קמפיין דאב לסדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), המוצג בעולם, מבוסס על המסר כי ליופי הנשי גוונים רבים. אין אידיאל אחד של יופי אלא כר רחב ועשיר של נשים יפות ואמיתיות. בקמפיין העולמי הוצגו נשים שאינן דוגמניות כשהן לבושות בהלבשה תחתונה. נשים המוכיחות כי לא צריך להיות דווקא דוגמנית דקיקה ו"מושלמת" כדי להיראות נפלא.
בהמשך להצלחה העולמית, החליטה חברת יוניליוור עם המותג דאב להעלות קמפיין דומה בארץ, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהשתתפות נשים ישראליות אמיתיות שאינן דוגמניות, אשר יובילו את הקמפיין לסדרת טיפוח העור החדשה.
מודעות גיוס יפורסמו בימים הקרובים בעיתונות נשים, באינטרנט ובמועדוני ספורט לנשים (סטודיו C) אשר יאפשרו לכל אישה להציע את עצמה לצילומי הקמפיין דרך אתר האינטרנט של דאב:
www.dovewoman.co.il.
את מודעות הגיוס תלווה הסיסמא "את לא צריכה להיות במידות של דוגמנית בכדי להוביל את הקמפיין הבא של דאב".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית, ביוניליוור ישראל: "האסטרטגיה של המותג דאב בעולם היא לשבור את סטריאוטיפ היופי הנשי התקשורתי המקובל והחד מימדי. המותג ממחיש בשפה התקשורתית והפרסומית שלו כי יופי נשי יכול לבוא באינספור צורות וגוונים וההגדרות של "יפה" או "לא יפה" הן רחבות ועמוקות הרבה יותר מכפי שאנו מורגלים לחשוב.
קמפיין סדרת טיפוח הגוף (Firming) תומך במובהק ברעיון זה, והעובדה כי מדובר בסדרת מוצרים חוצת קטגוריות מחזקת את תפיסתו של דאב כמותג-על בעיני הצרכנית וכן את ערכי היופי העומדים בבסיסו".
החיפוש אחר פתרונות ממוקדים לחיטוב ועיצוב העור, הוא מגמה צרכנית חזקה בעולם, אשר הגיעה גם לארץ, כאשר סדרת המוצרים החדשה של דאב נותנת מענה על לצורך זה.
סדרת מוצרי טיפוח הגוף ה"מעצבים" (FIRMING), כוללת 3 מוצרים: סבון נוזלי מעצב, תחליב גוף מעצב, וג'ל-קרם לעיצוב אינטנסיבי. מוצרי הסדרה מכילים רכיבים כגון סרמידים, אצות ים וחלבון אלסטין, התורמים באופן אקטיבי לעיצוב העור, לחיטובו ולהגברת גמישותו.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2004 בכ-42 מיליארד אירו.
יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המירב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.