הרווח הנקי של סלקום ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכם ב-177 מיליון ש"ח, גידול של 10% לעומת הרבעון הקודם וגידול של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכם ב-470 מיליון ש"ח, גידול של 50% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
הכנסות סלקום ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכמו ב-1.41 מיליארד ש"ח, עליה של 4% בהשוואה לרבעון הקודם וגידול של 2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. העליה בהכנסות נובעת בעיקר מגידול בשימוש בשרותי רשת, בשירותים מתקדמים ובשרותי נדידה. ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים של 2004 הסתכמו ב-4.22 מיליארד ש"ח, גידול של 8% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יצחק אידלמן, ראש חטיבת הכספים בסלקום מסר עם פרסום הדוחות כי "החלטת שר התקשורת להפחתת דמי הקישוריות מחייבת את סלקום לבחון בצורה מדוקדקת את תקציבי ההשקעות של החברה ואת סעיפי ההוצאה האחרים כדי לטפל בהפסד ההכנסות הצפוי.
"אני מעריך כי את ההשפעות הקשות של ההחלטה נראה במשך שנת 2005 בכל תעשיית הסלולר והתעשיות הנלוות לה. סלקום לא תפגע ברמת השירות הגבוהה אותה היא מעניקה ללמעלה מ-2.4 מיליון לקוחותיה".
הוצאות המימון של החברה ברבעון השלישי של 2004 הסתכמו ב-2 מיליון ש"ח. הירידה בהוצאות המימון נבעה בעיקרה מפירעון משמעותי של ההלוואות ארוכות הטווח של החברה, וכן כתוצאה משימוש שעושה החברה במכשירים פיננסיים בתחום הגנת המטבע. הוצאות המימון ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2004 הסתכמו ב-41 מיליון ש"ח, לעומת 201 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2004 הסתכם ב-274 מיליון ש"ח, גידול של 12% בהשוואה לרבעון הקודם וקיטון של 6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי מהווה 19% ממחזור ההכנסות.
הגידול ברווח התפעולי לעומת הרבעון הקודם נובע מייעול תהליך המכירה והמשך התמקדות בקהלי יעד. הקיטון ברווח התפעולי בהשוואה לרבעון המקביל נובע בין היתר מגידול בהשקעה בלקוחות קיימים וחדשים.
ההון העצמי ליום 30 בספטמבר 2004 המורכב כולו מרווחים שנצברו, הגיע לסך של 3 מיליארד ש"ח והוא מהווה 58% מסך המאזן, דבר המעיד על איתנות פיננסית גבוהה ומינוף נמוך.
גיוס לקוחות - בסיס הלקוחות של החברה לסוף הרבעון השלישי של שנת 2004 עומד על כ-2.42 מיליון לקוחות. ברבעון השלישי גייסה החברה 27,000 לקוחות נטו.