מפעל הפיס מוציא לראשונה מזה שנים, משחק מזל יומי חדש תחת השם - 'פיס 777'.
לדברי סמנכ"ל שיווק ופרסום של מפעל הפיס, ד"ר ישראל פלג, זהו משחק דינמי, נדיב, עם סיכויי זכייה טובים המאפשרים זכייה של 70,000 ש"ח כל יום למי שמנחש 7.
יו"ר דירקטוריון מפעל הפיס, אברהם כץ-עוז, מציין כי במשך שנים נמנע משרד האוצק מלאשר שורה של מוצרים חדשים שהוגשו לו במשך השנים. מצב זה הקשה על מפעל הפיס להגיב על התמורות המתרחשות בשוק ולתת מענה ראוי לתעשיית ההימורים הבלתי חוקיים המגלגלת כ-7 מיליארד ש"ח בשנה.
משחק המזל החדש פונה לקהלי יעד חדשים שאינם נמנים עם קהל לקוחותיו הקבועים של הפיס: נשים וצעירים.
כללי משחק 'פיס 777': יש לסמן בטופס ההשתתפות 7 מספרים, מתוך 70. בהגרלה שתתקיים מדי ערב בשעה 19:30, יעלו בגורל 17 מספרים. אם עלו 7 מספרים כלשהם, מתוך ה-17 שעלו בגורל, זוהי זכיה בפרס ראשון.
מחיר טבלה - 7 ש"ח.
סיכויי הזכיה בפרס הראשון גבוהים מאוד ועומדים על 1:61:640. בנוסף לפרס הראשון ישנם עוד פרסים (למנחשי 3,4,5,6, מספרים) בשווי מאות ועשרות שקלים.
לראשונה, יפורסמו סיכויי הזכייה על גבי טופסי ההשתתפות בהגרלה, כחלק מיישום מדיניות חדשה של מפעל הפיס לפרסום סיכויי הזכייה בכל מוצריו.
ההגרלה הראשונה של המשחק החדש תיערך ב-13.2.02, יום רביעי. תוצאות ההגרלה יפורסמו באתר האינטרנט של מפעל הפיס. כמו כן, ישודרו מדי ערב ב-20:30 תוצאות ההגרלה.
השקת המוצר 777 תלווה בקמפיין רחב היקף שיעלה לאוויר השבוע בטלוויזיה, הרדיו, בשלטי חוצות ובעיתונות במשך חודש מים, עד אחרי פסח. עלות הקמפיין כ-2 מיליון דולר. משרד הפרסום אשר נבחר לערוך את הקמפיין החדש למפעל הפיס הוא: אלדר - חומסקי - ורשבסקי.
סיסמאת הקמפיין: 'גם אם אין לך מזל - 777'. הסיסמא שנבחרה משמשת תשובה לכל אלה אשר אינם רוכשים את מוצרי מפעל הפיס, כי לטענתם 'אין להם מזל'. המענה הפרסומי לכל אלה שחשים שאינם ברי מזל: 'המצאנו בשבליך משחק שגם אם אתה חושב שאין לך מזל, אתה יכול לשחק. הסיכויים כל כך טובים שגם אם אין לך מזל, יש סיכוי טוב לזכות.