"הפרסומות בישראל פונות לצרכן כאילו הוא אידיוט". כך אומר היום מנכ"ל חברת הפרסום העולמית סאצ'י אנד סאצ'י, קווין רוברטס, בוועידת ישראל לעסקים. "התבוננתי אמש בטלוויזיה וראיתי פרסומות שהן ממש זבל. אני לא אומר שכל הפרסומות כאן לא טובות, אבל אלה שראיתי אתמול היו מלאות מדי באינפורמציה, רועשות ואיומות, לא רעיונות גדולים וללא שום רגש".
לדברי רוברטס, המפרסמים מקבלים מהפרסומאים את מה שמגיע להם. הוא מסביר שבישראל המפרסמים הם שמרניים, ונשענים על מחקר ולא על שיפוט. רוברטס שולל מכל וכל את שיטות המחקר ואת מכוני המחקר המסורתיים. הם דינוזאורים הוא אומר שהם בוחרים באותם שיטות את אותם רעיוניות ישנם לאותם לקוחות של פעם.
הוא הבהיר שהוא לא מתכוון לרכוש מניות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, איתו קיים קשר ייצוג מזה מספר שנים. לדבריו, כשקונים מניות, השותפים הישראלים הופכים עצלנים, לכן הוא מעדיף להשאיר אותם רעבים ושואפים קדימה.
לדעת רוברטס, את המינוח made in israel צריך להפוך ל-create in israel. "צריך להמציא פה אופנה חדשה שמתאימה לרוח הישראלית, שנשענת על מה שיש במקור בישראל", אומר רוברטס.
רוברטס פורש את משנתו ואומר שהמטרה היחידה בשבילה נוצרו מותגים היא האפשרות לגבות על מוצר תוספת פרמיה, ולכן חשוב ליצור אצל הצרכן נאמנות מעל לכל היגיון. "החברה היא העסק של המשווק, אבל המותג הוא של הצרכן. מי שצריך לעניין את החברות המסחריות זה הצרכן הנאמן שרוצה לעזור לעצב את המותג, לעזור לייצר את המראה הבא, הטעם הבא. צריך לדבר איתם והיום זה קל בגלל האינטרנט", אומר רוברטס.