יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, סאני, הודיעה (ג', 3.1.06) לבורסה, כי היא עומדת לבצע הנפקה של הפורטל האינטרנטי תפוז הנמצא בשליטתה. בשוק ההון מעריכים, כי ההנפקה תתבצע לפי שווי חברה של כ-55 מיליון ש"ח. הפורטל יגייס, כך על-פי התחזית שהציג בבורסה, 24-30 מיליון ש"ח.
נזכיר, כי בבורסה של ת"א נסחר פורטל גדול נוסף בשוק המקומי, והכוונה היא לוואלה, הנמצא בבעלותה של קבוצת בזק בינלאומי, וכן בידי קבוצת שוקן, המפעילה גם את אתר דה מרקר והינה המול"ית של העיתון ואתר האינטרנט "הארץ".
תפוז הוא אחד מהפורטלים החזקים באינטרנט בישראל, ונודע בעיקר, כמי שמספק מגוון עצום של כלים לתקשורת בין אישית בפורומים. בנוסף הוא מפעיל מערך יומנים אישיים מקוונים - בלוגים, שהפך ללהיט בשנה האחרונה באינטרנט וחדרי צ'אט כמקובל בתחום זה. על-פי סקר TIM, הבוחן את הפעילות בישראל ברשת האינטרנט, לפורטל 1.6 גולשים ייחודיים.
תפוז סיים את ינואר-ספטמבר 2005 עם הכנסות של 13.7 מיליון שקל, לעומת כ- 9.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. גידול של 43%. בתקופה זו רשם הפורטל רווח נקי של 2.3 מיליון ש"ח, לעומת כ- 900 אלף ש"ח בלבד בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.
בין השאר, קידם תפוז מאוד את תחום הצילום האישי, עם מערך שנקרא בלוג-TV, אשר עשה לא מעט רעש תקשורתי בשנתיים האחרונות, בעיקר לאור העובדה שפועלים בו גולשים המצלמים עצמם מקיימים יחסי מין חלקיים (בדרך כלל).
תפוז אף הפך לאתר בולט המשמש פלטפורמה לתקשור של גופי טלוויזיה עם הקהל שלהם. תחתיו נבנו תתי-אתרים עבור תוכניות רבות, כמו: קצרים, ורצים לדירה. זהו אגב, אחד מהכלים החשובים שלו לייצור הכנסות.