פלאפון תקשורת, יחד עם המפיק שוקי וייס, מביאה לישראל את להקת דפש מוד (Depeche Mode) . החברה הודיעה היום (ג') על חתימת הסכם חסות בלעדית להופעת הלהקה ב-3 באוגוסט 2006 בישראל.
במסגרת זו תצא במהלך שיווקי רחב ששמו "כחול בפארק" בהיקף של כחמישה מיליון שקלים. המהלך יכלול חסות בלעדית על ההופעה אשר תתקיים בפארק הירקון, שידור חי ובלעדי של המופע בדור ה- 3 של פלאפון, כרטיסים מוזלים להופעה ללקוחות החברה והפתעות במופע עצמו, פעילות קד"מ וכן קמפיין פרסומי רחב.
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, מסר היום: "פלאפון מביאה ללקוחותיה את הרגעים הגדולים, בכל מקום בו יבחרו להיות. אסטרטגיית התוכן שלנו מציבה את הטלוויזיה הסלולרית במרכז, ובמסגרת זו אנו מביאים ללקוחותינו את אירועי התרבות, הספורט והמוזיקה המרכזיים והמרגשים ביותר לטלוויזיה הסלולרית שלהם, ובכך מאפשרים להם להיות חלק מאירועים אלו בכל מקום. כפי שהבאנו את המופע של מדונה ללקוחות Esc בדור השלישי, כך נביא גם את הופעת דפש מוד בישראל ללקוחותינו".
המפיק שוקי וייס מסר כי, "התרומה של חברות הסלולר לתעשיית המוזיקה, אינה מוטלת בספק, ההסכם עם פלאפון מעניק לקהל מעריצי הלהקה בארץ חוויה ייחודית שמדגישה ומעצימה את גודל האירוע שיתרחש כאן באוגוסט".
דפש מוד היא אחת הלהקות הפופולאריות בעולם זה כ- 20 שנה. הלהקה הבריטית נחשבת לאחת הלהקות המצליחות ביותר שצמחו מה"גל החדש" של שנות השמונים ופעילה עד היום. שלושת חברי הלהקה (דיוויד גאהאן ,מרטין גור ואנדרו פלטשר) יגיעו הקיץ לראשונה, להופעה בישראל שתחתום את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלהם Touring The Angel, אשר הוכתר באירופה כמסע ההופעות המוצלח של השנה.
הופעת דפש מוד בישראל היא המופע הבינלאומי הגדול ביותר שהתרחש בישראל בשנים האחרונות. במופע, שימשך כשעתיים, תבצע הלהקה להיטים מהגדולים בכל הזמנים ובהם I just can't get Enough , Enjoy The Silence, Shake The Disease, Precious ועוד. ההופעה תתקיים במתחם מיוחד שייחנך לראשונה בפארק הירקון בתל אביב, ויכיל כ- 60 אלף מקומות.
מסקרים שערכה פלאפון עולה, כי למעלה מ- 55% מלקוחות החברה מתגעגעים לשנות השמונים, ומתחברים לטרנד של שנות ה- 80. יש לציין, כי השפה התקשורתית של פלאפון תומכת בטרנד אופנתי זה, כאשר המוזיקה המלווה את הקמפיינים של המותג היא של שנות ה-80.