|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מדף צף לסלון ולמטבח: הוסיפו אחסון דקורטיבי לבית
כתיבת המומחים
שירותי אחסנה: זה הזמן לפנות מקום בבית למה שחשוב באמת
[צילום: נועם בנימין נתניהו, יאיר לפיד מושקוביץ/דוברות הכנסת]

לפיד: "לא תהיה אפילו מזרקה על שמך"; נתניהו: "נתלה לך מזרקה ותחזור לערוץ 12"

ראש הממשלה: מקבל את מתווה ביידן לעסקת חטופים; ההחלטות שקיבלתי בנושא הצוללות וכלי השיט – חיוניות לביטחון ישראל. המציאות כבר הוכיחה זאת, וההיסטוריה תוכיח ביתר שאת ראש האופוזיציה: "שנינו יודעים שההסכם עם לבנון היה למרות התנגדות חיזבאללה ועסק בקידוחי גז בעומק הים. כולם רואים את ההיסטריה מול מסקנות ועדת החקירה בעניין הצוללות"
24/06/2024  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 25   |   תגובות

בתום דיון 40 חתימות במליאת הכנסת בנוכחות ראש הממשלה, אמר ח"כ בנימין נתניהו: "אנחנו לא מוכנים להתפשר על פחות מניצחון מוחלט על מרצחי החמאס. אנו מכים בהם באלפיהם, אנו רודפים את בכיריהם, ונמשיך לעשות זאת עד שנחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס, עד שנשיב את 120 החטופים – החללים והחיים כאחד, עד שנבטיח שעזה לא תהווה איום על ישראל ועד שנשיב את תושבי הדרום והצפון בבטחה לבתיהם. דבר לא יעצור אותנו. ככל שאנו מעמיקים את המלחמה ברצועת עזה הולכות ונחשפות בפנינו עוד עדויות להיקף המערכה הרב חזיתית נגדנו. אנו נסכל את המערכה הזו כי אירן טוענה בנו בגדול. היא לא לוקחת בחשבון את הנחישות שלנו לגבות מחיר הרסני מתוקפינו.

"אנו עומדים בפני אתגרים גדולים ובפני הכרעות קשות. הם יחייבו הקרבה, אומץ לב ואחדות בתוכנו. אני מבטיח לכם שלושה דברים: הראשון – לא נסיים את המלחמה עד שנשיב את כל החטופים – חללים וחיים כאחד. אנו מחויבים להצעה הישראלית שהנשיא ביידן בירך עליה. עמדתנו לא השתנתה. הדבר השני, שלא סותר את הראשון – לא נסיים את המלחמה עד שנחסל את החמאס ועד שנשיב את תושבי הצפון והדרום בבטחה לבתיהם. הדבר השלישי – בכל מחיר ודרך נסכל את כוונות אירן להשמידנו.

"בזמן מלחמה אני לא מתכוון להתייחס לוועדות חקירה, אבל ההחלטות שקיבלתי בנושא הצוללות וכלי השיט – היו ונשארו חיוניות להבטחת ביטחון ישראל מול ציר הרשע של אירן. חלקן כבר באו לידי ביטוי במלחמה הנוכחית. הספינות שהבאנו יירטו מתקפות כטב"מים על מדינת ישראל במלחמה הנוכחית והצילו חיים רבים. מה היה קורה אם לא הייתי מקבל את ההחלטה להביא את הספינות האלו. אתם מדברים איתי על נהלים ביורוקרטיים? אני מדבר על ביטחון ישראל. ההחלטה שלי הייתה חיונית לביטחון ישראל. המציאות כבר הוכיחה זאת, וההיסטוריה תוכיח זאת ביתר שאת. שום ועדת חקירה שמונתה על-ידי ממשלה קודמת במטרה פוליטית ברורה לא תשנה זאת. אני מוכן לספוג את הנאצות שלכם, ואת ועדות החקירה שלכם, למען ביטחון ישראל ולמען לוחמינו הגיבורים.

"בזמן שחיילינו נלחמים בחירוף נפש, יש מי שמנסים להחליש את הרוח. הם אומרים שצה"ל לא יכול לנצח. הם מגדפים, הם מנרמלים אלימות ואין פוצה. רוב העם דוחה את הקיצוניות הזו ומלוכד בהבנה העמוקה שאסור לנו להרפות ממאמץ המלחמה, שאנו חייבים לנצח, שעלינו להתאחד ולזכור שהאויב נמצא בחוץ בפנים ורוב העם צודק. אנו חייבים להילחם יחד על קיומנו נגד אויבינו. יחד נילחם ויחד ננצח".

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד השיב: "הדבר המדהים הוא שלא הבנת. הדבר היחיד שיישא את שמך, זה שבעה באוקטובר. אין מנהיג אחד בעולם שהיה נשאר בתפקידו יום אחד. אין אחד שלא היה הולך בשמיני באוקטובר. לוקח אחריות, מרכין את ראשו, מבקש סליחה מעם ישראל והולך. רק אתה נשאר. צובר עוד ועוד כישלונות. אתה אמרת שהחמאס מורתע ולא יתקוף. אני יודע שאתה רוצה שנשכח את זה, אבל לא שכחנו.

"שבועיים לפני שבעה באוקטובר עשיתי מסיבת עיתונאים והזהרתי מאסון. אתה ואני ראינו בדיוק את אותו חומר מודיעיני, ראינו בדיוק אותן אזהרות, רק אתה לא רצית לשמוע. היית עסוק מדי בניסיון להרוס את מערכת המשפט. פה בכנסת, במסדרונות הסתובבו אלופי צה"ל, הרמטכ"ל, התחננו שתקשיב. אמרת פעם אחר פעם, "אתם מפריזים, האיום לא כזה גדול, הם מורתעים, לא יקרה כלום". אמרת והעברת להם מיליוני דולרים, במזוודות. חשבת שאתה קונה שקט בכסף והתברר שעבדו עליך. אתה זה שיזם הכנסת פועלים זרים מעזה, והתברר שהם אספו עלינו מודיעין מהיום הראשון.

"אתה אמרת שתנצח את אירן. במשמרת שלך האירנים תקפו אותנו לראשונה אי-פעם. כטב"מים, טילי שיוט, טילים בליסטיים. היית צריך להתחנן לאמריקנים שיעזרו לך להגן על מדינת ישראל. במשמרת שלך האירנים הפכו למדינת סף גרעינית. מעשירים אורניום ל-60%. אין לך שום אפשרות להוביל קואליציה בינלאומית נגדם – כי איש לא רוצה לעבוד איתך.

"אחרי ההסכם הימי עם לבנון, הישג מדיני וכלכלי יוצא דופן, המצאת את השקר העלוב שזה פגע בהרתעה מול חיזבאללה. אם זה ככה, למה לא ביטלת את ההסכם? מה שהרס את ההרתעה בצפון זה דבר אחד בלבד – אתה נתת לחיזבאללה לבנות אוהלים בתוך השטח הריבוני של ישראל. אני רוצה להזכיר לך, במשמרת שלי הם לא ירו לשטח ישראל. הם לא העזו. במשמרת שלך פינית את כל הצפון מרוב פאניקה. טעות של היסטריה. כבר שמונה חודשים וחצי הם כותשים את הצפון.

"התרסקות טוטאלית. לא רק הביטחון מתפרק, גם הכלכלה מתפרקת. דירוג האשראי ירד, איבדתם שליטה על הגירעון. יש ירידה של 60% בהשקעות הזרות בטכנולוגיה. מעמד הביניים מתרסק. הודעת בחגיגיות שתעמוד בראש קבינט יוקר המחיה. כמה ישיבות של הקבינט הזה ניהלת?

ממשלה הקיצונית והמופקרת שלך מתפרקת מתחת רגליך. האדמה בוערת. הממשלה הבאה לא תהיה ממשלת שמאל ולא תהיה ממשלת ימין, היא תהיה ממשלה של שפויים ומתונים. אל ייאוש עם ישראל – עוד מעט תהיה פה ממשלה מתפקדת שתיתן כבוד לדמוקרטיה, ותיתן כבוד ליהדות, והחברים בה יכבדו זה את זה כי הם זוכרים שיש דבר כזה מדינה שמישהו צריך לדאוג לה. תהיה פה ממשלה שתחזיר את החטופים, ותחזיר הביתה את תושבי הצפון ותושבי הדרום, ותעשה הסכם נורמליזציה עם סעודיה. היא תהיה עניינית, היא תהיה הגונה, היא תעבוד רק למען עם ישראל ואזרחי ישראל".

נתניהו עלה אחריו לדוכן ואמר: "שמעתי את דבריו של ראש האופוזיציה לפיד. על מה אתה מדבר? אתה נכנעת לחיזבאללה בהסכם גז מביש. נתת להם שטחים של מדינת ישראל, נתת להם את הגז של מדינת ישראל. הלכת ונכנעת. אתה הקמת ממשלה עם תומכי טרור. אתה, בנט וליברמן הקמתם ממשלה יחד עם נציגי האחים המוסלמים. נתתם ונתתם. נכנעתם ונכנעתם. אתה ובנט אתם הכנסתם פועלים מעזה וגם התגאיתם בזה. אתה נכנעת לכל תכתיב בינלאומי. אתה תמכת בסרבנות. אתה החלשת ומחליש את לוחמינו, אתה מפלג את העם בעיצומה של מלחמה. אומנם היית זמן קצר ראש ממשלה וגם בזמן הזה הספקת לבזות את התפקיד הזה. אם מעניינת אותך מזרקה – נתלה לך מזרקה ותחזור לערוץ 12 – אולי תעזור להם להעלות את הרייטינג סוף כל סוף".

לפיד הגיב: "אדוני ראש הממשלה אתה משקר כמו שאתה נושם. כל מטרתך היא שלא נדבר על פרשת הצוללות ושחס וחלילה לא נשאל את השאלות שהוועדה שאלה. למה אישרת למצרים צוללות מאחורי גבו של צה"ל ומשרד הביטחון? למה ביטלת את המכרז הבינלאומי בשביל הצוללות הגרמניות של המקורבים שלך. אם כבר אתה מתעקש – שנינו יודעים שההסכם עם לבנון היה למרות התנגדות חיזבאללה ועסק בקידוחי גז בעומק הים. מה זה קשור לזה שחיזבאללה מפציץ את שטח ישראל במשך שמונה חודשים? אתה כמו תמיד שתקת, לא עשית כלום מול החיזבאללה. את הפועלים הזרים החלו להכניס מעזה במשמרת שלך. כולם רואים את ההיסטריה מול מסקנות ועדת החקירה בעניין הצוללות. עשית שם דברים שלא יעשו, סיכנת את ביטחון ישראל. לא תהיה אפילו מזרקה על שמך, רק את שבעה באוקטובר יזכרו לך".


תאריך:  24/06/2024   |   עודכן:  24/06/2024
עידן יוסף
+הפארודיה של ח"כ טלי גוטליב: "גברת מיארה, אולי את עסוקה ב..."
23:30 24/06/24  |  עידן יוסף

+בקריאה ראשונה: תוארך הוראת השעה המעלה בשנה את גיל הפטור ממילואים
22:05 24/06/24  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת התיקון לחוק שירות ביטחון. 51 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול 47 מתנגדים. מוצע בה להאריך את תוקפה של הוראת השעה בעניין גיל הפטור ממילואים בשלושה חודשים, עד ל-30 בספטמבר 2024. הוראת השעה קובעת העלאה בשנה של הגיל שבו יינתן פטור מחובת שירות ביטחון, כך שעבור יוצא צבא שאינו קצין הפטור משירות מילואים יינתן בגיל 41, ועבור יוצא צבא קצין יינתן פטור ממילואים בגיל 46. בנוסף, קובעת הוראת השעה כי גיל הפטור של יוצאי צבא המשרתים במקצועות או בתפקידים מסוימים שנקבעו בצו בידי שר הביטחון יועלה לגיל 50.

אם הגיע יוצא צבא לגיל 40, 45 או 49 לפני סופה של שנת 2023 - פטור משירות מילואים יינתן לו בסוף השנה.

השרה אורית סטרוק: "אנו עוסקים כאן בהעלאת גיל הפטור לחיילי המילואים. כולם צריכים לשאת בנטל הזה וכולם בעזרת השם יישאו בנטל הזה כי הנטל הזה הוא זכות עצומה, הוא בנפשנו, כי רק כך נציל את עצמנו מהמצב שבו אנו נמצאים. אני מצדיעה מכאן לכל חיילי המילואים הגיבורים ולכל נשותיהם הגיבורות".

+סמוטריץ' בישיבת הסיעה: מתכוון לנצל את סמכותי כדי לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון
15:49 24/06/24  |  מירב ארד
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בישיבת הסיעה: "אני רוצה לומר כאן היום בקול ברור וצלול: משימת חיי היא לסכל כל אפשרות להקמת מדינה פלשתינית בלב הארץ. זאת הסיבה שנכנסתי לעשייה ציבורית והקמתי את עמותת רגבים ומאוחר יותר נכנסתי להנהגה הלאומית, נבחרתי לכנסת והתמנתי לשר בממשלה. אני לא מסתיר את כוונותיי ואני אומר את הדברים בצורה הברורה ביותר. אני מתכוון לנצל את סמכותי כדי להביא לשינוי המצב בשטח, לחזק את ההתיישבות ביהודה ושומרון, להסדיר את ההתיישבות הצעירה שהיא המחסום בפני ההשתלטות הערבית על השטחים הפתוחים ואני מתכוון לקבוע עובדות בשטח על-מנת להפוך את יהודה ושומרון לחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ובכך להסיר את הסכנה הנוראית של הקמת מדינה פלשתינית שתסכן את קיומה של מדינת ישראל ותהיה שלוחה קדמית של אירן דקות ספורות מתל אביב כמו חיזבאללה בצפון וחמאס בדרום."

+יאיר גולן: לצד האיומים הקיימים, יש לנו איום פנימי מבית
15:05 24/06/24  |  מירב ארד
יו"ר העבודה, יאיר גולן, התייחס למכתבי האזהרה ששלחה ועדת החקירה לפרשת הצוללות: "לצד האיומים הקיימים עמם מתמודדת המדינה, יש לנו איום פנימי מבית בדמותו של לא פחות מאשר ראש ממשלת ישראל" -
+לפיד: נתניהו מסוכן לביטחון ישראל, מסוכן לאזרחי ישראל
14:47 24/06/24  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, תקף את ראש הממשלה בפתח ישיבת סיעתו: "נתניהו מסוכן לביטחון ישראל - כך בפרשת הצוללות, כך באסון הר מירון, כך בכל ההתנהלות שהובילה וגרמה לטבח 7 באוקטובר. כך בניהול הכושל של המלחמה מאז, גם בצפון וגם בדרום" -
+ועדת הכלכלה אישרה: להפחית רגולציה על יבוא מוצרי חשמל
13:33 24/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד האנרגיה יפרסם באתר האינטרנט שלו את רשמית סוגי המכשירים צורכי האנרגיה שניתן לייבא במסלול האירופי בהתאם להצהרה על עמידה בתנאי הנצילות האנרגטית. בנוסף ניתן יהיה לייבא בפטור מאישור גם מכשירים שצריכת האנרגיה שלהם היא נמוכה וכזו שלא גורמת לפגיעה במשק האנרגיה
[צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת]
+איזנקוט על "עסקה חלקית": זה מנוגד להחלטת קבינט המלחמה"
13:15 24/06/24  |  מירב ארד
ח"כ גדי איזנקוט על אמירתו של נתניהו בנוגע לעסקת חטופים חלקית עם חמאס: "האמירה של רה"מ היא בניגוד להחלטת קבינט המלחמה". הוסיף: "כמי שישב בקבינט המלחמה עד לפני שבועיים, בכל הדיונים בקבינט עמדו שתי חלופות בלבד: או עסקה בשלב אחד, מה שנקרא הכל תמורת הכול, או עסקה כוללת בשלושה שלבים", אמר. "על זה הקבינט הצביע פה אחד, ולכן האמירה של רה"מ על עסקה חלקית היא בניגוד להחלטת קבינט המלחמה, אולי זו פליטת פה. אני חושב שזה מחייב הבהרה לאור סערת הנפש שזה עושה למשפחות החטופים".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel   אוהד טל   אופיר כץ / Ofir  Katz   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   אושר שקלים / Osher  Shekalim   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   אליהו דלל / Eli Dallal   אליהו רביבו / Revivo Eliyahu    אלמוג כהן / Almog  Cohen   ארז מלול / Erez  Malul   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דבורה ביטון / Dvora  Biton   דוד  ביטן / David Bitan   דן אילוז / DAN Iluz   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky   טלי גוטליב / Tali  Gottlieb   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יונתן משריקי / Yonatan Mishraki   יוסף עטאונה / Youssef  Atauna   יוקר המחיה   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   ינון אזולאי / Yinon  Azoulay   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב אשר / Yakov  Asher   יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak    יצחק שמעון סרלאוף    ירון לוי / Yaron Levi   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   ממשלת ישראל / Israel Government   מנסור עבאס / Mansour Abbas   משה אבוטבול / Moshe Abutbul   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה רוט / Moshe  Roth   מתן כהנא / Matan  Kahana   נאור שירי   ניר ברקת / Nir  Barkat   סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili   סימון דוידסון / Simon Davidson   עודד פורר / Oded Forer   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמית הלוי / Amit  Halevi   צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot   צביקה פוגל / Tzvika  Foghel   צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלום דנינו / Shalom  Danino   שלי טל מירון / Shelly Tal Meron   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרון ניר / Sharon Nir   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד: "לא תהיה אפילו מזרקה על שמך"; נתניהו: "נתלה לך מזרקה ותחזור לערוץ 12"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 25
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 24.2.24) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק מקורות אנרגיה, שנועדה להפחית רגולציה על יבוא מוצרי חשמל. ההצעה היא חלק נוסף ברפורמת "מה שטוב לאירופה טוב לישראל", שנועדה לטפל ביוקר המחיה.
24/06/2024  |  מירב ארד  |   חדשות
הוועדה לפיקוח על הקרן לאזרחי ישראל סיירה (יום א', 23.6.24) במפעלי ים המלח שבבעלות חברת ICL, המחזיקה בזיכיון מטעם המדינה לכריית מחצבים מים המלח.
23/06/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המיוחדת של הכנסת לטיפול בשורדי השואה, התכנסה (יום ה', 20.6.24), לדיון בנושא קהילות שורדי שואה ואזרחים ותיקים ופתרונות דיור קהילתי. יו"ר הוועדה, ח"כ מירב כהן, פתחה את הדיון בהציגה נתונים מדאיגים על גידול האוכלוסייה המבוגרת בישראל: "כבר היום חיים בישראל מעל 1.1 מיליון איש מעל גיל 65, ובשנת 2040 צפוי מספר זה להכפיל את עצמו. מגמה זו מחייבת אותנו לפעולה מיידית למציאת פתרונות דיור יצירתיים ונגישים שיאפשרו לאזרחים ותיקים ושורדי שואה לחיות בכבוד וברווחה".
20/06/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (יום ד', 19.6.24) בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק רישוי עסקים (תיקון מס' 38), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת משה גפני, יונתן משריקי, דן אילוז, משה רוט ויעקב אשר. 19 חברי כנסת תמכו בהצעה, עם שני נמנעים.
19/06/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
דובר הכנסת הודיע כי נוכח האירוע החמור שארע (יום ד', 19.6.24) ביציע הציבור אשר נועד לפגוע בסדר הציבורי במליאת הכנסת, יגיש קצין הכנסת, ניצב יובל חן, תלונה במשטרה כנגד המתפרעים.
19/06/2024  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
החרדים אינם אוכלים בשר חזיר אבל מתנהגים כחזירים    אילו הייתה בהם רגישות היו מקדימים מחווה להכרעת בג"ץ    מסלקים אל צה"ל מיד 1,000 רמאים שאינם לומדים אבל מקבלים כסף מן הישיבה
1,000 שקל אגרה על כל פועל למינימום 350 פועלים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
איציק וולף
מדינת ישראל חייבה תאגידי בניין לשלם אגרה של 350,000 שקל עבור 350 עובדים זרים, אך לא הצליחה להביא את הכמות המובטחת    רבים מהפועלים שהגיעו מהודו ומסרי לנקה לא היו פועלי בניין בהכשרתם...
צבי גיל
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר    הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il