הרווח הנקי של חברת פלאפון ברבעון השני הסתכם ב-71 מיליון ש"ח, לעומת רווח של 75 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - ירידה של 6%. במחצית הראשונה לשנת 2005 הסתכם הרווח הנקי ב- 142 מיליון ש”ח, בדומה לרווח בתקופה המקבילה אשתקד.
למרות הפחתת דמי הקישוריות מציגה פלאפון יציבות בהכנסות. החברה רשמה ברבעון השני של השנה הכנסות שהסתכמו ב-1.102 מיליארד ש"ח, לעומת הכנסות בסך 1.086 מיליארד ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 16 מיליון ש"ח (1.5%).
במחצית הראשונה לשנת 2005 הסתכמו ההכנסות ב-2.212 מיליארד ש”ח, בהשוואה להכנסות בסך 2.156 מיליארד ש”ח בתקופה במקבילה אשתקד - גידול של 56 מיליון ש"ח (2.6%).
כמו כן נמשכה מגמת הגידול בגיוס לקוחות חדשים: פלאפון גייסה ברבעון השני של השנה 64 אלף לקוחות חדשים נטו. בסה"כ גוייסו 112 אלף מנויים נטו במהלך המחצית הראשונה לשנת 2005.
במהלך הרבעון השני של השנה רשמה "פלאפון" גידול נטו של 64,000 במספר המנויים. מספר המנויים הפעילים של "פלאפון" בסוף הרבעון הינו 2,244,000 - תוספת נטו של 64 אלף לקוחות פעילים ברבעון, לעומת מספר לקוחות פעילים של 2,073,000 אשתקד.
מספר דקות השימוש החודשי הממוצע ללקוח ברבעון הינו 348, לעומת 332 ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסה החודשית הממוצעת מלקוח היא 140 ש"ח לרבעון השני, לעומת 157 ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
העלות הממוצעת של רכישת לקוח היא 278 ש”ח, לעומת 180 ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם ב-139 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח תפעולי של 146 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - קיטון של 4.5%.
במחצית הראשונה לשנת 2005 הסתכם הרווח התפעולי ב-261 מיליון ש”ח, לעומת רווח תפעולי של 279 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד- קיטון של 6.5%.
הרווח לפני מס הרבעון הסתכם ב-110 מיליון ש"ח, לעומת רווח לפני מס של 112 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד - קיטון של 1.8%.
במחצית הראשונה לשנת 2005 הסתכם הרווח לפני מס ב-221 מיליון ש”ח, לעומת רווח של 219 מיליון ש”ח בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של 1.2%.
יעקב גלברד, מנכ"ל פלאפון, התייחס לתוצאות הכספיות וציין כי למרות הירידה בהכנסות הנובעת מהפחת דמי הקישוריות, הצליחה פלאפון לשמור על יציבות ברווחיות. גלברד הוסיף, כי ההישגים של פלאפון בגיוס מנויים חדשים ובשימור הקיימים הביאו במחצית השנה הראשונה לשנת 2005 להאצה בגידול נתח השוק היחסי של החברה.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון מסר כי קצב גיוס המנויים הגבוה ברבעון נובע בין היתר כתוצאה מקמפיין הדור השלישי שנערך במהלך הרבעון, במסגרתו הצטרפו כ-15 אלף מנויים חדשים לשירותי הדור השלישי של פלאפון. בנוסף, במהלך חודש יולי הושקו תכני ושירותי הדור השלישי גם במותג Esc, במסגרתו הצטרפו כ-5,000 צעירים, כך שסך מנויי הדור השלישי בפלאפון עומד על כיום כ-30 אלף.