סלקום, הממוקמת במקום השלישי בעיתונות המגזר הכללי, היא המפרסמת המובילה בעיתונות המגזר הערבי, כשפלאפון במקום השני ואחריהם תנובה, הממוקמת במקום השלישי.
"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת", תאגיד המידע הגדול בישראל, מפרסמת לראשונה את דירוג ענף הפרסום בעיתונות המגזר הערבי לחודשים ינואר-אוקטובר 2004. הנתונים הינם במחירי שוק מוערכים.
נתי יעקובי, מנכ"ל החברה, אמר כי "לאחר ההשקה המוצלחת של חבילת בקרת הפרסום במגזר הרוסי, החלטנו להשיק חבילת בקרת פרסום גם במגזר הערבי. החבילה מכילה את הפרסום בעיתונות, בשילוט החוצות וברדיו בשפה הערבית. אנו שמחים להציג לראשונה את דירוג המפרסמים ופרסומאים הבולטים בעיתונות המגזר, בהשוואה לעיתונות המגזר הכללי והמגזר הרוסי".
סלקום, כאמור, היא המפרסמת המובילה בעיתונות המגזר הערבי עם השקעה ריאלית בפרסום של כ-370 אלף דולר. החברה המיוצגת כיום על-ידי מקאן אריקסון פרסמה לא פחות מכ-30 גרסאות קמפיין, כאשר הבולטת שבהן היתה "ההזדמנות שלך לתפוס שתי ציפורים באבן אחת". למקום השני הגיעה חברת פלאפון עם השקעה של 276,902 דולר.
תנובה, הממוקמת במקום הראשון בעיתונות המגזר הרוסי, ממוקמת במקום השלישי בעיתונות המגזר הערבי. החברה מיוצגת במגזר על-ידי פובליסיס סקטורס ובוחרת לקדם בעיתונות המגזר את יופלה כמותג מוביל בפרסום, בעוד שבמגזר הרוסי בוחרת החברה לפרסם בעיתונות את גבינות עמק כמותג הדומיננטי ובעיתונות המגזר הכללי את קו מוצרי השף הלבן.
3232 RINGO ממוקם במקום הרביעי במגזר הערבי. מפרסם זה הנמצא באופן בלעדי במגזר הערבי, עובד באמצעות פובליסיס סקטורס ומספק שירותי ערך מוסף בסלולרי. את טבלת 10 המפרסמים הגדולים סוגרת דובק המפרסמת באמצעות מקאן אריקסון את סיגריות טיים, גולף וול סטריט.
יעקובי מציין נתון מעניין: למעט סלקום, ארבעה מתוך חמשת המפרסמים הגדולים בעיתונות המגזר הכללי אינם מופיעים כלל בטבלת המפרסמים המובילים בעיתונות הערבית, ותנובה היא היחידה מתוך חמשת המפרסמים המובילים בעיתונות המגזר הרוסי המופיעה בעשרת המובילים של המגזר הערבי.
בטבלת משרדי הפרסום ניתן לראות, כי פובליסיס סקטורס מוביל באופן בולט את הטבלה. המשרד מחזיק בתקציבים פלאפון, ESC, תנובה, פיליפ מוריס, קוקה קולה, יוניליוור ועוד.
יעקובי מוסיף, כי בדומה למגזר הרוסי, משרדי הפרסום המובילים הם משרדים המתמחים במגזר ולא משרדים כלליים.