במהלך שנת 2005 שודרו 245 שעות פרסום למותגים המשווקים בישראל בערוץ MTV. מדובר בגידול של 48.4% לעומת שנת 2004 שבמהלכה שודרו 165.04 שעות פרסום בערוץ, וגידול של 61% לעומת שנת 2003 שבה שודרו 147.47 שעות פרסום. בערוץ מדגישים, כי מגמה עקבית ויציבה זו, הנמשכת זו השנה השלישית ברציפות, מהווה אסמכתא לחשיבות ערוץ MTV כערוץ עיקרי בפנייה אל צעירים.
חמשת המפרסמים הגדולים בערוץ במהלך 2005 הם:
פרוקטר & גמבל (38.58 שעות), שטראוס-עלית (38.30 שעות),
פרטנר-אורנג' (18.59 שעות), אסם (17.13 שעות) והחברה המרכזית למשקאות (15.50 שעות). מפרסמים גדולים בשנת 2005 הם יוניליבר, אסקייפ וטמפו.
בשנת 2004 היו חמשת המפרסמים הגדולים פלאפון-אסקייפ (32.6 שעות פרסום), אסם (15.5 שעות), פרטנר-אורנג' (12.59 שעות),
שטראוס-עלית (8.46 שעות) והוט (12.7 שעות).
פוסננסקי הוסיף, כי השנה התאפיינה גם בשיתופי פעולה מוצלחים עם חברות מקומיות, לדוגמה השקת הדור השלישי של פלאפון-אסקייפ בה MTV לקחה חלק מהותי, וכן קמפיין עם קינדר בואנו שבו למעלה מ-200 אלף איש השתתפו במבצע במטרה לזכות בביקור באולפני MTV בניו-יורק.
לסיום הוסיף דן רון, כי להערכתו תימשך מגמת הגידול בזמן הפרסום גם בשנת 2006, זאת בעקבות העלייה הצפויה במחירי הפרסום בערוצי הברודקאסט המקומיים והרוויה בענפים עתירי פרסום, שיגבירו את השקעותיהם בקהלים ממוקדים ובערוצים הפונים אליהם.