בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מקאן אריקסון: הכי הרבה כותרות ב-2005
|
משרד הפרסום מקאן אריקסון זכה במקום הראשון בכותרות העיתונות היומית, עם 112 כותרות וכותרות משנה, מתוכן 65 חיוביות ו-6 שליליות ● במקום האחרון: משרד הפרסום גלר נסיס
מאת:
גלית יצחק | | News1
|
משרד הפרסום "מקאן אריקסון" ממשיך גם בשנת 2005 להוביל במקום הראשון בכותרות העיתונות היומית, עם 112 כותרות וכותרות משנה, מתוכן 65 חיוביות, 41 ניטרליות ו-6 שליליות. כך מסרה (יום א', 8.1.06) חברת יפעת מחקרי מדיה מתקדמים. החברה הציגה את הסיכום השנתי של משרדי הפרסום בכותרות העיתונות היומית. הדירוג כולל ניתוח הופעות משרדי הפרסום לשנת 2005 בכותרות וכותרות המשנה של העיתונות היומית, בידיעות אחרונות, מעריב, הארץ, גלובס, יתד נאמן, המודיע והצופה. מקאן אריקסון בלט לחיוב השנה עם הגדלת אחזקותיו בהרבסט טופר, מדליית זהב לקמפיין העיזים, קבלת תקציבים חדשים, ביניהם הזכייה בתקציב יוניליוור, דירוגי פרסום מחמיאים, קניית המדיה עבור קראט מדיה וואן ועוד. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, ציין כי בדומה לשנה שעברה, גם השנה מתאפיין הסטטוס התקשורתי של המשרד בכותרות נטרליות/מעורבות רבות ביחס למשרדים האחרים. במקום השני זכה משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי, שעלה מהמקום החמישי. המשרד זכה למספר כותרות חיוביות דומה לזה של מקאן (60 במספר), בשל קניית מניות בגלר נסיס ו-LEAD, קמפיין השנה בטקס הקקטוס וקבלת תקציבי פרסום רבים. במקום השלישי זכה משרד הפרסום באומן בר ריבנאי עם 60 כותרות יומיות, מתוכן 32 חיוביות ו-6 שליליות. במקום הרביעי זכה משרד הפרסום גיתם עם 54 כותרות יומיות, מתוכן 39 חיוביות. גיתם לא קיבל אף כותרת שלילית במהלך 2005. במקום החמישי זכה משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R עם 52 כותרות יומיות, מתוכן 40 חיוביות וכותרת אחד בלבד שלילית. במקום השישיזכה משרד הפרסום קבוצת פובליסיס עם 46 כותרות יומיות, מתוכן 28 כותרות חיוביות ו-3 שליליות. במקום השביעי זכה משרד הפרסום פוגל לוין. המשרד זכה ל-43 כותרות בשל התהפוכות שחלו בהנהלה: עזיבת רענן סעד ומינוי תמר יסעור למנכ"לית המשרד, החבירה לשטרית מדיה גרופ בעבודה על תקציבי דודי וייסמן, ועוד. במקום השמיני זכה משרד הפרסום ראובני פרידן IPG עם 31 כותרות יומיות, מתוכן 13 חיוביות ו-6 שליליות. במקום התשיעי זכה משרד הפרסום זרמון גולדמן פרסום ושיווק, עם 30 כותרות יומיות, מתוכן 19 חיוביות וכותרת אחד שלילית. במקום העשירי והאחרון זכה משרד הפרסום גלר נסיס עם 29 כותרות יומיות, מתוכן 21 כותרות חיוביות. המשרד לא קיבל כותרות שליליות. העיתון שהרבה להתייחס לעשרת משרדי הפרסום המובילים בכותרותיו היה גלובס עם 265 כותרות, ואילו העיתון שממעט להזכירן הוא ידיעות אחרונות עם 14 כותרות בלבד.
|
תאריך:
|
08/01/2006
|
|
|
עודכן:
|
08/01/2006
|
|
גלית יצחק
|
|
הפחד מהתקפות הטרור בניו-יורק, מאז ה-11 בספטמבר 2001, חלף ככל הנראה. התיירות בניו-יורק רשמה שיא של כל הזמנים ב-2005. ראש העיר, מייקל בלומברג אמר כי למעלה מ-41 מיליון בני אדם ביקרו בעיר אשתקד. 8.25 מיליון מהם ביקרו בעיר במהלך חודש דצמבר, תקופת החג, כלומר עלייה של 6% לעומת 2004.
|
|
|
פלאפון חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת סלו-פארק טכנולוגיות, במסגרתו יוצע שירות חניה על-ידי חיוג למספר כוכבית 6452 (המילה חניה), ב-10 ערים ברחבי הארץ, ובעתיד בערים נוספות.
|
|
|
נשיא מכון ויצמן לשעבר ויו"ר מכון דוידסון לחינוך מדעי, פרופ' חיים הררי, יפתח כמרצה אורח את הכנס השנתי ה-10 של איגוד האינטרנט הישראלי. כנס העשור ייערך ב-1 ו-2 בפברואר 2006, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
|
|
|
חברת פאונדרס, בבעלות הישראלית טניה אמיד, החלה בימים אלו לשווק בנין בן 60 דירות, של המשקיע וינסנט גולדשטיין, במרכז לוס אנג'לס. הדירות, בנות 100 מ"ר, ימכרו במחיר ממוצע של כ- 525 אלף דולר. אמיד צופה, כי בעוד שנתים יעלו מחירי הדירות ב- 40%, עקב התעוררות וגאות בנדל"ן הצפויים לדעתה, בדאון טאון של העיר.
|
|
|
החל מהיום (יום ג', 10.1.06) יכולים לקוחות סלקום ליהנות ממבצע החורף החדש של סלקום, שיאפשר ללקוחות לקבל סרטי וידאו ודי-וי-די חינם. פיצוי על העלייה במחירים? לא ממש.
|
|
|
|