אם בשנים עברו רובו ככולו של שוק התחפושות לפורים נכבש על-ידי הילדים, הרי שהשנה גדלה עד מאוד התעניינות המבוגרים בנושא.
ממפעלי מרום אפ.ג'י.פי. בראש העין, יבואנית ויצרנית של תשורות ופריטי שי לחגים נמסר, שכדי לעקוף את מגבלות הגדלים, הרי השנה יככבו מסיכות הפנים אשר מתאימות כמעט לכל גיל ו"עוקפות" את בעיית ההיקפים אצל המבוגרים.
השנה ייבאה חברת מרום אפ.ג'י.פי מבחר של מסיכות פנים אשר במקור משמשות את באי נשפי המסיכות השונים באירופה ואשר מיועדות רק למבוגרים.
מחלקות רווחה וועדים שונים אשר בשנים האחרונות נמנעו מקיום מסיבות בפורים, שוב מתעתדים לערוך מסיבות והפתרון של מסיכות הוא אידיאלי.
כל אורח הבא לאולם הנשף מקבל לידיו אחד מ-4 דגמי המסיכה וכהרף עין הוא מחופש ומשנה תדמית ודמות.
עוד מוסרים ממרום אפ.ג'י.פי, כי לראשונה השנה, חברות רבות משתמשות במסיכות אלה, בין היתר, למבצעי קידום מכירות.
השנה חלה עלייה של כ-25% במכירת מסיכות פנים, וימכרו על-פי הערכה, כ-25,000 יחידות בשווי כולל של כרבע מיליון שקלים.