רשת מגה ספורט מעלה לראשונה (ב- 17.03.2006) קמפיין טלוויזיה תדמיתי להדגשת החוויה האקטיבית שבספורט. המהלך מגובה בסלוגן: "להרגיש את הדופק". הקמפיין ייתמך בטלוויזיה, במודעות ארציות ובמסכים אלקטרוניים. היקף ההשקעה בקמפיין: כ- 2.5 מיליון שקל.
הסרטון החדש בהפקת משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מציג רגעי שיא בענפי ספורט שונים, כמו חבטת טניס, הטבעת כדור בכדורסל, הנפת משקולות, הבקעת שער בכדורגל, ורגעי שיא נוספים. בסרטון יככבו ספורטאים מנוסים מענפים שונים בהם: התעמלות אמנותית, משקולות, מתח, קיקבוקסינג, שחייה, רכיבה על אופניים, ריצה ועוד.
עינת יונגר, מנהלת השיווק של רשת מגה ספורט, מסרה היום: "מגה ספורט כרשת הספורט המובילה בארץ, בחרה השנה להדגיש את המגוון העשיר והעדכני של המוצרים המתקדמים בארץ ובעולם, באמצעות חלוקה לעולמות תוכן שונים ומגוונים. כיום, מגה ספורט הינה הרשת היחידה המציעה לצרכן את כל עולמות התוכן שבספורט, ובכל עולם תוכן את מגוון המוצרים והמותגים המובילים - ממגן כדורגל ועד נעליים, מוונטיל ועד אופניים ממיזע ועד הליכון. במגה ספורט ראינו צורך גובר של הלקוחות לקבלת מראה כולל ומושלם לענף שבו הם עוסקים, ולכן המהלך לחלוקה לעולמות תוכן הינו מהלך מתבקש ועדכני, המאפשר ריכוז כל ציוד והלבשת הספורט לפי נושאים תחת מרכז אחד. חלוקה זו נועדה לחסוך לצרכנים שוטטויות רבות והם יוכלו למצוא מענה למראה לפי נושאים".
יונגר הוסיפה, "הקמפיין החדש ממחיש את הנושא של הקצב המהיר, הריגוש בספורט והחלוקה לעולמות התוכן ומראה, כי לרשת יש מענה לכל ענף ספורט אשר מוביל את הציבור "להרגיש את הדופק".