חברת ישראייר פנתה לאחרונה לשר התחבורה, מאיר שטרית, בבקשה לקבלת אישור להפעלת קו טיסות סדיר לניו יורק, כפי שמאפשר הסכם התעופה הבילטרלי בין ישראל לארה"ב. צעד זה משתלב עם ההיערכות להרחבה גדולה של פעילות ישראייר עם סיום הפרטת אל-על בדצמבר והשינוי שיחול בשוק התעופה הישראלי בעקבותיו.
במקביל הודיעה החברה, כי סדרת טיסות השכר של ישראייר לניו יורק בהן החלה החברה בסוף יוני השנה, באמצעות מטוס 300 - 767, תימשך כמתוכנן למשך ארבעה וחצי חודשים עד לסוף אוקטובר.
סיכומים ראשונים שנערכים בחברה מעלים, כי הטיסות לניו יורק הגיעו לתפוסה כוללת של כ-95% ובמהלך התקופה טסו עם החברה לארה"ב וממנה כ-15 אלף נוסעים.
החברה מצוייה כעת במגעים מתקדמים לגבי רכישת או חכירת מטוס רחב גוף, לביצוע טיסות לניו יורק לאורך כל השנה ויתכן אף שתמשיך בהפעלת טיסות שכר גם במהלך החורף הנוכחי.
סבינה בירן, מנכ"ל "ישראייר": "אנו מודים לקהל הלקוחות שמביע את תמיכתו בטיסותינו ובחר לטוס איתנו בתפוסה כה גבוהה כבר מהשקת המוצר. בכך הוכיח שיש צורך בתחרות ישראלית בקו הטיסות החשוב לארצות הברית. בכוונת ישראייר להרחיב פעילותה בשנה הקרובה לניו יורק וליעדים רבים נוספים".