'הבצפר' ואיגוד חברות הפרסום יקיימו יום עיון בנושא פרסום סמוי (תוכן שיווקי). יום העיון יעסוק בהתפתחות המואצת שחלה בעת האחרונה בשיתופי פעולה מסחריים בתחום התוכן, ובמגמות העתידיות לפיתוח תוכן שיווקי בתחומי הטלוויזיה, הסלולר והאינטרנט.
יום העיון יתקיים במלון דיויד אינטרקונטינטל (יום ד', 27.10.04).
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני שנתיים על-ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום, במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מ'הבצפר' נמסר כי המקום מסייע לסטודנטים ליהנות מסיכויים גבוהים להתקבל לעבודה, כאשר עד כה שומר הבצפר על ממוצע מעל 50% השמה לעבודה בענף.