קלווין קליין ישקיע 4 מיליון שקל בקמפיין פרסומי להשקת הבושם החדש לאישה -"אופוריה". קמפיין הטלוויזיה החל ויימשך כשלושה שבועות, תחת הסיסמה: "אופוריה, לחיות את החלום". קמפיין העיתונות, אשר יתחיל בסוף חודש פברואר, יכלול מודעות בעיתונות היומית, במגזינים ובשבועונים וקמפיין שלטי חוצות ענק אשר מתחיל בתחילת חודש מרס, וימשך כשבועיים במעל 300 נקודות ברחבי הארץ.
הקמפיין מדגיש את ערכי המותג ופונה לאישה המודרנית, הפעילה והשאפתנית של ימינו הדואגת לשמירה על הבריאות, הטיפוח האישי והמראה הסקסי. הבושם מדבר על מסע ללא גבולות. על אשת הקריירה שצריכה להשתחרר ולזנוח את המציאות. היא צריכה לקחת חלק בעולם המלא בהנאה, פיתוי, הפתעות, חלומות ופנטזיות.
נטליה וודיאנובה, הדוגמנית שמלווה את קמפיין אופוריה, החלה את דרכה בבית קלווין קליין לפני מספר שנים כדוגמנית לביגוד, הלבשה תחתונה, משקפיים ושעונים. כיום נחשבת וודיאנובה לאחת הדוגמניות היפות, המיניות והפרובוקטיביות בעולם.
בנוסף תתקיים פעילות קד"מ בקניונים ברחבי הארץ במשך חודש וחצי, וזו תכלול "קונסטרוקציית אופוריה" ייחודית ואלגנטית, צוות דיילות שיתיזו את הבושם ומתנות לרוכשים את הבושם.