מגישת הטלוויזיה והדוגמנית יעל גולדמן נבחרה להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2006 של המעצב רונן חן. הקמפיין יכלול קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים, וכן פוסטרים בנקודות המכירה בהשקעה כוללת של כ-850,000 שקל. שכרה של גולדמן יעמוד על 30,000 דולר.
במקביל ליציאת הקטלוג תיפתח בתחילת אפריל חנות חדשה למעצב בקניון מלחה בירושלים. עם פתיחת החנות יפרוש חן מחנותו הפועלת כחנות בתוך חנות בסניף רשת "גלריית מעצבים" בקניון, בה הציג מאז פתיחתה ביולי 2003. החנות החדשה תשתרע על שטח של 45 מ"ר (לעומת 15 מ"ר ב"גלריית מעצבים") ותאפשר למעצב להציג את מלוא הקולקציה מדי עונה.
רונן חן: "החנות החדשה נפתחת לאור הביקוש הרב באזור ירושלים, וצפויה להגדיל את ההכנסות בקניון בכ- 250%. חנויותי ב"גלריית מעצבים" בקניון רננים ובקריון ימשיכו לפעול כרגיל". על הפרזנטורית החדשה אמר חן: "הבחירה ביעל גולדמן להובלת קמפיין הקיץ נובעת הן מהמראה הטבעי והנקי שלה, המתאים לרוח הקולקציה שעיצבתי, והן מהיותה דוגמנית בינלאומית המוכרת גם לקהל לקוחותי בחו"ל".
למעצב רונן חן רשת של שמונה חנויות, ובגדיו משווקים בכ- 60 חנויות אופנה ומעצבים ברחבי הארץ. כמו כן, הוא מייצא בהיקף רחב לארה"ב, אירלנד והולנד, שם הוא נמכר בבתי כלבו יוקרתיים ובחנויות אופנה שונות.