רשת האופנה cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב-קיץ2006, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. בקמפיין תככב הדוגמנית גליה מלטסטה, שתקבל עשרים אלף דולר עבור השתתפותה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל עיתונות ארצית, מגזינים ושלטי חוצות, לצד השקת קטלוג בקונספט צילומים בהשראת הסרט "ספלאש" ועולם המים. מהלך זה מהווה המשך לקמפיין החורף של הרשת, שצולם קודם לכן בהשראת הקוטב הצפוני.
משה בן שטרית, מנכ"ל cassidi: "הקמפיין החדש לאביב-קיץ 2006 ממשיך את המהלך לחיזוק ורענון תדמית הרשת, תהליך שהחל בשנה שעברה וזכה לתגובות מצוינות. מלטסטה הצליחה להעביר את המסר של הרשת בעונה הקודמת והיא משדרת ישראליות ובינלאומיות לצד עצמאות, הצלחה, יופי ונשיות".
מלטסטה, בת 20, מדגמנת בשווקים הבינלאומיים זה שנתיים. היא נודדת בין פריז, מילאנו וניו-יורק וזוכה שם להערכה והצלחה בקרב מותגי על כמו פראדה וג'יל סנדר וצלמי אופנה נחשבים, שהפכו אותה לחביבתם, כמו קרייג מק-דין, אהרון וורלד ועוד.
רשת cassidi מונה כיום 29 סניפים ברחבי הארץ, ולאחרונה פתחה חנות חדשה בקניון סי מול באשדוד, בהשקעה של כ-400,000 שקל. רשת האופנה cassidi נמצאת בבעלות משפחות בן שיטרית ושרים. הרשת הוקמה בשנת 1979 ופועלת בקניונים ובמרכזי קניות מובילים.