום: הארגון לאנרגיה אטומית/AP]
+השר ישראל כ"ץ: ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד להשמדתו. אין מלחמה צודקת מזו
09:51 09/05/24  |  מירב ארד
שר החוץ ישראל כ"ץ בתגובה להחלטת ממשל ביידן לעכב את משלוחי הנשק: "ישראל תמשיך להילחם בחמאס עד להשמדתו. אין מלחמה צודקת מזו".
+שני הרוגים מכוח רדואן בתקיפת רכב בדרום לבנון
09:35 09/05/24  |  מירב ארד
דיווח: כלי רכב הותקף על-ידי חיל-האוויר באזור צור בדרום לבנון. ברכבכ היו שני פעילים של כוח רדואן של חיזבאללה.
+ח"כ דנון: הקבינט הקשיב לאמריקנים יותר מידי בהתחלה, וזו הייתה הטעות
09:30 09/05/24  |  מירב ארד
ח"כ דני דנון התייחס בראיון לרדיו 103FM להצהרת נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שייעצרו משלוחי הנשק מארה"ב אם ישראל תפעל ברפיח: "הקבינט הקשיב לאמריקאים יותר מידי בהתחלה, וזו הייתה הטעות, הייתה אולי מחשבה שהאמריקנים העריכו את זה, הם אומרים 'אי אפשר להמשיך כפי שזה נראה כרגע' הם הציבו אותנו במצב מאוד בעייתי".
+ארדן על עיכוב משלוחי הנשק: "נותן תקווה לאויבים שלנו"
09:04 09/05/24  |  מירב ארד
השגריר באו"ם גלעד ארדן הגיב בראיון לכאן רשת ב' להחלטת הממשל האמריקני לעכב את משלוח הנשק לישראל: "כל לחץ שמופעל על ישראל מתפרש על ידי האויבים שלנו כמשהו שנותן להם תקווה. מדינת ישראל צריכה לפעול לפי אינטרסים בטחוניים מעל כל דבר אחר".
+בפעם השלישית: צה״ל הודיע על מבצע במרחב זיתון
09:01 09/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המבצע החל במטס תקיפה של מטוסי קרב של חיל-האוויר שבמהלכו הותקפו כ-25 מטרות טרור  ▪  הכוחות פועלים לטיהור השטח במרחב זיתון
הפצצה בשכונת זייתון בעזה [צילום: AP]
+לפיד: האלימות כלפי משפחות החטופים היא בלתי נסלחת
08:20 09/05/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד: "האלימות כלפי משפחות החטופים היא בלתי נסלחת. משטרת ישראל צריכה להכיל את הפגנות המשפחות ואת הכאב שלהן. במקום לשלוח שוטרים להכות אותם הממשלה צריכה לעשות הכל כדי להחזיר הביתה את הילדים והילדות שלהם."
+הותר לפרסום: סמ"ר חיים סבח נפל בפעילות מבצעית בצפון
06:17 09/05/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
סמ"ר סבח שירת בחיל הגנת הגבולות ונפל אתמול במהלך פעילות מבצעית  ▪  לא נמסר מועד הלוויתו
חיים סבח ז"ל. ההרוג ה-615 של צה"ל במלחמה [צילום: דובר צה"ל]
+500 סטודנטים יהודים בקולומביה נגד האנטישמיות
05:24 09/05/24  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פרסמו מכתב ראשון מסוגו, תקיף וגאה - כולל נגד יהודים שהתיימרו לדבר בשמם ונגד מי "שהפנו את מבטם בשתיקה"  ▪  מבהירים: נמשיך לעמוד לצידה של ישראל, גם אם יש לנו חילוקי דעות
דגל פלשתין ליד אולם המילטון, אוניברסיטת קולומביה [צילום: מרי אלטפר, AP]
+סמוטריץ' לנתניהו: "4 ימים להחליט על בנייה ביו"ש, אחרת אקדם אותה"
23:43 08/05/24  |  עידן יוסף
השר במשרד הביטחון סמוטריץ' מאיים כי אם לא תאושר בנייה ביהודה ושומרון, יקדם אותה בעצמו. במכתב לרה"מ נתניהו, טען סמוטריץ' כי "הקפאת הבנייה היא פרס לטרור" וכי לא יתפשר בנושא. נתניהו נדרש להודיע בתוך 4 ימים אם הוא תומך או מתנגד להקפאה.

"בהמשך לפניותיי הרבות אליך, הפעם האחרונה שמועצת התכנון העליונה התכנסה לאישור תוכניות בנייה ביו"ש הייתה ביוני 2023. מציאות זו שבה מתבצעת דה-פקטו הקפאת בנייה ביו"ש, היא בלתי נסבלת, בלתי מתקבלת על הדעת ומהווה פרס לטרור. לא אוכל להשלים איתה עוד", הבהיר (חדשות 12).
+בכיר ישראלי על המגעים לעסקה: "זה מצעד האיוולת, נתניהו לא מאפשר לקדם את המו"מ"
23:30 08/05/24  |  עידן יוסף
בכיר ישראלי מתח ביקורת חריפה על התנהלות המדינה במסגרת המגעים לעסקת חטופים. "זה מצעד האיוולת, טעות גדולה. אנחנו דוהרים אל קיר ונתניהו לא מאפשר לקדם את המו"מ", התריע הבכיר (חדשות 13).
+ביידן בוחן מחדש את הסיוע הצבאי לישראל
23:22 08/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בריטניה או מדינות אחרות שוקלות בדעתן לעצור ייצור ביטחוני וחלקי חילוף לישראל בעקבות הצד הפומבי וחסר התקדים של ארצות הברית המונע מישראל חימוש אמריקני מדויק  ▪  דובר משרד החוץ של ארה"ב תקף את ח"כ טלי גוטליב  ▪  משלחת המו"מ הישראלית בקהיר העבירה איתותים שליליים
טנקים בגבול רצועת עזה [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]
+מסתמן: מיארה תתמוך בבקשה לעצור ביקורת מבקר המדינה בצה"ל עד תום המלחמה
22:48 08/05/24  |  עידן יוסף
המדינה צפויה לתמוך מחר בבג"ץ בעתירת תנועת אומ"ץ נגד משרד המבקר, ותבקש לעצור את ביקורת גופי הביטחון, ובראשם צה"ל, עד תום המלחמה. היועמ"ש לממשלה מיארה תייצג את עמדת הרמטכ"ל הרצי הלוי, הטוען כי זהו לא העיתוי המתאים לביקורת עקב עוצמת הלחימה.

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן מתעקש לפתוח בביקורת מיד, למרות התנגדות צה"ל. גורמים במערכת הביטחון טוענים כי הביקורת תפגע במאמץ המלחמתי ותסיט את קשב המפקדים (ynet).
+חשד לחדירת כלי טיס עויין לדרום הגולן
22:39 08/05/24  |  עידן יוסף

+לוחם נפצע קל במטח מרפיח לכרם שלום; חמאס יורה פצמ"רים לעבר הנמל הצף
22:08 08/05/24  |  עידן יוסף
מחבלי חמאס שיגרו היום פעמים פצמ"רים למרחב שבו האמריקנים בונים את הנמל הימי. בשעות הבוקר ובשעות הצהריים שוגרו פצמ"רים לעבר המרחב שבו האמריקנים בונים בימים אלה את הנמל הימי. לא היו נפגעים בגוף או נזק, אבל כמו בכרם שלום גם בצפון הרצועה, ארגון הטרור מנסה לפגוע במי שמנסה לסייע לאוכלוסייה בעזה (חדשות 13).
+כוכבי: אין דרך לשחרר חטופים ללא עצירת המלחמה
22:04 08/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הרמטכ"ל לשעבר אמר בכנס בארה"ב כי צה"ל בפיקודו ידע הרבה על האויב בעזה, אך אירן הייתה העדיפות העליונה שלו  ▪  כוכבי הוסיף כי האופן שבו פירש חמאס את הקריאות לסרבנות מצד מתנגדי הרפורמה הזיק לישראל
כוכבי. נחשב לאחד ממחוללי הקונספציה [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+חיזבאללה דחה את הצעת צרפת להסדרה בלבנון
21:24 08/05/24  |  עידן יוסף
חיזבאללה דחה את הצעת צרפת להסדרה בלבנון, שבמסגרתה יוסג כוח רדואן צפונה לעומק של 10 קילומטרים מגבול ישראל. בתשובת ארגון הטרור נאמר כי רוב אנשי הכוח הם תושבי הכפרים הסמוכים לגבול, ולכן לא ניתן למנוע מהם להיות בבתיהם.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ביידן: לא אספק לישראל נשק אם תפלוש למרכזי אוכלוסייה ברפיח
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מלחמת חרבות ברזל
גורמים המעורים בשיחות בין ישראל לארצות הברית הביעו תסכול מהחלטת ארצות הברית לעכב את משלוח הפצצות המדויקות. הגורמים הוסיפו כי "המהלך עלול לחבל במאמצים להשגת עסקת החטופים שנמצאת בנקודה קריטית". לדברי הגורמים ישראל גם אמרה לאמריקנים כי את הלחץ צריך להפעיל על חמאס ולא על ישראל.
08/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי אמר כי "מטרות הלחימה סותרות - אין דרך להביא לשחרור החטופים ללא עצירת המלחמה". בהקלטות מכנס לקהל יהודי בארה"ב, ששודרו בארה"ב, הוסיף כוכבי "לא תפסנו את עזה כאיום קיומי. אירן הייתה העדיפות העליונה. עוד גילה על מבצע שקידמה ישראל לחיסולם של יחיא סינוואר ומוחמד דף, אך הדבר היה בעייתי משום שהם היו באזורים המאוכלים בצפיפות.
08/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ, כלי טיס של חיל-האוויר בהכוונה מודיעינית של שב"כ וזרוע הים, חיסל ביממה האחרונה את המחבל אחמד עלי, מפקד הכוח הימי של חמאס בעיר עזה.
08/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
עכשיו זה רשמי: הרמטכ"ל הרצי הלוי הודיע לתא"ל עופר וינטר על שחרורו מצה"ל. הלוי סיכם על כך עם שר הביטחון יואב גלנט. וינטר נמצא כבר שנה וחצי ללא תפקיד - ולא סוכם לתפקיד בדיון האחרון.
08/05/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הותר לפרסום: מת מפצעיו פקד ייטב לב הלוי, לוחם הימ״מ אשר נפצע באורח אנוש בפעילות מבצעית במרחב טולכרם. ייטב לב ז״ל פונה באורח אנוש לבית החולים בילינסון, שם נלחמו הצוותים הרפואיים על על חייו בימים האחרונים.
08/05/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
חיים רמון
חיים רמון
שר הביטחון והמטכ"ל מפחידים את הציבור תוך שימוש פסול בתקשורת    כל התוכניות ההזויות שפרסם גלנט לניצחון ברצועה ולהקמת שלטון חדש ברצועה במקום חמאס, התפוגגו בלי שום הישג, וזה עדיין לא מ...
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il