רשת קפה ג'ו מוציאה את תקציב הפרסום שלה למשרד חיצוני. הרשת בחרה במשרד הפרסום ערמוני Bates לנהל את תקציב הפרסום והמיתוג שלה.
הטיפול בתקציב הפרסום יכלול מיתוג מחודש לסניפי ומוצרי הרשת בהם: כוסות, תפריטים, מודעות, אריזות ועוד. כמו כן, תכלול הפעילות וקמפיין פרסום בהיקף של כמיליון דולר. עד כה נוהל תקציב הפרסום באופן עצמאי על-ידי החברה .
דיוויד קליין, מנכ"ל קפה ג'ו, מסר כי "לראשונה, מאז תחילת הפעילות של החברה בארץ לפני כעשר שנים, החלטנו להוציא את תקציב הפרסום לטיפול חיצוני. הסיבה לכך היא, כי בפעם הראשונה הפרזנטציה וההצעה שהציגו בפנינו משרד ערמוני BATES, דברה בשפה שמתאימה למותג קפה ג'ו, נגעה ללבנו והבינה את ה-DNA של המותג".
בחרנו לשלב בין קמפיין פרסומי ומיתוג מחדש של סניפי הרשת מתוך רצון ליצור קונספט אחיד תוך שימת דגש על "האני מאמין" של קפה ג'ו, יצירת קפה איכותי ויחס אישי וחם ללקוחות הרשת מוסיף קליין.
חברת ג'ו קפה גורמה נוסדה ב- 1997 על-ידי דיויד קליין ודב גולדפרב. בסקר BDI האחרון מוקמה רשת קפה ג'ו, כרשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ. היא מונה כ- 25 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. במהלך 2006 צופה החברה כי תפתח הרשת בין 8-10 סניפים חדשים.
בבעלות החברה מפעל לקליית קפה גורמה הגדול בישראל, הממוקם באזור התעשיה בחולון. לדברי אנשי קפה ג'ו, היא החברה היחידה בישראל הקולה פולי קפה מ- 100% ערביקה בלבד ומייבאת פולי קפה משובחים מרחבי העולם, בין היתר: מקולומביה, ברזיל, קניה, גואטמלה, זימבבואה, טנזניה ופורטו ריקו.