השבועון הדתי "בשבע" יצא בבקשה לחברת הפרסום "כנען פרסום בתנועה" להסיר את שלטי הפרסום של חברת "דורקס" מהאוטובוסים. שלומי ליבוביץ, סמנכ"ל השיווק של "בשבע" מציין, שבשבוע האחרון הגיעו למערכת העיתון פניות רבות מצד ציבור הקוראים שהביעו מורת רוח מכך שבזמן שקמפיין העיתון "בשבע" נמצא באוויר, ישנו קמפיין גם לחברת "דורקס" המשווקת קונדומים.
השבועון "בשבע" מיועד לציבור הדתי לאומי ודתי חרדי בכל רחבי הארץ ומופץ מידי סוף שבוע בכ-140,000 עותקים. "בשבע" משלב כתבות אקטואליה וכתבות מגזין, ראיונות, מאמרים, טורים אישיים של אנשי מקצוע, צילומים ועוד ונושא אופי יהודי ציוני.
הקמפיין הינו קמפיין אוטובוסים באזור המרכז ובירושלים, עיתונות ואינטרנט בתקציב של כ-500 אלף ש"ח, עליו הוחלט בעקבות פרסום ממצאי סקר TGI האחרון שקובע עלייה מדהימה של 29% בשיעור החשיפה לשבועון ויוצא בפנייה אישית לבעלי משרדי הפרסום הגדולים: יורם באומן, אייל חומסקי ועוד - "ספר ללקוחות שלך שעיתון "בשבע" גדל ב-29%".
מסמנכ"ל השיווק של חברת "כנען פרסום בתנועה", יובל אטד, נמסר בתגובה, כי למרות בקשת עיתון "בשבע", קמפיין "דורקס" אינו פרובוקטיבי ובשל רגישותו אף עודן המסר טרם עלייתו לאוויר.
בנוסף מסר אטד, כי "חברת "כנען פרסום בתנועה" פועלת וכפופה לחוקי הצנזורה הנהוגים בענף, אולם יחד עם זאת נבדוק את הנושא לאלתר ונמצא דרך להגיע לעמק השווה לטובת כל הצדדים".