ההלבשה העליונה של פלייבוי נכנסת לראשונה לישראל. פלייבוי ישראל העניקה את הזיכיון הבלעדי לשיווק הלבשה עליונה לחברת ניו-ג'ינס.
שרית מדליה, סמנכ"לית השיווק של פלייבוי ישראל: "לאחר שנה של פעילות מוצלחת בתחום ההלבשה התחתונה ובגדי הים הוחלט להיכנס לתחום ההלבשה העליונה".
לדברי מדליה, "מסקרים שערכה חברת פלייבוי, ניתן להסיק כי נשים מזהות את השפן עם המותג ויותר מ70% טענו שכל עוד הפריט יהיה אופנתי ואיכותי, ירכשו את המותג. קטגוריית ההלבשה העליונה כוללת קו רחב של מוצרים לנשים ביניהם: ג'ינסים, חצאיות, טופים, מכנסיים, חולצות טי-שירט, גופיות ועוד".
הסטייליסטית, סנדרה רינגלר, שעובדת עם פלייבוי כמתאמת האופנה של המותג, תהיה אחראית על בחירת והרכבת הליין החדש, מול פלייבוי העולמית, אשר ישווק בישראל החל מחודש ינואר 2006 במחירים הזהים למחירי המותג בארה"ב.
מדליה מסרה עוד כי החברה צופה בשנת הפעילות הראשונה בישראל היקף מכירות של 10 מיליון שקל. "קטגוריית ההלבשה העליונה ברחבי העולם נחשבת לקטגוריה המובילה ומהווה את עיקר נתח ההכנסות של פלייבוי ממכירת מוצרים אשר הסתכמו בלמעלה מחצי מיליארד דולר, במהלך שנת 2004".
בימים אלה מגבשת החברה קמפיין פרסומי להחדרת הקטגוריה לשוק הישראלי, בתקציב של כ-200,000 דולר.
חברת ניו-ג'ינס, הנמצאת בבעלות ציון זיקרי, המתמחה בייבוא וייצור הלבשה עליונה, לגברים ונשים, קיבלה את הזיכיון הבלעדי לשיווק הלבשה עליונה של המותג פלייבוי ותשווק את המותג ברשתות האופנה, חנויות ובוטיקים נבחרים להלבשה עליונה.