חברת נייס, הנסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה בתל אביב, דווחה כי הכנסותיה ברבעון הראשון של 2002 הסתכמו ב-36.1 מיליון דולר.
המדובר בגידול של 44% לעומת הרבעון המקביל ב-2001, בו הסתכמו ההכנסות ב-25.1 מיליון דולר. עם זאת, ההכנסות ברבעון הקודם הסתכמו ב-37.7 מיליון דולר.
נייס, שפועלת בתחום ההקלטות הדיגיטליות, מדווחת כי הכנסותיה ממכירת מוצרים הסתכמו ב-31.2 מיליון דולר. זאת לעומת 21.8 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2001, ו-33.8 מיליון דולר ברבעון הקודם.
ההכנסות משירות לקוחות, הכוללים שירותי הנדסה ושירותי אחזקה, גדלו והסתכמו ב-4.9 מיליון דולר. זאת לעומת 3.4 מיליון דולר ברבעון המקביל של 2001 ו-3.9 מיליון דולר ברבעון הקודם.
בשורה התחתונה הציגה נייס שיפור ניכר. החברה אומנם מפסידה עדיין, אולם ההפסד ברבעון הצטמצם ל-1.2 מיליון דולר (0.09 דולר למניה), בהשוואה להפסד נקי של 28.9 מיליון דולר (2.23 דולר למניה) ברבעון המקביל של 2001.
נקודה חיובית נוספת היא הגידול בקופת המזומנים של החברה. נכון ל-31 במרס 2002 מסתכמים מזומני החברה ב-91.7 מיליון דולר - לעומת 89 מיליון דולר בסוף הרבעון הקודם.
רמת המלאי במחסני החברה המשיכה לרדת לרמה של 9.2 מיליון דולר. זאת בעיקר כתוצאה מיישום השלב הראשון של הוצאת הייצור לקבלן משנה (Outsourcing).
נשיא ומנכ"ל נייס, חיים שני, אמר כי ברבעון הראשון עמדה החברה ביעדיה העסקיים, בנתה צבר הזמנות וזכתה במספר חוזים משמעותיים. "אני מאד מרוצה מהמגמה ההולכת ומתפתחת בשוק לפתרון כולל בהקלטת מולטימדיה", אמר שני.
"אנו מעורבים במספר עסקות בהן ניכר המעבר מדרישה לפתרון ניהול איכות בלבד - לפתרון הקלטה כולל. בהחלט ניתן כבר עתה להיווכח בתוצאות השקעותינו במו"פ ובתשתית גלובלית.
"במהלך הרבעון הראשון התקשרנו בעסקות בהיקף מיליוני דולרים בכל אחד מתחומי העסקים שלנו, לרבות שתי עסקות בתחום ה-CRM (ניהול קשרי לקוחות).
"אנו סוגרים את הרבעון עם שקיפות משופרת לעומת זו שהיתה בעבר. שקיפות זו תומכת בתחזית שלנו לצמיחה של 30%-20% בשנת 2002", אמר שני.