לרגל השקת "Esc FX", מעלה Esc קמפיין טלוויזיה מטורף אותו מוביל שחקן הקולנוע האמריקני, אומן האפקטים הקוליים, מייקל ווינסלו המוכר ככוכב סרטי הקאלט "האקדמיה לשוטרים מתחילים".
הקמפיין, בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח, אשר קדמו לו טיזרים קצרים, יעלה באופן רשמי בערוצי הטלוויזיה המסחריים ביום ב', 11.10.04, למשך שבועיים, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי-ורשבסקי.
"Esc FX" הוא שירות חדש ומהפכני המאפשר להשמיע במהלך השיחה מגוון אפקטים קוליים מטורפים, משפטי מחץ 'מגניבים', מנגינות מוכרות ושירים אהובים. על יצירת חלק גדול מהאפקטים בשירות אחראי מייקל ווינסלו בכבודו ובעצמו. עלות השירות כשיחה רגילה.
במקביל לעליית הקמפיין תעלה בתחנות הרדיו גרסת היפ-הופ לשירה של להקת כוורת "היי יו-יה", פרי שיתוף פעולה של הזמר מומי לוי ו-Esc. מייקל ווינסלו תורם את האפקטים הקוליים בשיר. הקליפ של השיר יעלה בערוץ המוסיקה "24" ב-17.10.04.
סרטון הפרסומת הינו פרודיה משעשעת על עברו של ווינסלו ככוכב "האקדמיה לשוטרים מתחילים". במרכז הסרטון שוברת שיחת טלפון את שגרת יומו של ווינסלו המנקה את ביתו המלא במזכרות מהתקופה הזוהרת. מעבר לקו מגלם גיל קופטש נציג של Esc, המציע לווינסלו להיות האיש שמאחורי האפקטים בשירות Esc Fx. במהלך השיחה מנסה ווינסלו לעשות רושם על קופטש, ובאמצעות אפקטים קוליים וחיקויים שהוא משמיע, הוא מנסה ליצור תחושה שהוא יושב במשרד מוקף עוזרים.
שירה באום, מנהלת אגף Esc בפלאפון: "השירות החדש הופך את השיחה בסלולארי לחוויה בידורית אמיתית. כשחשבנו על דמות שתוביל את הקמפיין לשירות עלה מייד שמו של מייקל ווינסלו הזכור לכולם בזכות האפקטים המדהימים, שבזכותם התפרסם בכל העולם. אבל לא עצרנו כאן. החלטנו להכניס לסוד העניינים את מומי לוי ולהפיק ביחד אתו שיר וקליפ שיתנו נפח נוסף לחוויה הבידורית שאנחנו יוצרים".