קבוצת שטראוס עלית מובילה בינואר את טבלת המפרסמים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2.2 מיליון דולר, עם פרסום בולט למילקי באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ולקפה פלטיניום תחת הסלוגן "תרשו לעצמכם להיעלם לפעמים", באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי. למקום השני הגיעה "סופר פארם".
החברה המרכזית למשקאות מתמקמת החודש במקום השלישי המכובד בטבלת המפרסמים, עם קמפיינים בולטים לדיאט קוקה קולה באמצעות קבוצת דחף "DO WHAT FEELS GOOD", ולסטלה ארטואה הממצבת עצמה כמוצר פרימיום קלאסי באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי.
חודש אופטימי בקרב קטגוריית רשתות השיווק הפותחת את השנה ברגל ימין עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4 מיליון דולר. "סופר פארם" ממשיכה להיות המותג שמוביל את הפרסום בקטגוריה עם מבצעי HAPPY SALE, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "קטגוריית הרכב הפרטי מתמקמת במקום השני החודש עם הוצאה ריאלית של כ-2.5 מיליון דולר, תוך כדי שהיא דוחקת את הסלולר אל המקום השלישי. סקודה אוקטביה היא המותג המוביל בקטגוריה, תחת הסלוגן "המשפחתית היחידה המובילה בקטגוריית המנהלים", באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי וורשבסקי. במקום השני בקטגוריה ממוקמת הונדה עם תנאי מימון מיוחדים לדגמי 2006 של האקורד, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון".
יעקובי מוסיף, כי ינואר הטיב גם עם ענף כבלים לווין, המתמקם החודש במקום הרביעי, עם קמפיין בולט של YES על שירות מנצח לפי סקר דעת קהל שנערך, ומנגד קמפיין בולט של HOT על הסדרה רומא.
ינואר שמח גם למקאן אריקסון, המובילים את טבלת משרדי הפרסום בפער ניכר. המשרד מפרסם החודש באופן בולט את YES, סלקום, מגה, הונדה, אל על, מיטב ועוד. במקום השני החודש בולט שלמור אבנון עמיחי המפרסם את קפה פלטיניום, טוטו, שוקולד פרה, יונדאי, HOT ועוד.
נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום, מוסיף: "נציין את משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין הממוקם החודש במקום השניים עשר, עם קמפיין 'העם רוצה מזומן של מעריב' וקינדר DELICE".