משרד התיירות חובר לחברת "קלאב מד", מוביל התיירות הגדול בצרפת, במטרה לגבש קמפיין משותף, לשוק הכללי בצרפת.
השלב הראשון של הקמפיין הפרסומי בצרפת, יחל ב-1 ביולי 2005 ויסתיים ב-7 באותו החודש. הקמפיין יכלול פרסום מודעות, לעידוד התיירות לארץ, על גבי 1,700 אוטובוסים (כמחצית מהאוטובוסים בפאריז).
הקמפיין ימשיך בארץ, בתחילת יולי 2005, ב"שבוע צרפת" שייערך בתל אביב. לאירוע שותפים מארגני התיירות בצרפת; התאחדות המלונות בתל אביב ועמותת התיירות בתל אביב.
שיא הקמפיין יהיה ב-13 ביולי: מסיבת חוף בתל אביב לציון יום העצמאות הצרפתי. בחודש ספטמבר 2005 ייפתח קמפיין פרסומי גדול נוסף ובחודשים ינואר עד פברואר 2006 יחל הקמפיין השלישי.
'קלאב מד' בוחנת הקמת כפר נופש בנתניה
ההחלטה על יציאה לקמפיין משותף גובשה עם ראשי חברת "קלאב מד" בפריז בפגישות שקיים מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, עם הנהלת החברה.
עוד סוכם בפגישות, כי בחודש הקרוב תגיע לארץ משלחת של הנהלת "קלאב מד", כדי לדון באפשרות הקמת כפר נופש בעיר נתניה. הוחלט, כי ספינות הקרוזים שמופעלות על-ידי "קלאב מד" - יפקדו את חופי ישראל במהלך השנה הקרובה.
שר התיירות ביקש מ"קלאב מד" לפתוח מחדש את אתר הנופש באכזיב כבר בקיץ 2006, והחברה הודיעה כי תעשה מאמצים כדי להאיץ את שיפוץ המקום.
קלאב מד - חותמת הכשרות של הצרפתים
מטרת הקמפיין, אומרים במשרד התיירות, היא לחדור לקהל הרחב בצרפת, באמצעות שיתוף הפעולה עם חברת "קלאב מד" - שמחזורה הכספי נאמד בכ-1.6 מיליארד אירו. יודגש, כי בתקופת המשבר בתיירות חל שינוי בהתפלגות התיירות מצרפת: עד שנת 2,000 כמחצית מהתנועה היתה יהודית, בעוד שבשנים 2003 ו-2004 - גדלה תנועה התיירות היהודית לכדי 90%.
ברבעון הראשון של השנה נרשמה ירידה באחוז התיירים היהודים (82 אחוז) ועליה במספר התיירים הנוצרים (14 אחוז לעומת 6 אחוז ב-2004).
במשרד התיירות מדגישים, כי מרוקו עשתה קמפיין דומה עם "קלאב מד" בהשקעה משמעותית יותר, שמיצבה מדינה זו כיעד תיירות אטרקטיבי לצרפתים: "קלאב מד" היא חותמת הכשרות לחופש צרפתי איכותי וחיבור שלה עם ישראל מחזיר את המדינה למפת תיירות הנופש של הצרפתי.
מסקר שערך ארגון לשכות התיירות הזרות בצרפת, עולה כי 7.5 מיליון צרפתים מתעניינים בחופשה באגן הים התיכון וכ-3.5 מיליון מתעניינים ביעדים בעלי זיקה היסטורית ותרבותית כגון: מצרים, יוון וישראל.