"ארנה" יוצאת במבצע קופונים גורף, אשר במסגרתו יוענק לכל מבקר במרכז פנקס קופונים בגובה 1,000 שקל למימוש בחנויות, במסעדות ובאטרקציות בקניון. המבצע, בהשקעה של 300 אלף דולר, יגובה במסע פרסום ובפעילות קד"מ נרחבת על-ידי משרד הפרסום GPS.
מבצע הקופונים מחליף למעשה את מבצע ה"in&out" המסורתי אשר מתקיים במרכז "ארנה" פעם בשנה, אשר במסגרתו מוחזר המע"מ לצרכן.
מבדיקה מקיפה אשר נערכה בקרב מבקרי קניון "ארנה" נמצא כי צרכן הקניונים הישראלי מעדיף שוברי מתנה ולא הנחות באחוזים ולכן הוחלט לקיים שבוע מכירות אטרקטיבי, אליו נרתמו השוכרים ובעלי העסקים ב"ארנה" אשר מעניקים הטבה כספית על כל רכישה, ללא הגבלת גובה הרכישה.
להמחשת חוזק המבצע - חנות ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" תעניק קופון רכישה של 50 שקל כאשר ממוצע מחירי המוצרים בחנות הינו 100 שקל בלבד.
המבצע אשר בו מושקעים למעלה מ-300,000 דולר יתקיים בין התאריכים 27 בנובמבר ועד 1 בדצמבר בלבד ויגובה בפעילות קידום מכירות נרחב אשר במסגרתו יחולקו פנקסי הקופונים על כ-250,000 דלתות בתים באזור השרון וצפון תל אביב.
כמו-כן, הפנקסים ייכנסו כ"אינסרט" במגזיני נשים מובילים. קמפיין ממוקד למבצע יעלה על שלטי חוצות באזור תל אביב והשרון ובמסכי טלוויזיה בצמתים מרכזיים אלה, באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר-חומסקי.
בין החנויות והמותגים אשר משתתפים במבצע הקופונים: "שובניון", "בוניטה", נעלי "גזית", "טימברלנד", "פולו ראלף לורן", "נייקי", "סאקל ספורט", "דונטלה", "ג'נטלמן", "אפרודיטה", "יערנה", "טורנדו", "אופטיקנה", "דיזל", "סטימצקי", "מרפיס' - פאב אירי", "סופרייז", "מרטיניק" ועוד.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של מרכז "ארנה": "הקהל הישראלי חובב מבצעים ומכירות מיוחדות ולכן החלטנו הפעם לחרוג מהמבצעים המסורתיים ולתת לצרכן כסף לשופינג במתנה. זאת בנוסף על ההנחות הגדולות והמבצעים השוטפים המתקיימים בחנויות ה"ארנה". אנו צופים כי הפידיון היומי ישולש באותו שבוע".